Dit, of toch een riem, hier ook nooit gedragen, tot mijn broeken op mijn knieen begonnen te hangen... Went vanzelf.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:13 schreef Fliepke het volgende:
Nieuwe broek kopen, hij staat je vast ook niet meer.
Ik denk dat hij te weinig geld heeft voor eten en daarom dus afvalt en dat hij dus ook geen nieuwe broek kan kopenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef Handschoen het volgende:
Nieuwe kopen
opgelost
slotje
Als je zo veel bent afgevallen dan ziet het er waarschijnlijk toch niet meer uit. Het is maar een broek. koop dus gewoon een nieuwe...
Dat ziet er toch ook niet uitquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:24 schreef Adjeuj het volgende:
Twee van die dingen waar je een riem doorheen zou moeten halen bij elkaar binden. Eventueel aan de andere kant van de broek hetzelfde om de boel symmetrisch te houden
Tie wraps zijn daar uitermate geschikt voor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:24 schreef Adjeuj het volgende:
Twee van die dingen waar je een riem doorheen zou moeten halen bij elkaar binden. Eventueel aan de andere kant van de broek hetzelfde om de boel symmetrisch te houden
No way dat je die dus nog fatsoenlijk kunt dragen. Jij hebt niet zo'n strak lichaam gekweekt om het te verstoppen in een aardappelzak. Koop gewoon een nieuwe favoriete broek waarin je er goed uit ziet en je lekker kunt voelen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:19 schreef ScofieldBurrows het volgende:
het probleem was, de broek was al baggy.. dus nu passen er 2 van mij in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |