Maar de turken mogen gewoon met shirts van hun vlag en kettinkjes er van blijven lopenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Helaas werd van een scholier de jas afgenomen omdat daar een Nederlandse vlag op stond.
En ziedaer den kromheid van het Neerlandschen recht, mijn waerdequote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar de turken mogen gewoon met shirts van hun vlag en kettinkjes er van blijven lopen.
Hardwerkende medelanders (dus ook de Marokkanen die wel wat willen bereiken in Nederland) beroven van hun bezittingen, uitkering trekken, treinen, bussen en overige staats eigendommen slopen etc etc.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef leejow het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze hier in Nederland dan nog te zoeken hebben?
Door de regering?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Helaas werd van een scholier de jas afgenomen omdat daar een Nederlandse vlag op stond.
Niks Nederlands recht. Duik de studieboeken eens in, anders wordt het nooit wat met jou.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ziedaer den kromheid van het Neerlandschen recht, mijn waerde![]()
De Turken mogen het en de Nederlanders niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar de turken mogen gewoon met shirts van hun vlag en kettinkjes er van blijven lopen.
En onder welke steen heb jij de afgelopen paar jaar geleefd? Dat het niet mag betekend nog niet dat het ook niet zo gebeurtquote:Op woensdag 12 september 2007 17:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
De Turken mogen het en de Nederlanders niet?
Alleen in je fantasie, mijn vriend.
Nou, geef eens een bron waaruit blijkt dat de Nederlandse overheid Nederlandse vlaggetjes op jassen of tassen heeft verboden?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En onder welke steen heb jij de afgelopen paar jaar geleefd? Dat het niet mag betekend nog niet dat het ook niet zo gebeurt.
Hoe kom jij nou weer bij de overheid? Het zijn de scholen geweestquote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, geef eens een bron waaruit blijkt dat de Nederlandse overheid Nederlandse vlaggetjes op jassen of tassen heeft verboden?
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij de overheid? Het zijn de scholen geweest.
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laten we een voorbeeld nemen aan de nederlandse regering die hun eigen vlaggetjes verbiedt..... Maar als een marokkaan in marokko het doet is het fout..
leg eens uit?.
Waarom spreek je deze mensen dan niet aan? De STAATSCENSUUR-lui?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ziedaer den kromheid van het Neerlandschen recht, mijn waerde![]()
Wow, jij bent echt een verrijking voor de maatschappij.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef RickoKun het volgende:
Tering man heb je problemen ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom spreek je deze mensen dan niet aan? De STAATSCENSUUR-lui?
Probeer je maar onder je wanintelligentie uit te lullen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tering man heb je problemen ofzo?
Flikker toch op man je begint zelf gelijk aggresief te doen. Als je het zo nodig niet met hun eens bent en het niet vind kloppen dan spreek je hun er zelf maar op aan. Ben je slaaf nietquote:Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Probeer je maar onder je wanintelligentie uit te lullen.
Jij begint over stenen waar ik al dan niet onder heb geleefd. Debatteer jij altijd zo hoogstaand?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Flikker toch op man je begint zelf gelijk aggresief te doen. Als je het zo nodig niet met hun eens bent en het niet vind kloppen dan spreek je hun er zelf maar op aan. Ben je slaaf niet!
Het is een tijdje geleden allemaal in het nieuws (en uiteraard ook op Fok!) geweest. Had het over die steenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij begint over stenen waar ik al dan niet onder heb geleefd.
Nee iemand op ze intelligentie aanvallen komt lekker intelligent over. Geeft veel meer over jouw dan over mij aanquote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:
Debatteer jij altijd zo hoogstaand?
Soit, zand erover. Het is voor ons beiden half zeven.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is een tijdje geleden allemaal in het nieuws (en uiteraard ook op Fok!) geweest. Had het over die steen.
[..]
Nee iemand op ze intelligentie aanvallen komt lekker intelligent over. Geeft veel meer over jouw dan over mij aan.
Morgenochtend maar weer eens decaf voor jou, Raymoendo.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Raymoendo het volgende:
WAAR IN AMSTERDAM HEB JE ZE GEZIEN ?????????????
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Soit, zand erover. Het is voor ons beiden half zeven.
Mijn punt blijft staan: de regering verbiedt nooit vlaggetjes.
Scholen wel, soms, maar dan gelijk alle vlaggetjes. Uit veiligheidsoverwegingen: je wil geen geprovoceer in de tent. En dat mag die school helemaal zelf weten. Als een school gangkleuren wil verbieden, of petjes, of hoofddoekjes voor mijn part, dan mag dat ook.
Goed waarom lopen we dan te bekvechten als we het met elkaar eens zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 18:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Scholen wel, soms, maar dan gelijk alle vlaggetjes. Uit veiligheidsoverwegingen: je wil geen geprovoceer in de tent. En dat mag die school helemaal zelf weten. Als een school gangkleuren wil verbieden, of petjes, of hoofddoekjes voor mijn part, dan mag dat ook.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed waarom lopen we dan te bekvechten als we het met elkaar eens zijn. Mijn punt was meer dat (sommige) scholen wel nederlandse vlaggetjes verbieden omdat het provocerend zou zijn terwijl ze rustig andere nationalistise symbolen (vlagen shirts, kettingkjes etc) wel gewoon toestaan. Wat in mijn ogen uiterst krom is.
Waarom zou dat moeten?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:52 schreef McKillem het volgende:
(door het dragen van onze vlag bijvoorbeeld wat eeuwig en altijd mogelijk moet zijn)
Wat is het dan, volgens jou?quote:Intussen lees ik dit soort berichten, en dat moeten we allmaal maar weer zien als een beetje puberaal provoceerwerk.
Mijn reet.
Wehe. Ga je moeder vervelen, weekbrein.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:54 schreef Pragmatisch het volgende:
ik fok nederland ook weetje en als je daar probleme mee heb kom je naar mij toe snap je?
Waar gebeurt dat dan? Volgens mij is het alle vlaggetjes verbieden of geen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed waarom lopen we dan te bekvechten als we het met elkaar eens zijn. Mijn punt was meer dat (sommige) scholen wel nederlandse vlaggetjes verbieden omdat het provocerend zou zijn terwijl ze rustig andere nationalistise symbolen (vlagen shirts, kettingkjes etc) wel gewoon toestaan. Wat in mijn ogen uiterst krom is.
Waarom niet? Ik zie het gewoon als recht. Iedereen doet het, inclusief mensen die hier niet weg komen.quote:
quote:[..]
Wat is het dan, volgens jou?
Nederlandse vlag moet van schooltasquote:Op woensdag 12 september 2007 18:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar gebeurt dat dan? Volgens mij is het alle vlaggetjes verbieden of geen.
Maar als jij met een nieuwsbron kunt aantonen dat het niet zo is, ga je gang.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:54 schreef Pragmatisch het volgende:
ik fok nederland ook weetje en als je daar probleme mee heb kom je naar mij toe snap je?
Een vriend van mij is aangehouden door een politieagent omdat hij een Nederlands vlaggetje op zijn jas had.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je zou toch maar in Nederland een vlag van Nederland op je jas hebben... wat een schande !quote:Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een vriend van mij is aangehouden door een politieagent omdat hij een Nederlands vlaggetje op zijn jas had.
Groningerquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie het gewoon als recht. Iedereen doet het, inclusief mensen die hier niet weg komen.
[..]
Kom, zo'n domme sticker?quote:Fascisme.
Marokkaanse vlaggetjes waren daar toch ook verboden?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nederlandse vlag moet van schooltas
Verbod vlag op schooltas was dringend advies
En jij mag je domme filmpje en je oproepen tot moord ergens anders gaan plaatsen.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:10 schreef M42 het volgende:
Die lui mogen van mij gebruikt worden om de duinen op te hogen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU![]()
Tenzij je daar een bron bij hebt, geloof ik je vriend niet. Er is namelijk geen enkele wet of verordening tegen het dragen van een Nederlands vlaggetje,quote:Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een vriend van mij is aangehouden door een politieagent omdat hij een Nederlands vlaggetje op zijn jas had.
Of alleen onder Ajacieden.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:28 schreef Frasier het volgende:
Ach Moeder Natuur komt vroeg of laat wel met een oplossing voor die soort gevallen. Een soort AIDS wat zich alleen kan verspreiden onder probleem-Moslims
Hoe moet ik daar een bron van hebben?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tenzij je daar een bron bij hebt, geloof ik je vriend niet. Er is namelijk geen enkele wet of verordening tegen het dragen van een Nederlands vlaggetje,
Tukker, al woon ik nu in Den Haag.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Groninger
Waarom is het een recht? Recht op wat precies?
quote:[..]
Kom, zo'n domme sticker?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:31 schreef Samson het volgende:
Desbetreffende auslander in de fik steken![]()
Bron? (quote:Op woensdag 12 september 2007 19:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Marokkaanse vlaggetjes waren daar toch ook verboden?
Komt eigenlijk gewoon neer op een verbodquote:Op woensdag 12 september 2007 19:27 schreef Floripas het volgende:
Bovendien was het een dringend advies, zeg je net zelf.
Omdat dit me nationaal nieuws lijkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hoe moet ik daar een bron van hebben?
Een schadevergoeding? Ik ken de politie zo langzamerhand wel en daar krijg je echt geen schadevergoeding voor. Het is trouwens al een paar jaar geleden. Als het waar is wat jij zegt, dat een Nederlands vlaggetje dragen niet verboden is, dan zal die agent gewoon liegen en zeggen dat hij mijn vriend niet heeft aangehouden.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat dit me nationaal nieuws lijkt.
Laa je vriend even contact met me opnemen. Als het waar is wat jij zegt, dan kan hij een fikse schadevergoeding krijgen.
Die directeur die bij NOVA zat na dat incident op het Cals college (Beijmans ofzo) zei dat toen: "We accepteren geen enkel provocerend vlaggetje". Ik kan het niet terugvinden in geschreven bronnen.quote:
Is er proces verbaal opgemaakt?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een schadevergoeding? Ik ken de politie zo langzamerhand wel en daar krijg je echt geen schadevergoeding voor. Het is trouwens al een paar jaar geleden. Als het waar is wat jij zegt, dat een Nederlands vlaggetje dragen niet verboden is, dan zal die agent gewoon liegen en zeggen dat hij mijn vriend niet heeft aangehouden.
Dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is er proces verbaal opgemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |