Volg het topic al vanaf het begin, maar sommigen oordelen wel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef Vivi het volgende:
Nou nee, maar je zou ook bijvoorbeeld het topic kunnen lezen. Vind het een beetje overbodig om alles nog een keer op te lepelen.
Ik denk dat ze het moeilijk heeft en je moet je afvragen in hoeverre een kind 'normaal' opgroeit als het als ouder een wereldberoemde superster heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Vivi het volgende:
Nou, dus jij vindt dat Brit aan alle kanten uitstraalt een goede en verantwoordelijke ouder te zijn? Oke dan
Er is blijkbaar aangetoond dat ze drugs gebruikt. Al of niet in aanwezigheid van haar kinderen. Ik neem dan ook niet aan dat dat een jointje is op de dagen de de kids bij pappie zijn. In dat geval vind ik idd dat haar kinderen bij haar weggehaald moeten worden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval geen redenen haar kinderen van haar af te nemen.
quote:Pop Tarts: Britney Headed to Jail?
LOS ANGELES — Spears in Slammer? Britney Ordered to Court For Hit & Run
Britney Spears is headed for the courtroom – and not to claim custody of her kids. Britney has a hearing set for Oct. 10 over a recent fender-bender in a San Fernando, Calif., parking lot.
Brit was officially charged Friday afternoon by the Los Angeles city attorney with two misdemeanor counts – one count of hit-and-run resulting in damaged property, and the second for driving without a valid California license. The charges stem from the incident on Aug. 6 when she plummeted into a parked car and drove off without leaving details.
Click here to watch video of the accident.
Spears could soon be following in the footsteps of fellow party pals Paris Hilton and Nicole Richie with a stint in the slammer, as both charges carry a maximum of six months behind bars and a $1,000 fine.
The victim of the “Toxic” traffic accident, Kim Rifkin, filed a police report with the LAPD North Hollywood Division three days after the debacle, and the letter of court notification was sent to Spears Friday afternoon. Rifkin raged publicly about the pop princess, telling Celeb TV at the time that “she doesn’t give a damn about anyone but herself”.
Welke bron bevestigd dat ze drugs gebruikt bij haar kinderen? Er gaan de laatste tijd zoveel roddels over Britney rond dat je niet meer weet wat wat waar is en wat niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er is blijkbaar aangetoond dat ze drugs gebruikt. Al of niet in aanwezigheid van haar kinderen. Ik neem dan ook niet aan dat dat een jointje is op de dagen de de kids bij pappie zijn. In dat geval vind ik idd dat haar kinderen bij haar weggehaald moeten worden.
Verder vind ik haar over het algemeen niet echt overkomen als iemand die klaar is voor het ouderschap en dat op de juiste manier uitoefent
Zoals Milagro al heel goed verwoordde; de buit is al binnen, laat haar even op een ranch in de middle of nowhere gaan zitten chillen voor een jaar of 2, en aandacht aan haar kinderen besteden. Dan is ze lang niet zo interessant meer voor de paparazzi als dat ze iedere weekdag met d'r blote doos uit een limo komt vallen namelijk. Kan ze zich, mocht ze dat persé willen, ook nog eens gaan bezinnen op een échte comeback ipv deze aanfluiting.
Waarom zag ze niet nuchter uit dan? Beschrijf dat eens.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:33 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik hoef me niet druk te maken over hoe ik het doe met mijn KID hoor, dat gaat namelijk prima, en de enige die zich hier in allerlei bochten loopt te wringen en zich ongelooflijk druk lijkt te maken ben jij overigens. Maar aardig dat je zoveel belangstelling toont. Echter, als ik twijfels had mbt mijn parenting skills had ik er wel een topic over geopend, dus laten we het weer over Britney hebben.
Anyway, je vraagt om een onderbouwde reactie, die geef ik je vervolgens, blijkbaar weet je daar niet op in te gaan en moet ik mijn mond houden en me niet druk maken, oke dan
En als je geld hebt kan de grootste junk en nuchter uitzien, hoewel ik haar er persoonlijk niet echt nuchter vond uitzien, o.a. bij de VMA's, maar goed
Daarbij zit je niet voor niets in rehab lijkt me, en wordt ze ook niet voor niets veroordeeld tot onverwachte drugcontroles.. maar goed, JIJ kent haar blijkbaar wel persoonlijk dat je het zo voor haar opneemt?Dat dat dan is met totaal onnozele drogredenaties laat ik dan even buiten beschouwing.
Anyway, ik ga wat leuks doen met mijn zoontje, iets anders dan in mijn blote kut uit een taxi vallen.![]()
Misschien het feit dat ze bijna apathisch op het podium stond, niet kon meezingen met haar eigen muziek en echt geen idee had welke laveloze beweging ze nu weer uit haar mouw kon toveren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom zag ze niet nuchter uit dan? Beschrijf dat eens.
Verder neem ik het niet voor haar op, maar sommigen gaan het wel heel ver zoeken om hun gal over haar uit te spugen. Waarvan ik zoiets heb, maak je in godsnaam druk om je eigen leven.
Er kunnen honderduizend redenen zijn waarom iemand zo'n baggeroptreden geeft. Dit is geen bewijs van dat ze drugs gebruikt. Tja, misschien had ze de avond ervoor te diep in het glaasje gekeken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien het feit dat ze bijna apathisch op het podium stond, niet kon meezingen met haar eigen muziek en echt geen idee had welke laveloze beweging ze nu weer uit haar mouw kon toveren.
Ik zeg helemaal niet dat ze GOED bezig is. Maar om te oordelen over dat haar kinderen beter bij haar weg kunnen gaat wat ver, niet?quote:
Is dat een reden om te oordelen dat als iemand zoiets doet dat ze geen kinderen verdient?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:57 schreef Vivi het volgende:
Oh, als haar kids er niet bij zijn is het minder erg ofzo?Jezus mens word eens volwassen.
Volgens mij maak jij je net zo goed druk als Milagro en anderen hoor, alleen jij maakt het nog een beetje erger door Britney te verdedigen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jee, wat kunnen jullie je allemaal druk maken zeg. Zo'n beetje alle supersterren hebben een nanny voor hun kinderen.
En laat die psychologische analyse maar voor je Milagro. Het schijnt dit, het zou dat....
We kennen haar allemaal niet, ok?
Vind het gewoon jammer, je een beetje druk maken om moedertje Britney terwijl op dit moment weer flink wat kinderen door hun ouders worden gebeukt. Ga je daar druk om maken zeg.
Dat heel Amerika zich druk gaat maken om nuttigere zaken.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jee, wat kunnen jullie je allemaal druk maken zeg. Zo'n beetje alle supersterren hebben een nanny voor hun kinderen.
En laat die psychologische analyse maar voor je Milagro. Het schijnt dit, het zou dat....
We kennen haar allemaal niet, ok?
Vind het gewoon jammer, je een beetje druk maken om moedertje Britney terwijl op dit moment weer flink wat kinderen door hun ouders worden gebeukt. Ga je daar druk om maken zeg.
Dat heel Amerika zich druk gaat maken om nuttigere zaken.
Eh, heb je me ergens zien zeggen dat het wel goed met haar gaat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij je net zo goed druk als Milagro en anderen hoor, alleen jij maakt het nog een beetje erger door Britney te verdedigen.
Er is veel meer aan te voeren voor het feit dat Britney helemaal is doorgedraaid, dan voor het feit dat het allemaal wel goed met haar gaat, en dat de pers alles overdrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |