Niks, alleen het verwijfde gedragquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Hephaistos. het volgende:
En wat precies is er zo verschrikkelijk aan homo's?
Ze bestaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Je raakt sexueel opgewonden van 'm ???quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
We hebben dus een fucking irritante maatschappij leraar. Hij praat supersloom en super zwoel, zit met izijn benen alsof die een rokje aanheeft en doet alsof hij een dildo in ze reet heeft.
Kan me zo oprichten aan die gast
Alleen op vrijdag.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jaloers dat ze meer vriendinnen hebben dan jij
Oh, dus JIJ bent de homo!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:55 schreef LekkerWijf het volgende:
Niks, alleen het verwijfde gedragen dan kom je weer bij die kutwijven uit.
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:54 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
nee niet aan homo's, dat boeit me echt niet, maar die gast legt het er zó dik bovenop, bovendien beweert hij nog hetero te zijn ook.. Whatever!
Een woord zelfs:quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:07 schreef LekkerWijf het volgende:
Toch knap van je, dat je dat uit een regel kan halen.![]()
Smilies hebben geen betekenis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een woord zelfs:
"kutwijven"
Homo!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
vele kleuren in de regenboog
ik zeg ook altijd kutwijf op z'n amsterdams! maakt mij dat dan homo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een woord zelfs:
"kutwijven"
Da's wel de achterliggende gedachte achter die 'homo' regenboogvlaggen inderdaadquote:
ALLES roflquote:
Geen kijker van "Little Britain"?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:18 schreef Olep het volgende:
eh...
Dat weet je toch? je bent hier op FOK!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Al die schaap diertjes , He kudde , effe naar andere weide pleasequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:39 schreef Fionn het volgende:
[..]
Dat weet je toch? je bent hier op FOK!
Homo's zijn dus verschrikkelijk en vies, tenzij ze door 'moslims' mishandeld, bedreigd of uitgescholden worden, of 'moslims' dezelfde opmerkingen over ze maken als de gemiddelde poster hier.
Dan zijn ze ineens wel geaccepteerd een handig argument tegen de grote boze moslim en dan staat iedereen op de bres tegen discriminatie van homo's...........tot dat er weer geen moslims mee gemoeid zijn. Dan zijn ze weer afschuwelijk en vies.
Whatevaahquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:54 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
nee niet aan homo's, dat boeit me echt niet, maar die gast legt het er zó dik bovenop, bovendien beweert hij nog hetero te zijn ook.. Whatever!
@ Skippyhoofd, HAVO JA
Dat zei ik als sarcastische opmerking, dat maakt die fag altijd.quote:
Grappig, naar mijn weten ben ik gewoon 100% hetero.quote:Op woensdag 12 september 2007 05:02 schreef Elixabete het volgende:
TS is zelf een homo.
En met homo's is niks.
Maar TS kom gewoon uit die kast en speel het niet via andermans vleugels.
Dus zoek een andere vriend en wees samen homo.
Gast je bent Italiaan. Dat zijn allemaal verkapte flikkers.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:35 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Grappig, naar mijn weten ben ik gewoon 100% hetero.
Toen ik het lijstje las dacht ik eerst dat je het over een vrouw had. Totdat ik "zijn handjes" zag staan i.p.v. haar handjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef Renesite het volgende:
Mijn leraar engels:
Met ladyphone
TE strakke perzikkleur broek
Bloezige overhemdjes met roze bloemen
Loom gezicht
Wappert met zijn handjes
Verwijfde stem
Beentjes over elkaar
Huppelt in plaats van loopt
En hetero.
![]()
en dat verwarde je in die moeilijke leeftijd ?quote:Op woensdag 12 september 2007 08:41 schreef Robin2130 het volgende:
Toen ik in de brugklas zat, kwam mijn techniekleraar altijd met een latexbroek binnenzetten
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
We hebben dus een fucking irritante maatschappij leraar. Hij praat supersloom en super zwoel, zit met izijn benen alsof die een rokje aanheeft en doet alsof hij een dildo in ze reet heeft.
Kan me zo oprichten aan die gast, gaan we ook nog billige films kijken en als we het voor de hele klas dan leuk maken door grapjes te maken en te pwnen gaat die zeiken en hem afzetten.![]()
![]()
Klacht: verwijfde maatschappij leraren die homo zijn
Hij is metrosexueelquote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef Renesite het volgende:
Mijn leraar engels:
Met ladyphone
Loom gezicht
Wappert met zijn handjes
Verwijfde stem
Beentjes over elkaar
En hetero.
![]()
Exact mijn maatschappij leraarquote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef Renesite het volgende:
Mijn leraar engels:
Met ladyphone
Loom gezicht
Wappert met zijn handjes
Verwijfde stem
Beentjes over elkaar
En hetero.
![]()
Nog nooit gedaan laten we eens uitproberenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Seks in de metro is ook best geil...
Je bedoelt jezelfquote:Op woensdag 12 september 2007 15:28 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Exact mijn maatschappij leraar![]()
whahah ik wou dat zeggen maar je was me voorquote:Op woensdag 12 september 2007 08:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gast je bent Italiaan. Dat zijn allemaal verkapte flikkers.
Niet lelijk met andere woordenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whahah ik wou dat zeggen maar je was me voorwenkbrauw epileren mooie kapsels mooie kleding
Het anderequote:
Jaloers?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whahah ik wou dat zeggen maar je was me voorwenkbrauw epileren mooie kapsels mooie kleding
Jij hebt te veel southpark gezien.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:33 schreef Maastrix het volgende:
ok,, wij hadden een leraar laat ik maar zeggen meneer boom. Even als voorbeeld naam,, niks aan de hand. komen we na de zomervakantie terug staat er op het roosten opeens Mevrouw boom, dus wij dachten van oow naja z'n vrouw is hier dus ook komen werken ofzo. Bleek het dezelfde leraar te zijn die zich in de vakantie omgebouw had. Dus dezelfde leraar die vorig jaar daar stond van,, hallo ik ben meneer boom.. stond daar nu van *hoog stemmetje* hallo ik ben mevrouw boom, nou we hadden het niet meer!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |