Huurwoningquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gekocht? Dat had ik dan even gemist, het laatste wat ik hoorde was dat ze de huurwoning had opgezegd en een nieuwe toegewezen had gekregen waar de zus van Amanda nu in woont.
Die heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dan ziet het er toch altijd anders uit, dan jullie doen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het werkt wel als je het uit een quote kopieert, niet vanuit de post zelf
Dus volgende keer gewoon quoten, en dan copy and paste doen![]()
Dan had hij Natas gepakt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Wat wil die klootzak nou eigenlijk van haar weten?
En hoe zou het voor Brian zijn geweest als Amanda niet in het huis had gezeten?
Ja, stom he? Dat Amanda die koe niet eens lekker uit gaat melken!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Hoelang blijft hij dit onderwerp nog uitmelken? Ze hadden toch geen relatie? Hij heeft toch ook liggen naaien met die Soca-slut?
Amanda's moeder heeft een huis gekocht voor als Amanda uit de Gouden Kooi komt en Danielle (?) woont daar zo lang.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat zusje die van de trap af is gesmeten woont alleen (met de hondjes) zover als ik begrijp. Waar weet ik niet, maar ik geloof in Amsterdam. Dit concludeer ik, omdat zij in het begin zei, dat zij Rogier wel eens tegen kwam.
Danielle, die zus die in die inrichting heeft gezeten, woont geloof ik weer bij haar moeder, maar ook daar is nooit echt duidelijk over gesproken.
Gaat goed met Brian, niet? Ben zo benieuwd wat hij na 23 september gaat doen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef Maria44 het volgende:
Brian wil nu weer dat Amanda zegt dat Huub haar heeft aangerand.
Gaat weer over de Bef-gate met Huub. Koste wat het kost moet ie gelijk hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
Wat sjegt Brian allemaal...wordt hij een beetje ongeduldig en boos![]()
Amanda is niet zo kieskeurig, als er maar iets tussen de benen bungelt..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
De streamers weten wat er is gebeurd. Inderdaad Amanda je wilde het net zo graag als Huub.
Waar woont dat andere zusje dan? Die heeft toch wel die hondjes mee?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda's moeder heeft een huis gekocht voor als Amanda uit de Gouden Kooi komt en Danielle (?) woont daar zo lang.
Had ik begrepen.
Jammer Huub, er zijn geen euro-biljetten, dus ik kan je geen honderd stuks sturenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
Lieke krijgt een stapel dollarbiljetten in een kaartje gestuurd voor de stripper.
Huub helemaal verbaasd "je krijgt gewoon geld toegestuurd !! Eh.... ik heb 100 euro biljetten nodig !!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |