Spuitje dan, duidelijk. En die andere moet in beslag genomen worden. En een forse schadeclaim.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 Amerikaanse Bulldogs, ik ga er dus al nooit het straatje op, maar loop met een boog naar de buren, dan zie ik of ze buiten zijn... Als ze buiten zijn geef ik ff een gil en komt de eigenaresse de post aanpakken, alleen vandaag kreeg ik niet de kans om een gil te geven maar vloog een van die krengen al over het hek (meter hoog) en hing in mijn arm voor ik met mijn ogen kon knipperen.
Pijn en beurs. Morgen weer terug naar de dokter om te laten controleren, kans op onstekingen schijnt erg groot te zijn in een onderarm
.
De eigenaar heeft via de politie laten weten dat ze niet meer in de tuin zullen worden gelatenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]laat ze er dan een hek van 3 meter neerzetten. Dit kan echt niet. En die hond moet worden afgemaakt
Mijn werk zal de kosten gerust wel op ze proberen te verhalen neem ik aan...quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spuitje dan, duidelijk. En die andere moet in beslag genomen worden. En een forse schadeclaim.
Blijft een gevaarlijke hond zo te horen, weg ermee dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
De eigenaar heeft via de politie laten weten dat ze niet meer in de tuin zullen worden gelaten. (Wat niet wegneemt dat ik als ik weer aan het werk ga peultjes zal schijten als ik bij dat adres ben
. )
Kosten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn werk zal de kosten gerust wel op ze proberen te verhalen neem ik aan...
En Pat is ook boos, die ziet de kans dat we ooit een hond krijgen (en die was al niet groot meer) nog meer afnemenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kosten?
Immateriele schade heb je geleden ja, hier moet betaald gaan worden
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 Amerikaanse Bulldogs, ik ga er dus al nooit het straatje op, maar loop met een boog naar de buren, dan zie ik of ze buiten zijn... Als ze buiten zijn geef ik ff een gil en komt de eigenaresse de post aanpakken, alleen vandaag kreeg ik niet de kans om een gil te geven maar vloog een van die krengen al over het hek (meter hoog) en hing in mijn arm voor ik met mijn ogen kon knipperen.
Pijn en beurs. Morgen weer terug naar de dokter om te laten controleren, kans op onstekingen schijnt erg groot te zijn in een onderarm
.
GOEDEMORGEN KUUKSKEquote:Op woensdag 12 september 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
GOEDEMORGEN!
Herrie!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
GOEDEMORGEN KUUKSKE
* Dr_Flash maakt een rondje met de pannendeksels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |