Hoooiiii!quote:
Yep psies zo Greys!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:39 schreef Greys het volgende:
Popples en Nokmutsje![]()
Ik heb nog niets gehoord, zou ze nou nog aan het puffen zijn?
Oh Purple, ziet het er bij jouw yogaklasje zo ongeveer uit?
[afbeelding]
Meneer Greys smst net dat hij uitgePoliced is en dat het gaaf was en het geluid was ook goed te doen! En dat is heel wat, voor de Arena![]()
Heb het topic weer even bijgelezenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoooiiii!
Gezellig dat je ff komt buurten![]()
Psst Greys.. psstquote:Op donderdag 13 september 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
Pssst... ik zag vanavond een flard van een reclame, een meneer die zielig op de stoep zat voor zich uit te staren (Sire reclame o.i.d.?) en ik dacht daarbij Anouk te horen zingen. Weet iemand of dat ook zo is?
Haha nee... Alhoewel m'n collega vandaag wel haast liter water door m'n flapje heeft heengejaagd. Zit een stukje wattenstaaf vast in m'n oor. Eigen dikke domme schuld natuurlijk, maar ik word helemaal gek van het gekraak in het oor. Dus we hopen dat het met olie wat loskomt en morgen gaat ze me weer ff doorspuitenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Oorontsteking? Of moet je het ook even laten uitspuiten, net als die ene dame van van de week
Maakt niet uit...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:28 schreef Greys het volgende:
Dat durf ik nietWant ik weet niet eens waarvan de reclame is en of het uberhaupt Anouk wel was
Ik zit mijn hersens al te pijnigenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Weet je nog tekst van het nummer, Greys?
*kuch* http://www.ster.nl/ *kuch*quote:Op donderdag 13 september 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit mijn hersens al te pijnigenJe kunt zeker nergens nakijken welke reclames er tijdens een bepaalde film zijn uitgezonden?
Ing, jemig, wat irritant! En met een pincetje krijgen ze het er ook niet uit natuurlijk, dat hebben ze vast al geprobeerd. Dat het er met spuiten niet uitkomt?
IS wel een site voor, weet alleen niet meer welke :'0quote:Op donderdag 13 september 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit mijn hersens al te pijnigenJe kunt zeker nergens nakijken welke reclames er tijdens een bepaalde film zijn uitgezonden?
Ing, jemig, wat irritant! En met een pincetje krijgen ze het er ook niet uit natuurlijk, dat hebben ze vast al geprobeerd. Dat het er met spuiten niet uitkomt?
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
Ja zelfs daar had ik al gezocht, maar ik kan de afdeling 'geen consumptiegoederen maar iets als Sire' niet vinden. Wat ben ik toch een kneus he, somsIk ga daar nog even verder neuzen, kijken of ik iets bekends zie! Jullie zijn lief. Jij ook Hara, ook al is het vast niet goed voor je imago als ik dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |