quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef hornage het volgende:
wellicht wellicht, misschien moet er een nodkreet op de fp.
Of dat er vacatures te vullen zijn:
Heb je geen sociaal leven?
Doe je niet aan sport?
Is film kijken jouw leven en ken je imdb uit je hoofd?
Solliciteer nu! Speel vandaag nog mee met FMT! De tijd van je leven!
Leer films kijken die al klassiek waren toen je ouders nog hippie's waren! Ga nieuwe amerikaanse flutfilms kijken! Dit alleen meer om meer een allround filmkenner te worden! Geen vriend verrast je meer met movie trivia! De Six Degrees of Kevin Bacon droom je elke nacht!
FokMovieTrivia, het verandert je leven!
Zoiets misschien?
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef hornage het volgende:
wellicht wellicht, misschien moet er een nodkreet op de fp.
Of dat er vacatures te vullen zijn:
Heb je geen sociaal leven?
Doe je niet aan sport?
Is film kijken jouw leven en ken je imdb uit je hoofd?
Solliciteer nu! Speel vandaag nog mee met FMT! De tijd van je leven!
Leer films kijken die al klassiek waren toen je ouders nog hippie's waren! Ga nieuwe amerikaanse flutfilms kijken! Dit alleen meer om meer een allround filmkenner te worden! Geen vriend verrast je meer met movie trivia! De Six Degrees of Kevin Bacon droom je elke nacht!
FokMovieTrivia, het verandert je leven!
Zoiets misschien?
waaruit herleid jij dat ik 't niet goed begreep?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:12 schreef hornage het volgende:
Aangezien Patch mijn romeo delta niet goed begreep (romeo=r, delta d, oftewel regel dat![]()
), ga ik zelf nu maar eens kijken of ik dat berichtje op de fp kan krijgen om wellicht nieuwe users te scoren.
Kan ik slimmer een mail ergens naar sturen of gewoon via de submit iets doen?
nou, niets zien staan op de frontpagequote:Op zaterdag 26 april 2008 20:23 schreef Patch het volgende:
[..]
waaruit herleid jij dat ik 't niet goed begreep?
Sinds wanneer heb ik iets te zeggen over de fp?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:26 schreef hornage het volgende:
[..]
nou, niets zien staan op de frontpage
ah joh, ik zit te ouwehoeren, ik wil het gewoon graag proberen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik iets te zeggen over de fp?
Wat wil je dan precies in onze sig zetten?quote:Op zondag 27 april 2008 02:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien werkt het om het in onze sigs te gooien?
quote:
Ik ben in principe met pensioen. Dus wees maar gerust.quote:
Heulemaal niet waar!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nadat ik die vier jaar op rij gewonnen had, werd besloten om die award in te trekken.
langzaam maar zeker gaat 't hem wel lukken...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent Patch en Dolle Hond voorbij in de ranking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |