Nee het is niet verboden, maar als je er een draagt word je wel aangesproken door meneer agent met de vraag of je hem wilt verwijderen. (Ja dit heb ik zien gebeuren)quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Lees jij niet even een topic door voor je post? Heb jij de attentiespanne van een goudvlinder?
EEN NEDERLANDSE STICKER IS NIET VERBODEN.
Klaar.
Dat lijkt me de uitgelezen kans voor een proefproces dan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Nee het is niet verboden, maar als je er een draagt word je wel aangesproken door meneer agent met de vraag of je hem wilt verwijderen. (Ja dit heb ik zien gebeuren)
Op welke rechtsgrond?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Nee het is niet verboden, maar als je er een draagt word je wel aangesproken door meneer agent met de vraag of je hem wilt verwijderen. (Ja dit heb ik zien gebeuren)
Ik beweer nergens dat JIJ dat daadwerkelijk doet. Voel je je aangesproken of zo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie probeert hier wangedrag goed te praten?
Als je het over mij hebt: quote graag.
Anders smoelen.
En daar ga je weer, alles weer puur vanuit politisch/wettelijk aspect bekijken. Nee, natuurlijk is een Nederlandse vlag niet verboden. Maar ONDANKS dat, nodig ik je nogmaals uit om eens een wandelingetje door, pak 'm beet, Kanaleneind te maken. Mét een Nederlandse vlag/sticker op je jas genaaid/geplakt. Probeer jij die boze Marokkaantjes die je ongetwijfeld zullen benaderen maar eens uit te leggen dat dat vlaggetje conform onze wetgeving wél mag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Lees jij niet even een topic door voor je post? Heb jij de attentiespanne van een goudvlinder?
EEN NEDERLANDSE STICKER IS NIET VERBODEN.
Klaar.
Ja, dat vraag ik me dus ook af. maar blijkbaar is er een soort van anti-gedoogbeleid ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je ze in hun eentje tegen komt (wat niet vaak voor komt) zeggen ze niet zo veel, met die rotkop van ze strak naar beneden gericht.
Dan mag jij met een Feijenoordsjaal door een Amsterdamse volkswijk gaan lopen. Of met een Marokkosticker langs londsdalegastjes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:54 schreef Tuvai.net het volgende:
En daar ga je weer, alles weer puur vanuit politisch/wettelijk aspect bekijken. Nee, natuurlijk is een Nederlandse vlag niet verboden. Maar ONDANKS dat, nodig ik je nogmaals uit om eens een wandelingetje door, pak 'm beet, Kanaleneind te maken. Mét een Nederlandse vlag/sticker op je jas genaaid/geplakt. Probeer jij die boze Marokkaantjes die je ongetwijfeld zullen benaderen maar eens uit te leggen dat dat vlaggetje conform onze wetgeving wél mag.![]()
Oeh oeh oeh, het is een samenzweringquote:Misschien dringt het niet tot je door, maar d'r gebeuren té veel dingen die volgens onze mooie wetjes niet mogen, en die niet door de media getoond/genoemd worden.
Hou eens op met je domme ad hominems.quote:Ja, ze kunnen wel mooi op de TV en op Internet vertellen dat niet álle Marokkanen slecht zijn (no shit Sherlock), maar wanneer ik 's avonds terugkom van mijn werk en keer op keer maar weer verbaal aangevallen word in dat éne straatje hier in de buurt, dan begin ik toch echt te twijfelen hoor. Ik zou zeggen, ga eens wat vaker naar buiten.
Over antillianen, nogmaals, hoor ik wèl mensen. Zweden en Chinezen zijn hier niet in groten getale geconcentreerd in achterstandswijken.quote:En nogmaals, het gebeurt vrijwel alleen met Marokkanen. Waarom gaan dit soort discussies nooit over Chinezen of Zweden? Omdat daar niemand last van heeft, that's why.
Ik heb nog niemand gezien die me een proces verbaal kan tonen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook af. maar blijkbaar is er een soort van anti-gedoogbeleid ofzo.
En ik vraag me oprecht af hoe een rechter zou oordelen als je aangehouden zou worden voor dit feit en het laat voorkomen.
Mocht het verboden worden heb je een prima grond om alle vlaggen te verbieden, en ik kan me niet voorstellen dat dat wenselijk is.
Dus gok ik dat het door de rechter toegestaan zal worden, en terecht.
De verdeling links-rechts is al veertig jaar zo'n beetje fifty-fifty.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:57 schreef Tuvai.net het volgende:
En effe terzijde, voor wie die hele soap rondom Rita Verdonk en de VVD volgt: dit gaat zeker nog eens leuk worden, en het is ook weer heel leuk om te zien dat rechtse partijen steeds meer aanhang krijgen. Tja, waar zou dát toch door komen?
Ik hèb een Marokkaan als partner. Waarmee ik overigens dezelfde discussies heb als jij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Zucht, en zo kan de eeuwige discussie nog tot in de oneindigheid verder gaan. Ik ga me hier verder niet meer mee ophouden. Floripas, ik gun je een Moslim/Marokkaan als partner.
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:15 schreef GizartFRL het volgende:
11 pagina's verder en nog geen sticker of foto gezien.
Ik zeg: HOAX!
Dat verklaard een hele hoopquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hèb een Marokkaan als partner. Waarmee ik overigens dezelfde discussies heb als jij.
Geeft wel een beetje aan hoe de instructies zijn bij de politie. Dat soort dingen gaat een agent niets aan...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef Gewas het volgende:
Floripas, die vriend van me is weer terug. Dit is hoe hij zei dat het ging: Hij is is een keer aangehouden en toen maakte een zwarte agent een opmerking over zijn vlaggetje. Hij zei: 'oh jij bent zeker van hup Holland hup.' En hij vroeg of hij het normaal vond om zo'n vlaggetje te dragen. Maar een boete heeft hij niet gehad.
Wat een rare vraag. Of was het vriendelijk/grappig bedoeld?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef Gewas het volgende:
Floripas, die vriend van me is weer terug. Dit is hoe hij zei dat het ging: Hij is is een keer aangehouden en toen maakte een zwarte agent een opmerking over zijn vlaggetje. Hij zei: 'oh jij bent zeker van hup Holland hup.' En hij vroeg of hij het normaal vond om zo'n vlaggetje te dragen. Maar een boete heeft hij niet gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |