Tjeh met Roycooooo en Damzkieee had je ook een spamduo eerste klasquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, erg rustig geworden![]()
Doe je goedquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:33 schreef Leinonlein het volgende:
ETA is toch in Italie nu? Als ik me niet vergis.
Oh het leven van een student is zwaar, colleges... brrr. Morgen mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever en gelukkig geen stageloon meer, joepieee!
Ja man...... ik zie weer rare chinezen op kantoor die zitten te knabbelen op vage onderdelen van dieren, buiten komt de volgende typhoon over de groene bergen drijven, keihard werken aan presentaties, grote verhalen over europese avonturen aan het vertellen in het kader van uitleg Europese cultuur, weer mijn bedje uitgetrilt door een aardbeving, lastig gevallen door oude vrouwtjes op straat die me voor geen enkele reden in chinees aanspreken........ etc etc etc........quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:57 schreef Deansensitized het volgende:
Zit ETA nogsteeds in Taiwan trouwens??![]()
Italie was vorige week, nu alweer terugquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:33 schreef Leinonlein het volgende:
ETA is toch in Italie nu? Als ik me niet vergis.
Oh het leven van een student is zwaar, colleges... brrr. Morgen mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever en gelukkig geen stageloon meer, joepieee!
Hee loop jij hier ook nog!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:38 schreef miss-scofield het volgende:
Gijs!!!!![]()
Net lesje gegeven, ging weer goed!! Ik kan niet wachten tot ik m'n diploma heb en van al dat gezeik af ben!! Lekker fulltime lesgeven!!![]()
Nou, wat een taalgebruik!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hee loop jij hier ook nog!
En hoe de neuk weet je mijn naam?
goed delegeren is een vorm van kunstquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:02 schreef Qunix het volgende:
Plannen ze mij zo hard in dat ik veel deadlines heb in korte periodes zodat ik veel moet overwerken
Donderdag gaan wij ook nog eens verhuizen.... En er komen 2 nieuwe iMac's en een nieuwe server. Gelukkig kan ik iemand wat werk geven... Alsnog is het wel aardig wat. En over 3 weken ongeveer kan ik vakantie nemen
ik mocht mijn collegas een cursus Powerpoint gaan gevenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
Delegeren inderdaad. Blijkt dat ik nu twee van mijn mede stagaires een cursus Java mag geven![]()
Daar heb ik niet voor getekend... Maar ach we zullen zien wat ik als docent kan betekenen
Cursus Powerpoint? Hoe gaat dat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:10 schreef ETA het volgende:
[..]
ik mocht mijn collegas een cursus Powerpoint gaan geven
Fack! Ben ik blij dat ik pas de 23ste december weer in Nederland ben en dus de hele sinterklaas zal mssen dit jaar!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, de pepernoten liggen alweer in de winkel![]()
Ja, hele circus hoeft van mij ook niet zo nodig hoor. Zal binnenkort wel weer lootjes trekken wordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Fack! Ben ik blij dat ik pas de 23ste december weer in Nederland ben en dus de hele sinterklaas zal mssen dit jaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |