Wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Link kopiëren en plakken in je browser helpt ook
OHO??quote:
Juist, als eer-ik en frits daar verder blaatenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
-> PTA
Dat filmpje is wel tof! Net als dat klepje bij de uitlatenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toch moet ik zeggen dat hun auto's er beter uit beginnen te zien.
Heb je BMW's nieuwste creatie al gezien Frits?
a, allebij lelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht al die X6, lijkt een beetje op die SUV die Spyker zou gaan maken, vind je niet?
OHO jaquote:
Op zo'n manier...quote:
ja, dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goed topic
Op zo'n manier jaquote:
Ziet er best leuk uit in het echt !quote:
Bakkes!!quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik zeg t niet weer ik ga wel gewoonNiet weggaan ajbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik zeg t niet weer ik ga wel gewoonDoei MMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
We zijn al klaar hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
Eeer en frits, ga eens naar PTA
Jullie jagen de meisjes weg![]()
quote:
GOezoowquote:
Nee, Hamburg....quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
komt niet bij lenting vandaan zeker
Truste Krozquote:
quote:
quote:
Nee, downen gaat niet zo vlot... 20-35 kb/s...quote:
Ja daar zit OA alquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
-> KPD
Das klotequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, downen gaat niet zo vlot... 20-35 kb/s...![]()
Ik denk van wel. Mits ze tijd heeft enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef OA het volgende:
Iets voor MM??![]()
Gezocht: Dierenvriend of tuinman voor op F en F
nou nee, als ik zou modden, dan zal dat alleen in B&H zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gezocht: mod voor ONZ
Liefhebbers?
moet je eens met boem gaan ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou nee, als ik zou modden, dan zal dat alleen in B&H zijn
Enkel KOFquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier echt geïnteresseerd is in die functiequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar kom ik te weinigquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef OA het volgende:
Iets voor MM??![]()
Gezocht: Dierenvriend of tuinman voor op F en F
Als subfora?quote:
Foraquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als subfora?
Ik heb al eens voorgesteld om deze topic (taalpuristen utd.) in CUL te plaatsen, maar geen steun.
GC staat op zich ook wel mooier. Maar wie weet wat onzer Muck gaat doen met haar nieuwe macht
KOF als subforum ja, met OA en ik als modquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als subfora?
Ik heb al eens voorgesteld om deze topic (taalpuristen utd.) in CUL te plaatsen, maar geen steun.
GC staat op zich ook wel mooier. Maar wie weet wat onzer Muck gaat doen met haar nieuwe macht
Das waer ook...quote:
We kunnen het gaan uitbouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Fora![]()
Jij wilt er meerdere?![]()
Muckie zou dit nooit op slot gooien!! [afbeelding]
Eens!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
KOF als subforum ja, met OA en ik als mod
Eens!quote:Speciale nachttopics voor Sander
Eens!quote:Topics over koffie, gebak, etc..
GC is denk ik beter, aangezien we hier meer koffiepraat dan praat over koffie hebben![]()
fora is meervoud van forumquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We kunnen het gaan uitbouwen natuurlijkMaar ik denk dat we het nog even met alleen dit topic moeten doen.
En ja, fora omdat je niet mod kunt worden van 1 topic. Lijkt me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |