Bedanktquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:40 schreef GGMM het volgende:
Ik wou hier in eerste instantie een reactie geven, ik zit op me werk, dus ben niet ingelogd, dus ik helemaal m'n inloggegevens opzoeken en kopiëeren en plakken, hotmail afsluiten, en toen bedacht ik me dat ik helemaal niet zou moeten weten wat ik eigenlijk moet zeggen, ik ben alleen veel te laks om me hotmail weer helemaal op te starten, op inloggen te drukken, en alsnog in te loggen, daarom typ ik nu deze tekst, de tekst is vrij lang, dus de meeste mensen zullen het toch wel niet lezen.
tip: verander je login gegevens zodat je ze makkelijker kan onthouden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:40 schreef GGMM het volgende:
Ik wou hier in eerste instantie een reactie geven, ik zit op me werk, dus ben niet ingelogd, dus ik helemaal m'n inloggegevens opzoeken en kopiëeren en plakken, hotmail afsluiten, en toen bedacht ik me dat ik helemaal niet zou moeten weten wat ik eigenlijk moet zeggen, ik ben alleen veel te laks om me hotmail weer helemaal op te starten, op inloggen te drukken, en alsnog in te loggen, daarom typ ik nu deze tekst, de tekst is vrij lang, dus de meeste mensen zullen het toch wel niet lezen.
De vorige keer dat ik dat deed werkte zowel me oude als nieuwe pass niet meer. Nu ben ik bang om het weer te doen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:51 schreef broodjekipkerrie het volgende:
[..]
tip: verander je login gegevens zodat je ze makkelijker kan onthouden?
wentworthquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Als je goed oplet, dan lacht hij altijd eerst zelf om z'n grap en dan pas de gast uit beleefdheid. Eigenlijk te triest voor woorden. Vroeger was hij nog wel te pruimen, nu is het echter zwaar kut.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef afcajos het volgende:
en jensen vindt zichzelf de grappigste man op aarde
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef afcajos het volgende:
en jensen vindt zichzelf de grappigste man op aarde
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je goed oplet, dan lacht hij altijd eerst zelf om z'n grap en dan pas de gast uit beleefdheid. Eigenlijk te triest voor woorden. Vroeger was hij nog wel te pruimen, nu is het echter zwaar kut.
Ze durven nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef afcajos het volgende:
Komt niet vaak voor he, een topic in KLB waarin de ts niet wordt afgezeken![]()
Verre van man. Maar hij spreekt wel redelijk Engels idd, maar zeker niet perfect. Heeft nog zeker wel een zwaar accent.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben verdomme jaloers op zijn perfecte Engels
Canada.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:14 schreef Relneger18 het volgende:
Hij kan engels omdat in in de VS ooit heeft geleefd neem ik aan?
Jan Peter moet ook wel eens beslissingen nemen, maar Jensen spreekt beter Engels dan hij.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:33 schreef Tahiti het volgende:
Is engels praten zo moeilijk dan? voor zo'n megool als Jensen kan ik me dat best voorstellen maar iemand die wel zelfstandig beslissingen kan nemen is engels toch niet zo moelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |