ik vond hem leukquote:
Dat zou ik nooit doen....quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond hem leuk
ik heb er nu wel een slotje op gedaan, om te voorkomen dat er 100 TS is een blinde sukkel posts komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Heb je altijd al eens willen zeggen hè Muck? En dat dan daadwerkelijk door een slotje laten volgen!!quote:
je bent gewoon jaloers OA...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je altijd al eens willen zeggen hè Muck? En dat dan daadwerkelijk door een slotje laten volgen!!
Geef maar toe! [afbeelding]
Mja... in zoverre dat als ik een slotje zet, het gewoon door iedereen genegeerd wordt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers OA...![]()
![]()
Hahaha, some of us have powers my friend!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... in zoverre dat als ik een slotje zet, het gewoon door iedereen genegeerd wordt...![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... in zoverre dat als ik een slotje zet, het gewoon door iedereen genegeerd wordt...![]()
and some want to have power...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha, some of us have powers my friend!
I dont feel the force is strong within him, but he has a true source of judgement.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dus.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi gezegd kerelquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I dont feel the force is strong within him, but he has a true source of judgement.
Geschiedenis van het Medialandschap. Graftvak!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dus.....
Welk vak doe je nou eigenlijk vanmiddag?![]()
Ik heb niet alle delen in MyAt staanquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef OA het volgende:
Ik ga ff de wiki bijwerken, want de wikimasters verzaken weer enorm!![]()
Done!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef OA het volgende:
Ik ga ff de wiki bijwerken, want de wikimasters verzaken weer enorm!![]()
Eer, kerel, waar was je al die tijd??quote:
Niemand, maar dat boeit niet!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
wie leest ze eigelijk terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |