quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:
Marrokanen met Fock NL of Fock Nederland stickers op hun tas![]()
Als het hier zo slecht is,flikker dan op naar een ander/eigen land
Zo dat moest ik ff kwijt
Gewoon vragen wat ze hier in Nederland dan nog te zoeken hebben?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:
Als het hier zo slecht is,flikker dan op naar een ander/eigen land
Zo dat moest ik ff kwijt
Haha ja,te gek voor woorden man. Zag vorige week 3 van die snotjochies met zo'n sticker,in amsterdam. Vanmiddag opt station. En las dr ook al wat over in de krant....quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zijn die er echt?Per direct het land uithameren zeg ik.
Als je dood wil inderdaad doen jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef leejow het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze hier in Nederland dan nog te zoeken hebben?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Als je dood wil inderdaad doen ja![]()
zou zo kunnen.. ga ik me echt niet in verdiepen.. Gewoon het land uit als het niet bevalt inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Lol. 9vd10 marrokanen lijkt alleenmaar gevaarlijk maar zijn eigenlijk gewoon watjes.
wtf! die gasten zijn het spoor echt bijsterquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:
Tijd dat ze het spoor vinden en dat de treinen eens op tijd rijden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
wtf! die gasten zijn het spoor echt bijster![]()
Ik kan me nog goed herinneren over een nieuwsbericht dat een zekere scholier geen nederlandse vlag op zijn tas mocht spelden want dat was provocerend. Vandaar de frustratie van verschillende users hier denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef Dibble het volgende:
nooit gezien, ook grappig hoe de fokkertjes hier boos wordenmaarja, eigen wereldje, doe je niks aan
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:50 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren over een nieuwsbericht dat een zekere scholier geen nederlandse vlag op zijn tas mocht spelden want dat was provocerend. Vandaar de frustratie van verschillende users hier denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |