zij ookquote:
Ik heb dat ook vaak gehad in de trein..en dan daarna spijt dat ik ze niet aan heb gesprokenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
zij ookze werd rood
oeh en ik ga nog steeds naar school![]()
ik ga uit etenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:52 schreef leolinedance het volgende:
Ik moet straks eten koken. Heul geen zin in![]()
goed bezig jongenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Oeh! En ik heb morgen een date met het meisje waar ik zaterdag nacht mee gekust en naast geslapen heb!![]()
![]()
![]()
Kan het zijn dat ik daar een foto van gezien heb op fok? En er naast heb geslapen? Heb je haar gepwnd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Oeh! En ik heb morgen een date met het meisje waar ik zaterdag nacht mee gekust en naast geslapen heb!![]()
![]()
![]()
maar dat was toch een tijd geledenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik daar een foto van gezien heb op fok? En er naast heb geslapen? Heb je haar gepwnd?![]()
Succes met je date dan maar! Ik had er laatst ook weer een. Bleek dat meisje opeens een stuk minder knap was![]()
Ik heb net 3 maanden een vriendin gehad, is een maandje uit nu schat ik zo. Heb in die maand nog geen echte date gehad. Ja wel iets wat erop lijkt..maar dat begon meer vriendschappelijk/behulpzaam. Begint nu anders te lopen..ik hou je wel op de hoogtequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar dat was toch een tijd geledenof was dat weer een andere
Dat meisje ja, en nee ik heb haar nog net "gepwnd" alles op z'n tijd!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik daar een foto van gezien heb op fok? En er naast heb geslapen? Heb je haar gepwnd?![]()
Succes met je date dan maar! Ik had er laatst ook weer een. Bleek dat meisje opeens een stuk minder knap was![]()
Groot gelijk! Ik pwn eigenlijk alleen vrouwen direct (wanneer mogelijk) als ze niet interessant genoeg zijn voor een relatiequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat meisje ja, en nee ik heb haar nog net "gepwnd" alles op z'n tijd!![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb net 3 maanden een vriendin gehad, is een maandje uit nu schat ik zo. Heb in die maand nog geen echte date gehad. Ja wel iets wat erop lijkt..maar dat begon meer vriendschappelijk/behulpzaam. Begint nu anders te lopen..ik hou je wel op de hoogte![]()
Maar waar jij het over hebt was maandje of 4-5 geleden dan. Dat was ellendig ja. Ik zo mijn beste kleren aan gedaan. Mooie auto van pa meegenomen enzo. Alles goed geregeld. Is dat wijf helemaal niet interessant![]()
Laatst een one night stand gehad met een hongaars erasmus studente... ik weet niet, one night stands zijn toch niets voor mij!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Groot gelijk! Ik pwn eigenlijk alleen vrouwen direct (wanneer mogelijk) als ze niet interessant genoeg zijn voor een relatie![]()
![]()
Ik ben meestal onder invloed als dat gebeurd..'s nachts is het leuk, maar danquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laatst een one night stand gehad met een hongaars erasmus studente... ik weet niet, one night stands zijn toch niets voor mij!![]()
![]()
Ja is ongeveer zo lang geleden. Ik ben er de laatste tijd ster in om meisjes te scoren die niet leuk genoeg zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef Houniet het volgende:
[..]ja dat ja
is dat al zo lang geleden
ik ben benieuwd man, hou me idd op de hoogte
dat bedoel ik...!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben meestal onder invloed als dat gebeurd..'s nachts is het leuk, maar dan![]()
![]()
duitser, je gaat toch niet lopen stoken hequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja is ongeveer zo lang geleden. Ik ben er de laatste tijd ster in om meisjes te scoren die niet leuk genoeg zijnEcht kut willen ze daten enzo of nog een keer stappen samen. Gelukkig is er nu 1 naar het buitenland vertrokken voor langere tijd. En zondag ook nog een gezoend die niet zo leuk bleek te zijn (achteraf..).
Maar vrijdag wordt een toppertje! (helaas heeft ze nog een vriend, maar ik schat niet lang meer. Na 2,5 jaar)
Roycooooo!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hihi![]()
Hooj mensen!!!
Is ik ook weer, eerste college week er alweer opzitten @ de uni! Wordt morgen geopereerd aan de knie dus denk dat ik hier komende daagjes wel paar keer langs wip!
Bootje, wat een giller idd!!
![]()
Nee natuurlijk niet. Althans niet echt. Maar die gast is zo'n eikel voor haar. Het kost me weinig moeite om me beter voor te doen dan hij is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
duitser, je gaat toch niet lopen stoken he [afbeelding]
Juist beter tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Althans niet echt. Maar die gast is zo'n eikel voor haar. Het kost me weinig moeite om me beter voor te doen dan hij is.
Ik ken haar al lang, ze was de beste vriendin van mijn ex(waar ik 1,5 jaar iets mee heb gehad, en samengewoond) Ik was zeg maar een soort van luisterend oor voor haar problemen. Maar het loopt nu een beetje anders
![]()
schijt aanquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Althans niet echt. Maar die gast is zo'n eikel voor haar. Het kost me weinig moeite om me beter voor te doen dan hij is.
Ik ken haar al lang, ze was de beste vriendin van mijn ex(waar ik 1,5 jaar iets mee heb gehad, en samengewoond) Ik was zeg maar een soort van luisterend oor voor haar problemen. Maar het loopt nu een beetje anders
![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja is een leuke meid. En lekker figuur![]()
Ga ik doen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom.
Loop je naar der toe en zeg je: Hey! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |