En dan waren er nog mensen die dachten dat hij wel weer ff naar Ajax zou komenquote:Clarence Seedorf, ploeggenoot van Kaka, staat voor 4 miljoen op de loonlijst.
valt me nog mee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan waren er nog mensen die dachten dat hij wel weer ff naar Ajax zou komen.
dachten of hoopten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan waren er nog mensen die dachten dat hij wel weer ff naar Ajax zou komen.
Ik zeg alleen dat ik hem degelijk vond. Niet persé in de duels, maar voetballend. Verder ga ik even op het verdedigen ansich in.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
je spreek jezelf zo ontzettend tegen....Escude was juist iemand die het voetballend allemaal wel kon maar in de duels veel te laks was, duels liever uit de weg ging en verder aan alle kanten eruit gesprint werd......
Hij is allesbehalve een no-nonsense verdediger
Mwah, hij zou in zijn eentje de hele selectie van Slavia moeten vormen qua budgetquote:
Het is de context waarin het gebeurt. Elke verloren seconde is er 1 teveel, en Colin moet een oplossing zoeken om de bal zo snel mogelijk weer terug te krijgen. Geen ingooi voor de tegenstander forceren, niet terug naar de keeper, gewoon proberen te draaien om de bal direct voor te geven of af te leggen. Er gaat wat mis, en ja, dat overkomt ook de grootste spelers ter wereld wel eens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:30 schreef Tim_G het volgende:
Ja maar die heeft wel al laten zien dat hij kwaliteiten heeft. + een penalty missen gebeurt de aller grootste. Je, als een jeugdspeler, de bal af laten snoepen overkomt alleen spelers met te weinig kwaliteit. Kunnen ze wel roepen dat hij niet als basisspeler gehaald is maar bij die opmerking wordt ik al misselijk! Waarom haal je hem dan?! omdat hij zo gezellig is op de bank? Kleurt goed naast ten Cate? Zijn vriendin kan lekker koken?
De enige criteria zou moeten zijn dat hij mee kan in de basis als hij wordt opgesteld.
Hij had ook flink wat schuld aan de goal in Amsterdam.......quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:41 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het is de context waarin het gebeurt. Elke verloren seconde is er 1 teveel, en Colin moet een oplossing zoeken om de bal zo snel mogelijk weer terug te krijgen. Geen ingooi voor de tegenstander forceren, niet terug naar de keeper, gewoon proberen te draaien om de bal direct voor te geven of af te leggen. Er gaat wat mis, en ja, dat overkomt ook de grootste spelers ter wereld wel eens.
Colin had door zijn verdedigende blunder te voorkomen nooit 15 miljoen (vorig jaar was 't nog 9) kunnen verdienen. De falende voorhoede wel. Ajax had 6 minuten extra tijd gehad om een doelpunt te maken, maar waarom zou het in die 6 minuten wel lukken om de schade ongedaan te maken, waar het in de 87 voorgaande minuten niet lukte? Zeker op het moment dat Ten Cate de wedstrijd al min of meer dood gewisseld had.
Inderdaad. Boakye is een klasse (misschien wel twee) beter dan Colin.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Boakye is niet veel minder als Collin![]()
Waarom heb jij een avatar van Slavia Praag?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Boakye is een klasse (misschien wel twee) beter dan Colin.
Ik ben over gelopen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom heb jij een avatar van Slavia Praag?![]()
Nee, ik ook niet. Alleen conditioneel misschien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Boakye is niet veel minder als Collin![]()
Dat zeg ik! Hou mezelf nog steeds aanbevolen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Alleen conditioneel misschien.
Heeft hij toch gehad? Slavia was nu niet de meest indrukwekkende tegenstander en daar ging hij al 2 x de mist in! + Amsterdam Tournament......quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:20 schreef w00h00 het volgende:
Colin for president!
Geef de gozert toch de kans
Zolang je goed blijft opletten, je man in de gaten blijft houden en geen risico's neemt zou dat best kunnen lukken. Ballen die je krijgt aangespeeld terug naar het centrum spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Alleen conditioneel misschien.
quote:Co Adriaanse is niet in beeld om Henk ten Cate op te volgen als Ajax-trainer. Het contract van Ten Cate loopt in de zomer van 2008 af. ‘Co Adriaanse is voor ons geen optie,’ zegt voorzitter John Jaakke (links op de foto naast Ajax-directeur Maarten Fontein) in de nieuwe editie van Sportweek.
‘Ik heb niks tegen Co als persoon, maar het is niet voor niets misgegaan de vorige keer. Ik was daar niet bij betrokken en kan er dus objectief naar kijken. Dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn om het nog een keer te proberen. Is er nou werkelijk iets veranderd waardoor dat zou kunnen? Ik denk het niet. Nee, nog een keer Co Adriaanse zou niet in het belang van de club zijn.’
Hij heeft groot gelijk, maar aangezien het opportunisme hier al tijden hoogtij viert zal men hier wel met afschuw op deze berichtgeving reageren.quote:
Ja, hart problemen zijn idd een slap excuusquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:54 schreef Pritt het volgende:
Maar meneer zal wel weer een slap excuusje hebben om het niet te doen.
Opzich is zijn punt niet eens zo heel slecht. Zie Co ook niet als de ideale vervanger. Nadeel is wel dat als Jaakke het zegt dat je bijna geneigd bent er tegenin te gaan. Deze man straalt zoveel dwaasheid uit....tis meer een hockey type dan een kerel met voetbal know how.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk, maar aangezien het opportunisme hier al tijden hoogtij viert zal men hier wel met afschuw op deze berichtgeving reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |