Brood is wel droog dus misschien wel is er nergens een lijst met de weerstand van verschillende voedsels ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:20 schreef MouzurX het volgende:
uhh brood? iets waar geen metaal in zit?
Zal is in de binas kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Brood is wel droog dus misschien wel is er nergens een lijst met de weerstand van verschillende voedsels ?
staan geen etenswaren voor zover ik weetquote:
ja citroen kan zelfs stroom opwekken als je er een kathode en anode insteektquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Volgens mij geleiden aardappelen en fruit met veel zuur zoals een citroen het meest.
Wel info over etenswaren hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
staan geen etenswaren voor zover ik weet
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja citroen kan zelfs stroom opwekken als je er een kathode en anode insteekt
want ik weet niet welke 2 metaaltjes je erin moet duwen maar je kunt een stroom opwekkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Jaja..
Mischien moet je dat nog eens op een andere manier zeggen...
Volgens mij zink en koperquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
want ik weet niet welke 2 metaaltjes je erin moet duwen maar je kunt een stroom opwekken
En dan ook gelijk in "voedsel dat het minste stroom geleidt".quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
kan een mod het veranderen in voedsel dat
beschuit is een goede kandidaat ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet waarom je het wil weten maar zelf denk ik beschuit.
Het is droog, vetarm en vol met lucht wat stroom niet goed geleid.
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom de TS dit wil weten?
nee hoor het gaat over eten, bijvoorbeeld als je een niet geleidend gerecht wilt makenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
En ik vraag me eveneens af wat dit in CUL doet.
Lijkt mij meer iets voor een wetenschappelijk forum.
En waarom zou je dat willen maken, met welk doel?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
bijvoorbeeld als je een niet geleidend gerecht wilt maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |