Dat Area-51 geneuzel is een afleidingsmanouvre voor nog iets veel ergers!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ufo's niet. Denken dat er buitenaardse ufo's zijn maar dat dit verborgen gehouden wordt wel
Aangezien je niet weet wat wel geheim blijft is dat lastig te controleren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De echte mop is natuurlijk dat mensen denken dat de overheid in staat zou zijn tot echt grote samenzweringen zonder dat iemand lekt of een USB stickje verliest in de taxi![]()
Waar, maar dat de overheid als sinds de jaren veertig de 'waarheid' verborgen kan houden....t' wil er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien je niet weet wat wel geheim blijft is dat lastig te controleren.
Je hebt teveel Southpark gekekenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De echte mop is natuurlijk dat mensen denken dat de overheid in staat zou zijn tot echt grote samenzweringen zonder dat iemand lekt of een USB stickje verliest in de taxi![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw mening. Ik denk dat het geen complot is, maar dat ze proberen het geheim te houden. Ook niet zo raar, veel mensen kunnen die informatie nog niet aan, met name zwaargelovige mensen en dat zijn er nog teveel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ufo's niet. Denken dat er buitenaardse ufo's zijn maar dat dit verborgen gehouden wordt wel
en anderen gaan Fokken...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:51 schreef karr-1 het volgende:
Tsja sommige mensen zien overal een conspiracy in....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ofzoiets jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Ja, de CIA heeft Fok! opgezet om de jongeren te beinvloeden en te indoctrineren ofzoiets.
LOLquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ik ontken dat er een hele grote dikke verborgen agenda is, volgeschreven door Bush en z'n vriendjes![]()
Ach dat viel nog best mee![]()
Dit vond ik wel potsierlijk eigenlijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |