Ja en als Nederlanders met een Nederlandse vlag op hun jas rondlopen met de tekst erbij: Fuck Marokko, dan zou jouw linkse kliek zeker gelijk beginnen met discriminatie te roepenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:26 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die dit serieus erg vinden..
Mwah, nogal scheef vooral. Nederlands vlaggetje mag niet, maar ANTI-Nederland mag wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:26 schreef Posdnous het volgende:
Ach ja, het is altijd zo. Anti-Europa demonstraties mogen wel, maar anti-Islamisering demonstraties mogen niet uit 'angst voor rellen met de allochtone bevolking'. Ik vind demonstraties sowieso vrij triest (wat bereik je er nou mee) maar als je het verbiedt wees er dan wel consequent mee.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, nogal scheef vooral. Nederlands vlaggetje mag niet, maar ANTI-Nederland mag wel.
Beide moet dan gewoon mogen lijkt me...
Aan de ene kant moet je die Marokkaantje hard uitlachen om hun provocerende gedrag. Aan de andere kant is het racistisch om met Nederlandse vlaggen of "fuck Marokko" te gaan lopen. Beetje een dubbele moraal die te vaak in het voordeel van de overlastgever werkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:26 schreef Posdnous het volgende:
Ik maak me niet echt druk om dit soort suffe pubertjes nee, ook niet als er Fuck Marokko op staat. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:43 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja en als Nederlanders met een Nederlandse vlag op hun jas rondlopen met de tekst erbij: Fuck Marokko, dan zou jouw linkse kliek zeker gelijk beginnen met discriminatie te roepen
Vind jij dit normaal? Het is gewoon een teken dat ze schijt hebben aan het land waarin ze wonen en dat ze hier dus niet thuishoren, klaar.
Maar dat een Nederlands vlaggetje niet mag is ook nogal dom natuurlijk. Maar dat is vooral een soort beleid op enkele scholen meen ik?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, nogal scheef vooral. Nederlands vlaggetje mag niet, maar ANTI-Nederland mag wel.
Beide moet dan gewoon mogen lijkt me...
Nee, de pubertjes opzich maak ik me ook niet druk om. Maar officiele instanties meten met 2 maten, en dat vind ik wel dubieus.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik maak me niet echt druk om dit soort suffe pubertjes nee, ook niet als er Fuck Marokko op staat. Lekker boeiend.
Aan de ene kant kan je het natuurlijk afdoen als puberaal gedrag, aan de andere kant geeft het wel aan dat je vrij beïnvloedbaar bent als je op je 15e al Nederlandse vlaggetjes draagt of een anti-NL sticker. Dit kan later dus omslaan in radicaal gedrag als ze de verkeerde personen tegenkomen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik maak me niet echt druk om dit soort suffe pubertjes nee, ook niet als er Fuck Marokko op staat. Lekker boeiend.
Ik heb het ook nog niet gezien. Al mijd ik tegenwoordig bewust plekken waar de Marokkezen graag komen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:56 schreef Posdnous het volgende:
Overigens geloof ik niet dat dit een veel voorkomend verschijnsel is.
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet gezien. Al mijd ik tegenwoordig bewust plekken waar de Marokkezen graag komen.
AARGH AARGH VRIJHEID VAN MENINGSUITING IS ECHT KUT!!!ONE!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:
Marrokanen met Fock NL of Fock Nederland stickers op hun tas![]()
Als het hier zo slecht is,flikker dan op naar een ander/eigen land
Zo dat moest ik ff kwijt
Tuurlijk, puberale provocatie.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:50 schreef ThaMadEd het volgende:
Overigens geloof ik best dat ze het niet allemaal letterlijk menen. Het is gewoon een actie om te kijken hoe ver ze kunnen gaan en het blijkt dat ze verder kunnen gaan dan de Nederlanders. En ook met dat soort acties hoor je gewoon niet thuis in een samenleving als Nederland, net als kaalkopjes overigens.
Nou vergis je niet, ik wil heel, heel graag met hem discussieren. We verschillen van mening en dat laat gelukkig een heleboel ruimte over voor discussie en interpretatie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die dibble is de weg kwijt daar moet je maar niet op reageren.
Laten we een voorbeeld nemen aan de nederlandse regering die hun eigen vlaggetjes verbiedt..... Maar als een marokkaan in marokko het doet is het fout..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
AARGH AARGH VRIJHEID VAN MENINGSUITING IS ECHT KUT!!!ONE!!!
Laten we een voorbeeld geven aan de vorige koning van Marokko, die dat soort uitingen verbood!!!!
Slim, heel slim.
Dan moet je beginnen met je premisse:quote:Op woensdag 12 september 2007 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laten we een voorbeeld nemen aan de nederlandse regering die hun eigen vlaggetjes verbiedt..... Maar als een marokkaan in marokko het doet is het fout..
Helaas werd van een scholier de jas afgenomen omdat daar een Nederlandse vlag op stond.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moet je beginnen met je premisse:
In Nederland is het dragen van een Nederlands vlaggetje NIET verboden.
Maar de turken mogen gewoon met shirts van hun vlag en kettinkjes er van blijven lopenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Helaas werd van een scholier de jas afgenomen omdat daar een Nederlandse vlag op stond.
En ziedaer den kromheid van het Neerlandschen recht, mijn waerdequote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar de turken mogen gewoon met shirts van hun vlag en kettinkjes er van blijven lopen.
Hardwerkende medelanders (dus ook de Marokkanen die wel wat willen bereiken in Nederland) beroven van hun bezittingen, uitkering trekken, treinen, bussen en overige staats eigendommen slopen etc etc.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef leejow het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze hier in Nederland dan nog te zoeken hebben?
Door de regering?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Helaas werd van een scholier de jas afgenomen omdat daar een Nederlandse vlag op stond.
Niks Nederlands recht. Duik de studieboeken eens in, anders wordt het nooit wat met jou.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ziedaer den kromheid van het Neerlandschen recht, mijn waerde![]()
De Turken mogen het en de Nederlanders niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar de turken mogen gewoon met shirts van hun vlag en kettinkjes er van blijven lopen.
En onder welke steen heb jij de afgelopen paar jaar geleefd? Dat het niet mag betekend nog niet dat het ook niet zo gebeurtquote:Op woensdag 12 september 2007 17:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
De Turken mogen het en de Nederlanders niet?
Alleen in je fantasie, mijn vriend.
Nou, geef eens een bron waaruit blijkt dat de Nederlandse overheid Nederlandse vlaggetjes op jassen of tassen heeft verboden?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En onder welke steen heb jij de afgelopen paar jaar geleefd? Dat het niet mag betekend nog niet dat het ook niet zo gebeurt.
Hoe kom jij nou weer bij de overheid? Het zijn de scholen geweestquote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, geef eens een bron waaruit blijkt dat de Nederlandse overheid Nederlandse vlaggetjes op jassen of tassen heeft verboden?
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij de overheid? Het zijn de scholen geweest.
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laten we een voorbeeld nemen aan de nederlandse regering die hun eigen vlaggetjes verbiedt..... Maar als een marokkaan in marokko het doet is het fout..
leg eens uit?.
Waarom spreek je deze mensen dan niet aan? De STAATSCENSUUR-lui?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ziedaer den kromheid van het Neerlandschen recht, mijn waerde![]()
Wow, jij bent echt een verrijking voor de maatschappij.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef RickoKun het volgende:
Tering man heb je problemen ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom spreek je deze mensen dan niet aan? De STAATSCENSUUR-lui?
Probeer je maar onder je wanintelligentie uit te lullen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tering man heb je problemen ofzo?
Flikker toch op man je begint zelf gelijk aggresief te doen. Als je het zo nodig niet met hun eens bent en het niet vind kloppen dan spreek je hun er zelf maar op aan. Ben je slaaf nietquote:Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Probeer je maar onder je wanintelligentie uit te lullen.
Jij begint over stenen waar ik al dan niet onder heb geleefd. Debatteer jij altijd zo hoogstaand?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Flikker toch op man je begint zelf gelijk aggresief te doen. Als je het zo nodig niet met hun eens bent en het niet vind kloppen dan spreek je hun er zelf maar op aan. Ben je slaaf niet!
Het is een tijdje geleden allemaal in het nieuws (en uiteraard ook op Fok!) geweest. Had het over die steenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij begint over stenen waar ik al dan niet onder heb geleefd.
Nee iemand op ze intelligentie aanvallen komt lekker intelligent over. Geeft veel meer over jouw dan over mij aanquote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:
Debatteer jij altijd zo hoogstaand?
Soit, zand erover. Het is voor ons beiden half zeven.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is een tijdje geleden allemaal in het nieuws (en uiteraard ook op Fok!) geweest. Had het over die steen.
[..]
Nee iemand op ze intelligentie aanvallen komt lekker intelligent over. Geeft veel meer over jouw dan over mij aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |