Brood is wel droog dus misschien wel is er nergens een lijst met de weerstand van verschillende voedsels ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:20 schreef MouzurX het volgende:
uhh brood? iets waar geen metaal in zit?
Zal is in de binas kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Brood is wel droog dus misschien wel is er nergens een lijst met de weerstand van verschillende voedsels ?
staan geen etenswaren voor zover ik weetquote:
ja citroen kan zelfs stroom opwekken als je er een kathode en anode insteektquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Volgens mij geleiden aardappelen en fruit met veel zuur zoals een citroen het meest.
Wel info over etenswaren hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
staan geen etenswaren voor zover ik weet
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja citroen kan zelfs stroom opwekken als je er een kathode en anode insteekt
want ik weet niet welke 2 metaaltjes je erin moet duwen maar je kunt een stroom opwekkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Jaja..
Mischien moet je dat nog eens op een andere manier zeggen...
Volgens mij zink en koperquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
want ik weet niet welke 2 metaaltjes je erin moet duwen maar je kunt een stroom opwekken
En dan ook gelijk in "voedsel dat het minste stroom geleidt".quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
kan een mod het veranderen in voedsel dat
beschuit is een goede kandidaat ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet waarom je het wil weten maar zelf denk ik beschuit.
Het is droog, vetarm en vol met lucht wat stroom niet goed geleid.
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom de TS dit wil weten?
nee hoor het gaat over eten, bijvoorbeeld als je een niet geleidend gerecht wilt makenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
En ik vraag me eveneens af wat dit in CUL doet.
Lijkt mij meer iets voor een wetenschappelijk forum.
En waarom zou je dat willen maken, met welk doel?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
bijvoorbeeld als je een niet geleidend gerecht wilt maken
met het doel om het op te eten natuurlijk waarom maak je anders een gerechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willen maken, met welk doel?
Maar wat is de relevantie van het wel of niet geleiden van stroom door dat voedsel dat je wilt opeten dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef Bosbeetle het volgende:
met het doel om het op te eten natuurlijk waarom maak je anders een gerecht
dat heeft eigenlijk geen relevantie misschien dat het een andere smaak heeft, ik denk trouwens dat droogheid hier ook niet helemaal opgaat want als je het eet wordt het weer nat. Leuke vraag ook trouwens heeft niet geleidend voedsel ook smaak ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wat is de relevantie van het wel of niet geleiden van stroom door dat voedsel dat je wilt opeten dan?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef agRESSIV-e het volgende:
Levertraan, dat verhoogt de weerstand
Eet eens een boterham. Of een koekje. Of een cracker of beschuit. Hebben die smaak? Mooi, is die vraag beantwoord..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat heeft eigenlijk geen relevantie misschien dat het een andere smaak heeft, ik denk trouwens dat droogheid hier ook niet helemaal opgaat want als je het eet wordt het weer nat. Leuke vraag ook trouwens heeft niet geleidend voedsel ook smaak ?
Eet jij maar eens iets zonder dat er spuug bij komt..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:58 schreef Troel het volgende:
Ja, maar zodra je een hap neemt, komt er spuug bij.
Dus misschien komt de smaak pas vrij als de instantie nat wordt!
Vraag dus niet beantwoord qltel
Hout geleid electriciteit. Niet best, maar het geleid wel. Hoe droger het hout is, hoe minder het geleid..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef zatoichi het volgende:
Zoethout! Want hout in het algemeen geleid ook niet.
Sondevoeding.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Eet jij maar eens iets zonder dat er spuug bij komt..
Probeer maar eens suiker of zout te proeven met een droge tong, dat gaat niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:58 schreef Troel het volgende:
Ja, maar zodra je een hap neemt, komt er spuug bij.
Dus misschien komt de smaak pas vrij als de instantie nat wordt!
Vraag dus niet beantwoord qltel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |