maar die gaat dicht/is over genomenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:09 schreef De_Brandweer het volgende:
tommy's.
Ja, originaliteit is ver te zoeken. Slap aftreksel dus.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:13 schreef Viper88 het volgende:
[..]
(...)
EDIT: ik lees net de reactie van warhead, dat het vooral gaat om het feit dat de schoenen al lang bestaande schoenen immiteren. Is dat het?
quote:21 september aanstaande organiseren een groep sneaker customizers & sneakerheads, een SNEAKER SWAP MEET in Rotterdam.
We zullen binnenkort in contact treden met de betere sneakerwinkels zoals WOEI, LIJFSTIJL, URBAN UNIT, PUURR, CONCRETE, waarvan we van sommigen al te horen hebben gekregen, enthousiast te zijn deel te nemen aan deze swap meet.
Entree tot dit evenement is GRATIS! Wij verzorgen muziek (verrassing!) en de bar is gewoon open. We organiseren dit in club CATWALK (sneakerfreakers gaan underground!)
Iedereen, winkel of particulier, die zijn sneakers wilt aanbieden voor ruil of verkoop, krijgt van ons een tafel waarop je je sneakers kan uitstallen. Stuur ons een berichtje zodat we alles zo goed mogelijk kunnen organiseren voor jullie.
Datum: 21-09-2007
Tijd: vanaf 19:00-00:00
bij dat soort model schoenen moet ik gewoon gelijk aan die engelse chavs denken.. [url=http://www.chavscum.co.uk/howto.php]CHAVS!?!?[url] bij Air Max denk ik aan irritante marrokaantjes die rondhangen in het winkelcentrum. en bij elke schoen met meer dan 4 kleuren zijn ze vast gedragen door k3.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:13 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Leg me alsjeblieft eens uit wat er mis is met die lacoste schoenen, het zijn gewoon mooie basic witte schoenen. Is het het logotje? Is het dat de schoenen volgens jou vet erg moeten opvallen? Is het dat het perse limited edition/exclusive/etc moet zijn? Ik begrijp die houding gewoon niet, dat het meteen rommel is. Zo te zien gaat het niet om het feit dat het lacoste is, omdat die felgekleurde kidrobot schoenen hier wel gepost worden.
Dit is neit bedoeld om te flamen/stangen of wat dan ook, ik probeer serieus te begrijpen waarom er zo wordt gedacht over bepaalde merken/schoenen. Dus mod, aub niet gaan verwijderen.
EDIT: ik lees net de reactie van warhead, dat het vooral gaat om het feit dat de schoenen al lang bestaande schoenen immiteren. Is dat het?
Die heb ik ook en die lopen idd goddelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef Z het volgende:
Ik heb Reebok Ventilators gekocht, ik heb volgens mij nog nooit zulk lekker lopende schoenen gehad.
no offence maar waarom hang je dan in t sneakertopic rond?? er is ook een schoenen topicquote:Op woensdag 12 september 2007 15:40 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
bij dat soort model schoenen moet ik gewoon gelijk aan die engelse chavs denken.. [url=http://www.chavscum.co.uk/howto.php]CHAVS!?!?[url] bij Air Max denk ik aan irritante marrokaantjes die rondhangen in het winkelcentrum. en bij elke schoen met meer dan 4 kleuren zijn ze vast gedragen door k3.
voor mij moeten schoenen gewoon simpel doch origineel zijn.. zoals die nike sb releases komen ook me strot uit.
nee.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:45 schreef Noddie het volgende:
[..]
no offence maar waarom hang je dan in t sneakertopic rond?? er is ook een schoenen topic
ga daar maar puntschoenen en lacoste kampstijlschoenen bekijken
Ewwwm die Lacoste schoenen zijn ook sneakers hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 16:45 schreef Noddie het volgende:
[..]
no offence maar waarom hang je dan in t sneakertopic rond?? er is ook een schoenen topic
ga daar maar puntschoenen en lacoste kampstijlschoenen bekijken
89 euro en 95 centquote:Op woensdag 12 september 2007 17:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wat heb je er voor gelegd jan?
Ga eens je schoenen unDS'en jijquote:
Ok.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ga eens je schoenen unDS'en jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek een Coach winkel? Bij vrijwel iedere Coach winkel verkopen ze die.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef renslohmann het volgende:
[afbeelding]
Ben op zoek naar deze Vans, ze hadden ze hier in Haarlem voor maar 15 euro, maar was net te laat
Iemand ze ergens gezien?
euhm de schoen zag er toch wat anders uit, zoiezo was het nike logi gevuld met kleur, niet dat er een randje omheen zat.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:26 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Capri?
[afbeelding]
die kan je gewoon kopen bij pro sport, (Misschien front runner etc..)
lueke schoentjes alleen zoooo jammer van de witte zoolquote:Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef Rev- het volgende:
net deze gehaald, vond dat geruite wel lelijk, maar aar valt mn broek over.. staat super
http://www.sneakerhead.com/311206-082.html
en nog een ander paar, maar die kan ik niet vinden
deze dus, lekker simpelquote:Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef Rev- het volgende:
net deze gehaald, vond dat geruite wel lelijk, maar aar valt mn broek over.. staat super
http://www.sneakerhead.com/311206-082.html
en nog een ander paar, maar die kan ik niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |