We kunnen wel een weddenschap starten. Ik gok op anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:37 schreef wyccie het volgende:
Nou, het duurt op deze manier toch nog minstens een jaar voor het volraakt.
Pas dat dan ook eens aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het komt allemaal door de matige OP.
Hoe lang staat die al in de planning?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:35 schreef Patch het volgende:
Ja, ik heb FMT gemist, probeer vanaf vandaag weer eens iets vaker binnen te vallen.
Ik zag dat Dopekoe en mr_anonimous ook al weer regelmatig aanwezig waren...
Wellicht dat de bijeenkomst toch nog eens ooit gaat plaatsvinden
Om de zoveel tijd rakelt dit onderwerp op inderdaad, maar ik meen dat er bijna eentje gepland werd zo rond 2002quote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe lang staat die al in de planning?
Waar ketst het steeds op af?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd rakelt dit onderwerp op inderdaad, maar ik meen dat er bijna eentje gepland werd zo rond 2002
Ah ja dat is vaak een probleem. Drukke mensen hebben drukke levens.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:46 schreef Patch het volgende:
ik meen me te herinneren dat het alleen misliep op 2 onderstaande probleempjes
- niet "iedereen" kon op dezelfde data
Ik zeg al jaren dat ik niet zo van de meets ben. Maar ik geef toe dat ik soms ook wel eens benieuwd ben.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:52 schreef Patch het volgende:
We kunnen wel weer eens het balletje laten rollen.
Lijkt me wel geinig om de gezichten achter het clubje FMT-ers te zien.
Dan zal ik er eerst een hyves of facebookaccount moeten openen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef Patch het volgende:
of we geven elkaars Hyves of Facebook hiero, dan zie je ook het gezicht achter de FMT-er.
Ik heb wel wat fokkers op mijn Hyves, maar alleen Sheridana van FMT
Nee, klopt, ik zou dan gaan voor 2 dataquote:Op maandag 29 juni 2009 12:27 schreef hornage het volgende:
Een meet is altijd gezellig, maar je moet gewoon niet als doel stellen dat iedereen kan, anders krijg je het namelijk nooit voor elkaar
Maar voor meets ben ik altijd te porren hoor
En leuk dat je weer eens langskomt Patch. We hadden het nog over je in het laatste topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |