quote:Op zondag 16 september 2007 17:04 schreef dikkedorus het volgende:
En dan balen als blijkt dat het mobo de bottleneck niet is
quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zou zuur zijn idd. Maar goed, heb veel reviews etc zitten lezen en die waren allen bijzonder positief..
Het beestje zit sinds gistermorgen in elkaar... Moet idd nog gaan beginnen aan het overclocken van de CPU, moet ik even opnieuw inlezen omdat het net even anders gaat dan met mijn P4.. En het geheugen zit in Dimm1 en Dimm3..quote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Biogarde het volgende:
Hallo meneer met de quadcore die dubbel zoveel punten qua CPU-score haalt dan wij () met een Core2Duo
![]()
Alhoewel die van jou stock lijkt te lopen en die van mij erg in de buurt komt wanneer ik hem overclock![]()
En je geheugen staat singlechannel. Zet dat reepje van in slot 2 eens in slot 3. Scheelt ook weer. Of maakt dat op een Abit niks uit?
quote:Op zondag 16 september 2007 19:24 schreef Dibble het volgende:
Ik las net op tweakers dat AMD medio 2008 met een Triple-Core uitkomt.De quads zijn nog veel te duur vind ik voor mij en dus dit zal een perfecte middensegment worden denk ikzijn eigenlijk gewoon quads met 1 core uitgeschakeld maar daar heb ik schijt aan, voorlopig wordt er niets een software geschrevn wat de volle potentie van de quads gebruikt
Zal toch net zo geprijst worden als een C2D hoop ik AMD kennende
![]()
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 17:46 schreef dikkedorus het volgende:
De striker is dat higher-dan-high-end bord van Asus toch?
quote:Op zondag 16 september 2007 20:22 schreef RacerDKB het volgende:
Wat de neuk heb je nou een aan tricore? Of sowieso een quad.
Hoeveel programma's bestaan er die quad core ondersteunen? 5 ofzo? En tricore, jezus, dat is zeker iets voor Apple gebruikers, en dan gaan ze allemaal Apple dingen aanpassen zodat hij op 3 cores kan werken
quote:Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef dikkedorus het volgende:
Voor games hoef je het iig niet te doen, aangezien de meeste het er wel over eens zijn dat de meer dan twee threads in een game de synchonisatie-overhead niet waard zijn.
Wat voor problemen? Want ik had namelijk het volgende:quote:Op zondag 16 september 2007 20:47 schreef SoupNazi het volgende:
Nog meer mensen die in TDU i.c.m. de nieuwste BETA-drivers van Nvidia problemen hebben?
w8 maar op de barcelonaquote:Op zondag 16 september 2007 19:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Enig idee wat een quad bij Intel tegen die tijd gaat kosten?![]()
Echt, dat mensen uberhaupt nog energie steken in het lezen van artikeltjes over AMD en hun lame ass aankondigingen van CPU's en GPU's![]()
Het is nu al opgelost, maar ik kreeg eerst bij het beginnen met rijden (dus vanuit het huis naar de auto) een vastloper. En later op de dag zelfs een BSOD bij het opstarten van TDU.quote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat voor problemen? Want ik had namelijk het volgende:
Eerst geen problemen, toen de nieuwste forware, ik geloof 164 beta gedownload. TDU was verneukt. Soms startte het spel niet, bleef hij hangen bij het saven. Eenmaal tijdens het rijden liep die vast bij één specifieke straat.
Ik heb het opgelost door eerst TDU te verwijderen, en weer te installeren, maar dit hielp niet.
Toen nog een keer verwijderd, een TDU registry fix van de site van Atari gehaald, elk bestandje op mijn pc wat met TDU te maken had weggegooid (inclusief cd-key.txt) en het register leeggemaakt van TDU. Toen gereboot en geinstalleerd, nu doet ie het weer met forceware 163
quote:Op zondag 16 september 2007 23:22 schreef Devolution het volgende:
Toch wel mooi om te zien dat de topkaart van AMD de 8800GTS320 verslaat (en wel érg dichtbij de GTX komt) in sommige van de benchmarks die eerder gepost zijn. Dus op zich is AMD nog best goed bezig, nu de CPU markt nog
quote:Op maandag 17 september 2007 00:32 schreef endr0me het volgende:
Okej duidelijk, bedankt
Ben ook van plan om binnen afzienbare tijd een nieuwe pc aan te schaffen, mn oude pc gaat dan fungeren als HTPC
spec's:
Asus P5K
Core2duo E6750/6850
2 Gig Kingston HyperX DC 6400
2 x 160 gb/raid0
Asus / XFX 8800GTS 320 MB
kan iemand mij iets vertellen over of deze samenstelling goed is voor een 8800gts ?
en verder: wat voor een voeding raden jullie mij aan voor deze config ? (merk/watt)
quote:Op maandag 17 september 2007 10:47 schreef dikkedorus het volgende:
500 Watt A-merk is een enorme overkill, maar draaien zal het zeker. (en het is vermogen, niet amperage)
.............................................HD2900XT..................8800GTXquote:Op maandag 17 september 2007 00:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Scheelt dan ook ¤100 tot ¤150 tussen de GTS en de XT van ATI.
En de GTX is heer en meester. Die 2900 komt echt niet in de buurt. Naja, tenzij je op in totaal 20 frames, 5 frames verschil in de buurt vind komen. Ja, dan wel.
Ik doe voor grofweg dezelfde specs een 450 watt voeding.quote:Op maandag 17 september 2007 11:02 schreef endr0me het volgende:
Waar heb ik dan wel genoeeg aan 350/400 a-merk ?
quote:Op maandag 17 september 2007 10:47 schreef dikkedorus het volgende:
500 Watt A-merk is een enorme overkill, maar draaien zal het zeker.
quote:
Een 450 watt voeding opblazen met een enkele VGA en (twee HD's standaard uitrusting ed) is echt heel knap. Dan heb je gewoon een slechte voeding te pakken vrees ik.quote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Watt is vermogen.
Heb al heel wat 400 en 450 watters zijn sterven doordat ze op hun piekvermogen liepen tijdens gamen met een GTS en hoger. Heb er hier zelfs nog één liggen van iemand. Condensators staan bol en de bedrading kleeft aan elkaar door de hittevorming die heeft plaatsgevonden.
Je koopt een zeer goede 600 watter voor onder de ¤100.
Een systeem trekt geen 600 watt hoor wanneer 'ie niks doet![]()
En volgend jaar wil je upgraden, maar moet je eerst een nieuwe voeding halen..
quote:Op maandag 17 september 2007 19:19 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Een 450 watt voeding opblazen met een enkele VGA en (twee HD's standaard uitrusting ed) is echt heel knap. Dan heb je gewoon een slechte voeding te pakken vrees ik.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef dikkedorus het volgende:
Daarom zei ik, met standaard uitrusting, geen bizarre higher-dan-high-end bak
s-ot: endr0me heeft dat allemaal niet, en hij heeft zeker geen 600 Watt voeding nodig, eerder de helft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |