Spuitje dan, duidelijk. En die andere moet in beslag genomen worden. En een forse schadeclaim.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 Amerikaanse Bulldogs, ik ga er dus al nooit het straatje op, maar loop met een boog naar de buren, dan zie ik of ze buiten zijn... Als ze buiten zijn geef ik ff een gil en komt de eigenaresse de post aanpakken, alleen vandaag kreeg ik niet de kans om een gil te geven maar vloog een van die krengen al over het hek (meter hoog) en hing in mijn arm voor ik met mijn ogen kon knipperen.
Pijn en beurs. Morgen weer terug naar de dokter om te laten controleren, kans op onstekingen schijnt erg groot te zijn in een onderarm
.
De eigenaar heeft via de politie laten weten dat ze niet meer in de tuin zullen worden gelatenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]laat ze er dan een hek van 3 meter neerzetten. Dit kan echt niet. En die hond moet worden afgemaakt
Mijn werk zal de kosten gerust wel op ze proberen te verhalen neem ik aan...quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spuitje dan, duidelijk. En die andere moet in beslag genomen worden. En een forse schadeclaim.
Blijft een gevaarlijke hond zo te horen, weg ermee dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
De eigenaar heeft via de politie laten weten dat ze niet meer in de tuin zullen worden gelaten. (Wat niet wegneemt dat ik als ik weer aan het werk ga peultjes zal schijten als ik bij dat adres ben
. )
Kosten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn werk zal de kosten gerust wel op ze proberen te verhalen neem ik aan...
En Pat is ook boos, die ziet de kans dat we ooit een hond krijgen (en die was al niet groot meer) nog meer afnemenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kosten?
Immateriele schade heb je geleden ja, hier moet betaald gaan worden
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 Amerikaanse Bulldogs, ik ga er dus al nooit het straatje op, maar loop met een boog naar de buren, dan zie ik of ze buiten zijn... Als ze buiten zijn geef ik ff een gil en komt de eigenaresse de post aanpakken, alleen vandaag kreeg ik niet de kans om een gil te geven maar vloog een van die krengen al over het hek (meter hoog) en hing in mijn arm voor ik met mijn ogen kon knipperen.
Pijn en beurs. Morgen weer terug naar de dokter om te laten controleren, kans op onstekingen schijnt erg groot te zijn in een onderarm
.
GOEDEMORGEN KUUKSKEquote:Op woensdag 12 september 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
GOEDEMORGEN!
Herrie!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
GOEDEMORGEN KUUKSKE
* Dr_Flash maakt een rondje met de pannendeksels
Ja! De zon schijnt nu alquote:
Neequote:
Nou, hier nog niet, maar dat zal zo wel komenquote:
Frisse ochtendlucht is goed voor jequote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef Ynske het volgende:
miscchien zometeen toch maar naar buiten ipv nog ff te pitten
das waar maar vanaaf word ook weer laat met werkquote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frisse ochtendlucht is goed voor je
Vast wel. Het is hier stralend weer. Hopelijk dit weekend ook, want dan is het Breda Barstquote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, hier nog niet, maar dat zal zo wel komen
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Maar ik besluit gewoon dat het vandaag een mooie dag wordtDat bepaal ik zelf namelijk
![]()
Afhankelijk zijn van externe omstandigheden voor je eigen geluk, dat is een beetje het paard achter de wagen spannen
* Dr_Flash geeft even een snok aan het wolkendekquote:Op woensdag 12 september 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Vast wel. Het is hier stralend weer. Hopelijk dit weekend ook, want dan is het Breda Barst.
portetquote:Op woensdag 12 september 2007 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
Welke cursus ga je doen?
Ahha!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Woensdag he, is mijn vrije dag
Portret vind je ook leuk toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
portet
stilte was vol
docu gaat niet door ivm te weinig aanmeldingen
architectuur idem
en mode ook
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Portret vind je ook leuk toch?
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef es70 het volgende:
Ik heb een huge fruitmand gehad van mijn werk
.
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef es70 het volgende:
Ik heb een huge fruitmand gehad van mijn werk
.
Eigenlijk vrij k*tquote:
meiske toch, doe iig rustig aanquote:
dat klinkt helemaal niet best. normaliter ben ik niet van het afmaken van honden enzo. een ding is zeker, deze hondeneigenaars hebben behoorlijk gefaald in de opvoeding van hun honden. dit is iig een onhoudbare situatie.quote:Ik sprak net een collega van de pakketdienst... Hij vroeg waar het gebeurd was en vertelde dat daar vorige week ook een hond over de schutting kwam zeilen, hij wist weg te springen en het beest zat toen aan de lijn omdat de eigenaar net met 'm weg wilde...
Ik heb het maar even doorgegeven aan mijn leidinggevende.
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij k*t.
Ik sprak net een collega van de pakketdienst... Hij vroeg waar het gebeurd was en vertelde dat daar vorige week ook een hond over de schutting kwam zeilen, hij wist weg te springen en het beest zat toen aan de lijn omdat de eigenaar net met 'm weg wilde...
Ik zou het ook even melden in je verhaal bij de politiequote:Op woensdag 12 september 2007 12:33 schreef es70 het volgende:
Middagje vrijquote:Op woensdag 12 september 2007 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh ik voel me kut joh hee
eerste bus naar huis, geen bier, vroeg op bed
zou best willen ja, maar goed, 16:25 gaat de eerste bus, dus dan ben ik weg.quote:
Hier gaat de auto weer om 17:05quote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou best willen ja, maar goed, 16:25 gaat de eerste bus, dus dan ben ik weg.
Begint pas om 20.45 gekquote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, even mijn zenders instellen
Ja enquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja enJuist voor jou is dat handig, zodat je je zender weer kan vinden
das niet tofquote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
k*tdag gehad
Vandaag te horen gekregen dat een ex-cliënt zelfmoord heeft gepleegd zaterdag
Daar dus nogal mee bezig geweest. De therapiën gingen dus niet door vandaag. Vrijdag is de dienst..
Nu maar proberen te slapen, en morgen maar weer verder kijken wat we gaan doen
ehm.. das mn standaard PI iddquote:Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet tof
ik kan alleen deze [afbeelding]niet echt plaatsen bij de inhoud van je post
Maar even ziek vandaagquote:Op woensdag 12 september 2007 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh ik voel me kut joh hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |