Tering wat heb ik een grafhekel aan die opgevoerde pleepotten waar een teringherrie uit komtquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef junkiesietze het volgende:
Komt me mentor (tutor) naar me toe net terwijl ik half wakker op school kom..
Jongen, die brommer van jou, dat is toch asociaal? Die herrie die daar uit komt?
Bemoei je lekker met je eigen zaken kutvent!
Hier een indicatie van hoe die klinkt...: http://nl.youtube.com/watch?v=gxW-SpHhiCk
Klacht?: tutor/mentor zeikt over niks
Dat deden ze bij mij in de straat ook. Na een flinke klap met een auto die voorrang had niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah ik rij overal 85, ook waar dat helemaal niet kan!
Jij hebt een Peugot en die zijn altijd kankerkachelhard scheef, dus trek er maar eens 20 kmh van afquote:
Bek dicht scooterdrolquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jij hebt een Peugot en die zijn altijd kankerkachelhard scheef, dus trek er maar eens 20 kmh van af
ik heb sportstuur. geen teller meer, keb ook voor een auto gereden, en die tikte ook de 88km/h aanquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jij hebt een Peugot en die zijn altijd kankerkachelhard scheef, dus trek er maar eens 20 kmh van af
ik pats niet, die periode heb ik gehad, ik klaag alleen dat me mentor niet zo moet zeiken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
>>PUB dan maar?
Patsen met je scooter![]()
Zet de orginele pot er dan weer onder!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik pats niet, die periode heb ik gehad, ik klaag alleen dat me mentor niet zo moet zeiken.
OK dan schrappen ze jou vast nog wel eens een keer van het wegdek, lutserquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah ik rij overal 85, ook waar dat helemaal niet kan!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:49 schreef Keiichi het volgende:
Mijn klacht: users die klagen over mensen die gewoon harstikke gelijk hebben![]()
dat is altijd beter dan een technigas uitlaat die altijd meer lawaai maakt dan dat je ermee vooruit komtquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Zet de orginele pot er dan weer onder!
Iedereen weer blij.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |