quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef Juztin_Case het volgende:
Ik geloof er wel in. Ook dat ze shapeshifting lizards zijn die rauwe maagdelijke meisje als ontbijt snacken!![]()
Ik ontken dat er een hele grote dikke verborgen agenda is, volgeschreven door Bush en z'n vriendjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ach, satan-aanbidders vind ik wel wat ver gaan, aangezien ik niet in satan/god geloof.
Maar dat er een hele grote dikke verborgen agenda is, volgeschreven door Bush en z'n vriendjes valt niet te ontkennen.
Ongeinformeerd klote jong. Ik heb medelijden met je. Blijf maar lekker onder je steen zitten, je kunt de wereld toch niet aanquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je weet hoe dat gaat, gelul over UFO's enz.
Ach, het is weer 9/11 hè, dus dan zijn ze het meest actief.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:23 schreef afcajos het volgende:
Pas maar op met dit soort topics, op fok zijn er de laatste paar dagen heel wat linkse conspiracy hippies bezig![]()
Gelul..Bush kan helemaal niet schrijven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Maar dat er een hele grote dikke verborgen agenda is, volgeschreven door Bush en z'n vriendjes valt niet te ontkennen.
Daar heb je ze al, ze zijn er snel bij, het is een conspiracyquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ongeinformeerd klote jong. Ik heb medelijden met je. Blijf maar lekker onder je steen zitten, je kunt de wereld toch niet aan
Echt heerlijk dat soort complot denkersquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:31 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Daar heb je ze al, ze zijn er snel bij, het is een conspiracy![]()
![]()
Ik zeg preventief afmaken die chemtrails en ufo hippies
en o wat weten wij er niets vanaf en wat zullen wij ervan langs krijgen. Wacht maar, later...
![]()
haha en jij kunt de wereld wel aan he!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:24 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ongeinformeerd klote jong. Ik heb medelijden met je. Blijf maar lekker onder je steen zitten, je kunt de wereld toch niet aan
Doel je op mij? Kun je aangeven waarom je denkt dat UFO's onder complotten vallen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Echt heerlijk dat soort complot denkers![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
haha en jij kunt de wereld wel aan he!
Oke jij bent er dus van overtuigd dat het een conspiracy was, fijn voor je! en wat ga je er nu aan doen? het witte huis opblazen?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ik ontken dat er een hele grote dikke verborgen agenda is, volgeschreven door Bush en z'n vriendjes![]()
Ach dat viel nog best mee![]()
Ufo's niet. Denken dat er buitenaardse ufo's zijn maar dat dit verborgen gehouden wordt welquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Doel je op mij? Kun je aangeven waarom je denkt dat UFO's onder complotten vallen?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gelul..Bush kan helemaal niet schrijven.
Dat Area-51 geneuzel is een afleidingsmanouvre voor nog iets veel ergers!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ufo's niet. Denken dat er buitenaardse ufo's zijn maar dat dit verborgen gehouden wordt wel
Aangezien je niet weet wat wel geheim blijft is dat lastig te controleren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De echte mop is natuurlijk dat mensen denken dat de overheid in staat zou zijn tot echt grote samenzweringen zonder dat iemand lekt of een USB stickje verliest in de taxi![]()
Waar, maar dat de overheid als sinds de jaren veertig de 'waarheid' verborgen kan houden....t' wil er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien je niet weet wat wel geheim blijft is dat lastig te controleren.
Je hebt teveel Southpark gekekenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De echte mop is natuurlijk dat mensen denken dat de overheid in staat zou zijn tot echt grote samenzweringen zonder dat iemand lekt of een USB stickje verliest in de taxi![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw mening. Ik denk dat het geen complot is, maar dat ze proberen het geheim te houden. Ook niet zo raar, veel mensen kunnen die informatie nog niet aan, met name zwaargelovige mensen en dat zijn er nog teveel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ufo's niet. Denken dat er buitenaardse ufo's zijn maar dat dit verborgen gehouden wordt wel
en anderen gaan Fokken...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:51 schreef karr-1 het volgende:
Tsja sommige mensen zien overal een conspiracy in....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ofzoiets jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Ja, de CIA heeft Fok! opgezet om de jongeren te beinvloeden en te indoctrineren ofzoiets.
LOLquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ik ontken dat er een hele grote dikke verborgen agenda is, volgeschreven door Bush en z'n vriendjes![]()
Ach dat viel nog best mee![]()
Dit vond ik wel potsierlijk eigenlijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |