En nu is je pik eraf gevallen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf katholiek.Wij kunnen nooit samen zijn
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf katholiek.Wij kunnen nooit samen zijn
![]()
Jezus (vzmh) is ook een profeet in de Islam. Hij is net zo belangrijk als Mohammed (vzmh) en Mozes (vzmh).quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nooitik blijf altijd trouw aan Jezus
omdat een moslima niet met een niet-moslim mag trouwen, daarom niet.quote:
Niet te genieten dat je je laat tegen houden door een religiequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat een moslima niet met een niet-moslim mag trouwen, daarom niet.
En TS blijft Jezus trouw.
En dat was vanwege haar bommengordel?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef SlimShady het volgende:
op de basisschool was ik ook verliefd op een moslima.
ze was de stoerste en de mooiste van de meisjes!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat was vanwege haar bommengordel?![]()
quote:Ik vroeg aan haar, waarom doe je me dit aan?
Waarom moet je nou zo nodig je snor laten staan?
Ze zei ik kan er niks aan doen, het groeit gewoon snel
Maar als je niet naar me kijkt dan went het wel
Ben jij die Rutger van geenstijl?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Serieus, heeft ze ook zo'n lekkere donkere snor
Is zij ook verlieft op jouw? En is haar complete familie uitmoorden dan geen idee als je er toch wel van uit gaat dat haar vader je vermoord. En waarschijnlijk word de rest van de familie boos als je haar vader vermoord dus kan je die ook beter opruimen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Haar vader vermoord mij toch wel, of ik me wel of niet bekeer.
Das allemaal inteelt dus als je haar hele familie wilt uitmoorden moordt je minstens de helft van alle allochtonen in Nederland uit ...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is zij ook verlieft op jouw? En is haar complete familie uitmoorden dan geen idee als je er toch wel van uit gaat dat haar vader je vermoord. En waarschijnlijk word de rest van de familie boos als je haar vader vermoord dus kan je die ook beter opruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |