abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53364486
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef Vivi het volgende:
Nou nee, maar je zou ook bijvoorbeeld het topic kunnen lezen. Vind het een beetje overbodig om alles nog een keer op te lepelen.
Volg het topic al vanaf het begin, maar sommigen oordelen wel erg makkelijk.

Liep hier laatst ook niet een topic over dat ouders vooral weten hoe ze het zouden doen als ze naar andersmans kinderen kijken?
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:54:18 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53364523
Nou, dus jij vindt dat Brit aan alle kanten uitstraalt een goede en verantwoordelijke ouder te zijn? Oke dan
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53364706
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Vivi het volgende:
Nou, dus jij vindt dat Brit aan alle kanten uitstraalt een goede en verantwoordelijke ouder te zijn? Oke dan
Ik denk dat ze het moeilijk heeft en je moet je afvragen in hoeverre een kind 'normaal' opgroeit als het als ouder een wereldberoemde superster heeft.
Ik zie in ieder geval geen redenen haar kinderen van haar af te nemen.
Jij wel?
Is er keihard bewijst dat ze ze heeft mishandelt of verwaarloosd?
Maar als je 24 uur per dag in de gaten wordt gehouden zal de kleinste gebeurtenis breed uitgemeten in de pers verschijnen.

Het wordt eerder tijd dat eens wat wordt gedaan aan al die fotografen en journalisten, wat denk je wat voor impact dat heeft voor een kind als die dag in dag uit voor de deur liggen. Geldt niet alleen voor Brintney Spears hoor, als ik zie hoe Angelina Jolie en haar kinderen door de pers worden belaagd wordt het me ook slecht.
pi_53365668
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, kom eens in OUD zou ik zeggen
Kijk, dat is dus het probleem. Daar kom ik nooit....
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:41:05 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53365886
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zie in ieder geval geen redenen haar kinderen van haar af te nemen.
Er is blijkbaar aangetoond dat ze drugs gebruikt. Al of niet in aanwezigheid van haar kinderen. Ik neem dan ook niet aan dat dat een jointje is op de dagen de de kids bij pappie zijn. In dat geval vind ik idd dat haar kinderen bij haar weggehaald moeten worden.

Verder vind ik haar over het algemeen niet echt overkomen als iemand die klaar is voor het ouderschap en dat op de juiste manier uitoefent

Zoals Milagro al heel goed verwoordde; de buit is al binnen, laat haar even op een ranch in de middle of nowhere gaan zitten chillen voor een jaar of 2, en aandacht aan haar kinderen besteden. Dan is ze lang niet zo interessant meer voor de paparazzi als dat ze iedere weekdag met d'r blote doos uit een limo komt vallen namelijk. Kan ze zich, mocht ze dat persé willen, ook nog eens gaan bezinnen op een échte comeback ipv deze aanfluiting.
pi_53366662
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:26:12 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53367042
Cute kid
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:04:50 #158
84328 Lllaura
painting pictures
pi_53369774
Ik zie de lol niet zo in van die ene blauwe contactlens eigenlijk.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_53373703
http://www.foxnews.com/story/0,2933,296975,00.html :
quote:
Pop Tarts: Britney Headed to Jail?

LOS ANGELES — Spears in Slammer? Britney Ordered to Court For Hit & Run

Britney Spears is headed for the courtroom – and not to claim custody of her kids. Britney has a hearing set for Oct. 10 over a recent fender-bender in a San Fernando, Calif., parking lot.

Brit was officially charged Friday afternoon by the Los Angeles city attorney with two misdemeanor counts – one count of hit-and-run resulting in damaged property, and the second for driving without a valid California license. The charges stem from the incident on Aug. 6 when she plummeted into a parked car and drove off without leaving details.

Click here to watch video of the accident.

Spears could soon be following in the footsteps of fellow party pals Paris Hilton and Nicole Richie with a stint in the slammer, as both charges carry a maximum of six months behind bars and a $1,000 fine.

The victim of the “Toxic” traffic accident, Kim Rifkin, filed a police report with the LAPD North Hollywood Division three days after the debacle, and the letter of court notification was sent to Spears Friday afternoon. Rifkin raged publicly about the pop princess, telling Celeb TV at the time that “she doesn’t give a damn about anyone but herself”.
  zaterdag 22 september 2007 @ 02:24:10 #160
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53373725
Ik ga er later, nuchter, eens op reageren, Milagro.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53375318
Blijkbaar ben je erg dronken geweest want ik ontdek geen reactie van Milagro op deze pagina

Denk nou niet dat ik terug ga zoeken...

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2007 09:47:56 ]
pi_53375414
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Er is blijkbaar aangetoond dat ze drugs gebruikt. Al of niet in aanwezigheid van haar kinderen. Ik neem dan ook niet aan dat dat een jointje is op de dagen de de kids bij pappie zijn. In dat geval vind ik idd dat haar kinderen bij haar weggehaald moeten worden.

Verder vind ik haar over het algemeen niet echt overkomen als iemand die klaar is voor het ouderschap en dat op de juiste manier uitoefent

Zoals Milagro al heel goed verwoordde; de buit is al binnen, laat haar even op een ranch in de middle of nowhere gaan zitten chillen voor een jaar of 2, en aandacht aan haar kinderen besteden. Dan is ze lang niet zo interessant meer voor de paparazzi als dat ze iedere weekdag met d'r blote doos uit een limo komt vallen namelijk. Kan ze zich, mocht ze dat persé willen, ook nog eens gaan bezinnen op een échte comeback ipv deze aanfluiting.
Welke bron bevestigd dat ze drugs gebruikt bij haar kinderen? Er gaan de laatste tijd zoveel roddels over Britney rond dat je niet meer weet wat wat waar is en wat niet.
En als een ouder tijdens een avondje uit eens drugs gebruikt is dat meteen een reden om de kinderen af te nemen? Zeker als het Britney is natuurlijk.
In de VS worden dagelijks vele kinderen mishandelt en misbruikt door hun ouders, laten ze zich daar druk om maken ipv om Britney Spears.

Verder, ze ziet er als ze haar kinderen bij zich heeft toch altijd nuchter uit. In tegenstelling tot bv Anna Nicole Smith, waar ze nu al mee vergeleken wordt.

En Vivi, ken je haar persoonlijk dat je weet dat ze niet klaar is voor het ouderschap?
Maak je in godsnaam maar druk over jezelf en hoe jij het doet met je kids.
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:33:30 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53376703
Nou, ik hoef me niet druk te maken over hoe ik het doe met mijn KID hoor, dat gaat namelijk prima, en de enige die zich hier in allerlei bochten loopt te wringen en zich ongelooflijk druk lijkt te maken ben jij overigens. Maar aardig dat je zoveel belangstelling toont. Echter, als ik twijfels had mbt mijn parenting skills had ik er wel een topic over geopend, dus laten we het weer over Britney hebben.

Anyway, je vraagt om een onderbouwde reactie, die geef ik je vervolgens, blijkbaar weet je daar niet op in te gaan en moet ik mijn mond houden en me niet druk maken, oke dan

En als je geld hebt kan de grootste junk en nuchter uitzien, hoewel ik haar er persoonlijk niet echt nuchter vond uitzien, o.a. bij de VMA's, maar goed

Daarbij zit je niet voor niets in rehab lijkt me, en wordt ze ook niet voor niets veroordeeld tot onverwachte drugcontroles.. maar goed, JIJ kent haar blijkbaar wel persoonlijk dat je het zo voor haar opneemt? Dat dat dan is met totaal onnozele drogredenaties laat ik dan even buiten beschouwing.

Anyway, ik ga wat leuks doen met mijn zoontje, iets anders dan in mijn blote kut uit een taxi vallen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vivi op 22-09-2007 12:04:48 ]
pi_53378333
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:33 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik hoef me niet druk te maken over hoe ik het doe met mijn KID hoor, dat gaat namelijk prima, en de enige die zich hier in allerlei bochten loopt te wringen en zich ongelooflijk druk lijkt te maken ben jij overigens. Maar aardig dat je zoveel belangstelling toont. Echter, als ik twijfels had mbt mijn parenting skills had ik er wel een topic over geopend, dus laten we het weer over Britney hebben.

Anyway, je vraagt om een onderbouwde reactie, die geef ik je vervolgens, blijkbaar weet je daar niet op in te gaan en moet ik mijn mond houden en me niet druk maken, oke dan

En als je geld hebt kan de grootste junk en nuchter uitzien, hoewel ik haar er persoonlijk niet echt nuchter vond uitzien, o.a. bij de VMA's, maar goed

Daarbij zit je niet voor niets in rehab lijkt me, en wordt ze ook niet voor niets veroordeeld tot onverwachte drugcontroles.. maar goed, JIJ kent haar blijkbaar wel persoonlijk dat je het zo voor haar opneemt? Dat dat dan is met totaal onnozele drogredenaties laat ik dan even buiten beschouwing.

Anyway, ik ga wat leuks doen met mijn zoontje, iets anders dan in mijn blote kut uit een taxi vallen.
Waarom zag ze niet nuchter uit dan? Beschrijf dat eens.
Verder neem ik het niet voor haar op, maar sommigen gaan het wel heel ver zoeken om hun gal over haar uit te spugen. Waarvan ik zoiets heb, maak je in godsnaam druk om je eigen leven.

Nog iets, ze is voor zover ik weet gepakt met een slok op achter het stuur. Naar mijn weet is ze niet zoals Lindsey Lohan met drugs in haar auto gepakt.
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:01:07 #165
4180 Hare
Come fly with me!
pi_53378509
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom zag ze niet nuchter uit dan? Beschrijf dat eens.
Verder neem ik het niet voor haar op, maar sommigen gaan het wel heel ver zoeken om hun gal over haar uit te spugen. Waarvan ik zoiets heb, maak je in godsnaam druk om je eigen leven.
Misschien het feit dat ze bijna apathisch op het podium stond, niet kon meezingen met haar eigen muziek en echt geen idee had welke laveloze beweging ze nu weer uit haar mouw kon toveren.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_53378621
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:01 schreef Hare het volgende:

[..]

Misschien het feit dat ze bijna apathisch op het podium stond, niet kon meezingen met haar eigen muziek en echt geen idee had welke laveloze beweging ze nu weer uit haar mouw kon toveren.
Er kunnen honderduizend redenen zijn waarom iemand zo'n baggeroptreden geeft. Dit is geen bewijs van dat ze drugs gebruikt. Tja, misschien had ze de avond ervoor te diep in het glaasje gekeken.

Maar om te gaan roepen dat ze drugs gebruikt en daarom haar kinderen van haar afgenomen moeten worden vind ik ver gaan.
pi_53378776
en met een slok op is minder erg dan drugs of zo

zullen we het gewoon dan maar onder invloed noemen, kunnen we die slak ook ongezouten laten.

BS is gewoon suf bezig, dat ze overdadig gefotografeerd wordt, klopt, maar dat ze de laatste tijd op al die foto''s ofwel flink 'onder invloed' staat, ofwel met een blote doos, ofwel met kleding zo schaars dat je de bilplooi ontwaart en daarmee dus overstraat hobbelt, al dan niet met kids, de haar afscherend in een kapsalon , wetend dat fotografen voor de deur staan te klikken, ze in een afkickkliniek heeft gezeten, daar binnen no time weer uit was (ja, dat gaat helpen!!!!!!), ze provoceert , ze lokt uit, als ze normaal deed, waren er enkel fatsoenlijker plaatjes te schieten van haar.

en als je vindt dat provoceren logisch is , want zo getergd door de media, dan word je vanzelf zo, dan heeft ze ook dan haar prioriteiten verkeerd liggen, want ze heeft kids, die ook de rekening van dergelijke in de pers breed uitgemeten provocaties op hun dak krijgen.

ze heeft poen zat om zich in alle luxe en comfort terug te trekken uit de spotlights, en reken maar dat de wereld en dus ook de media haar dan zo weer vergeten is, genoeg andere aan lager walgeraakte sterren immers, om ons aan te vergapen.

maar dat wil BS blijkbaar niet, nee, ze wil een COME BACK, en je maakt mij niet wijs dat haar management iets wat zij totaaaaaaaaaaaal niet wil , haar dat op kan dringen, als ze dat zouden kunnen hadden ze haar wel het dragen van ondergoed en een jurkje van fatsoenlijke lengte opgedrongen... het imago van ordinaire stoephoer doet niemand goed, en zeker BS niet op dit moment.. dus BS laat zich helemaal niets opdringen, en ja, sommigen vinden dat rete stoer, dat toont karakter, jep , leuk als je 18 bent en onbezonnen en geen verplichtingen of verantwoordelijkheid over kinderen, maar BS is 26 (of zoiets) een volwassen vrouw met 2 kids, en dan ben je dus niet stoer, en ook niet hulpeloos en zielig, je bent gewoon dom bezig dan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53378934
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:13 schreef milagro het volgende:

Verhaal
Ik zeg helemaal niet dat ze GOED bezig is. Maar om te oordelen over dat haar kinderen beter bij haar weg kunnen gaat wat ver, niet?
En zijn er foto's dat ze in haar blote doos uit de auto stapt met haar kids erbij? Dacht het niet hoor.
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:57:33 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53379696
Oh, als haar kids er niet bij zijn is het minder erg ofzo? Jezus mens word eens volwassen.
pi_53379911
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:57 schreef Vivi het volgende:
Oh, als haar kids er niet bij zijn is het minder erg ofzo? Jezus mens word eens volwassen.
Is dat een reden om te oordelen dat als iemand zoiets doet dat ze geen kinderen verdient?
pi_53380189
als ik 4 avonden in de week zou gaan stappen, me daar volkomen laveloos drink, zijn mijn kinderen ( die allang niet meer klein zijn, maar stel) er ook niet bij, maar worden de volgende dag wel geconfronteerd met een moeder die alweeeeeeeeeeeer een gat in de dag slaapt en wakker wordt met een mega kater en geen herrie aan haar kop wil... en dan hebben we het nog niet over het feit dat als je met je zatte kop het bed in dondert, je niet alert zal kunnen reageren in geval van nood, je wordt ws niet eens wakker

dat BS een nanny in dienst heeft die haar tekortschieten dan op kan vangen doet er niets aan af.
is dat reden om iemand uit de ouderlijke macht te ontzetten? als dat schering en inslag is, wel ja, ook al hebben zich er nog geen ernstige ongelukken voorgedaan..... het lijkt me dat niemand dat eerst gaat willen afwachten om dán pas in te grijpen.

als ik mijn kleine kids ernstig te kort doe, en ze daarmee blootstel aan gevaar, nodeloos risico's neem, dan zal hun vader ook gaan protesteren en zou het zomaar kunnen zijn dat de rechter de kinderen aan hem toewijst, voor de time being, zodat ik mijn shite op orde kan krijgen, en ja, ik zal ws dan alles bij elkaar krijsen en het vreselijk onrechtvaardig vinden, maar dat is nu precies een kenmerk van een verslaafde, zijn eigen probleem niet willen of kunnen zien, en soms moet er dan dus ingegrepen worden, in dit geval tbv kinderen, zodat mama de rust krijgt die ze duidelijk zo hard nodig heeft (en ja die kan ze krijgen als ze ZELF kiest om uit de schijnwerpers te blijven ipv avond aan avond aan de haal te gaan, zonder slipje) opdat ze later de moeder kan zijn die deze kinderen verdienen, en zij zelf ook.

het konstant bagatelliseren, het overmatig begrip opbrengen is nu precies wat je niet moet doen.
gelukkig hebben onze meningen hier geen invloed daar, maar ik mag hopen dat haar directe omgeving zo onderhand eens ophoudt met begrip en meejankerij, en inziet dat er harde woorden nodig zijn en spijkers met koppen geslagen moeten worden.

BS heeft een KEUZE, ze is geen weerloos slachtoffer, haar kinderen zijn dat wel zp onderhand, en hebben een vader, die in principe net zo goed voor hen kan zorgen, een moeder is niet zaligmakend persé... als een vader zich zo zou gedragen zou geen hond meejanken met hem, nee, hij zou dan al maanden geleden op het schavot gestaan hebben, maar een jonge moeder, met een leuk bekkie, die zogenaamd slachtoffer is van haar eigen populariteit, die moet met hand en tand verdedigd worden blijkbaar.

ze hoefde geen drugs te gaan gebruiken, al die bullshit over verleiding, en druk, ja, mooi excuus, maar legio beroemdheden bezwijken niet aan die druk, en legio hebben wel wat ernstige issues aan hun kop dan 'bakken geld om uit te geven en een luizenleven voor handen' en toch raken die niet aan de drank of drugs.

het is een persoonlijke trigger, geen algemene, dus geen excuus.

BS is vast een hele leuke moeder als ze nuchter is, alleen dat schijnt ze niet zo vaak meer te zijn lately, en ik neem aan dat als het allemaal koeiepoep is, rechters het niet zo ver zouden laten komen als het overwegen van dat wat ze nu overwegen.
pi_53380352
Jee, wat kunnen jullie je allemaal druk maken zeg. Zo'n beetje alle supersterren hebben een nanny voor hun kinderen.
En laat die psychologische analyse maar voor je Milagro. Het schijnt dit, het zou dat....
We kennen haar allemaal niet, ok?

Vind het gewoon jammer, je een beetje druk maken om moedertje Britney terwijl op dit moment weer flink wat kinderen door hun ouders worden gebeukt. Ga je daar druk om maken zeg.
Dat heel Amerika zich druk gaat maken om nuttigere zaken.
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:24:31 #173
4180 Hare
Come fly with me!
pi_53381581
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jee, wat kunnen jullie je allemaal druk maken zeg. Zo'n beetje alle supersterren hebben een nanny voor hun kinderen.
En laat die psychologische analyse maar voor je Milagro. Het schijnt dit, het zou dat....

Vind het gewoon jammer, je een beetje druk maken om moedertje Britney terwijl op dit moment weer flink wat kinderen door hun ouders worden gebeukt. Ga je daar druk om maken zeg.
Volgens mij maak jij je net zo goed druk als Milagro en anderen hoor, alleen jij maakt het nog een beetje erger door Britney te verdedigen.
Er is veel meer aan te voeren voor het feit dat Britney helemaal is doorgedraaid, dan voor het feit dat het allemaal wel goed met haar gaat, en dat de pers alles overdrijft.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_53381719
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

jij maakt je druk vooral, hoor, wij kwebbelen gewoon wat ach's en oh's bij elkaar, en aangezien BS niet meeleest en we hier allen geen hoge functie bij het Amerikaans gerechtshof hebben, en ook niet bij betreffende jeugdzorg, is ons gekwebbel zonder enige gevolgen voor BS, enkel voor jouw bloeddruk kan het blijkbaar wat consequenties hebben, dus doe eens niet zo fel
pi_53382074
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:24 schreef Hare het volgende:

[..]

Volgens mij maak jij je net zo goed druk als Milagro en anderen hoor, alleen jij maakt het nog een beetje erger door Britney te verdedigen.
Er is veel meer aan te voeren voor het feit dat Britney helemaal is doorgedraaid, dan voor het feit dat het allemaal wel goed met haar gaat, en dat de pers alles overdrijft.
Eh, heb je me ergens zien zeggen dat het wel goed met haar gaat?
En kom op, ik verdedig haar helemaal niet. Alleen vind ik reactie's als 'neem haar haar kinderen af'-te ver gaan. Voor de duizendste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')