Ik vind ook niet per se dat mensen die gesprekken voeren degene moeten zijn die klagen. Ik vind idd ook dat zij zelf ook geluid produceren dus ook jou niet hoeven aanspreken. Maar er zijn ook altijd mensen die bijvoorbeeld hun werk voorbereiden in de trein of nog even leren voor school of zo. Of gewoon lezen. Dan snap ik het wel als men het gewoon netjes vraagt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef imbaman het volgende:
TNA, ik luister met mijn oordoppen op zoals ik mijn post vermeldt, het geluid van een gesprek bevat vele malen meer decibel dan muziek uit mijn oordoppen...
Over een paar jaar ben je doof.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef imbaman het volgende:
TNA, ik luister met mijn oordoppen op zoals ik mijn post vermeldt, het geluid van een gesprek bevat vele malen meer decibel dan muziek uit mijn oordoppen...
Vraag jij ook mensen hun gesprek te staken omdat zij 'geluidsoverlast' veroorzaken?
Zo is dat. En je hebt nog beter geluid ook. Alleen kan het ook wel eens lastig zijn aangezien je anderen ook totaal niet meer hoort.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
Neem van dit type oordopjes:
[afbeelding]
Door de goede isolatie heb jij van niemand last en niemand van jou
Ik snap dan niet waarom ze mijn muziek wel vervelend vinden en mensen die praten niet vragen stil te zijn. (zij maken meer geluid)quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Of gewoon lezen. Dan snap ik het wel als men het gewoon netjes vraagt.
Gaan die dopjes nu trouwens echt in je gehoorgang (zoals de dopjes van shure) of niet ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[afbeelding]
hey die heb iK!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Gaan die dopjes nu trouwens echt in je gehoorgang (zoals de dopjes van shure) of niet ?
Ik heb niet heel het topic aandachtig gelezen, maar ik weet niet naar wat voor muziek je luistert? Als het erg afleidelijk muziek is kan het irritanter zijn dan het alledaagse gesprek wat een paar plekken verder op plaats vindtquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef imbaman het volgende:
[..]
Ik snap dan niet waarom ze mijn muziek wel vervelend vinden en mensen die praten niet vragen stil te zijn. (zij maken meer geluid)
Welk merk, en waar haal je ze?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[afbeelding]
Ik heb (nu nog) van die goedkope oordoppen van me handsfree set in me telefoon zitten, ik gebruik mijn telefoon als mp3speler..quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef ELdudeness het volgende:
Ik zet hem halverweg meestal , en dan horen mijn mede pioniers niks.
En dan zeker het mailadres van de TS laten staan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:30 schreef DeuceFour het volgende:
Bedankt, wat handig! * 100x uitprint.
Als je ieder weekend een jumpstyle feest bezoekt wordt je gehoor natuurlijk wat minder.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef ELdudeness het volgende:
Je hebt zeker een punt, praten maakt meer lawaai dan die josti's die hun mp3 speler hard hebben staan.
Maar ik begrijp niet helemaal, waarom mensen die dingen zo hard zetten want als ik me I pod op zijn hardst zet dan worden me oren opgeblazen. Ik zet hem halverweg meestal , en dan horen mijn mede pioniers niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |