dit soort dingen is wel het minste dat ze terug kunnen doen. eten maken, schoenen poetsen, schoonmaken, etc.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo is het met meer dingen, je hoort mensen zo klagen over de buitenlanders maar dan halen ze wel shoarma bij de Egyptenaar
Pfff... ik BEN mijn eigen broodquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik bak mijn eigen brood.
Whehe, jij bent voor 85% moslim.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik bak mijn eigen brood.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Daarom koop ik alleen maar wit brood
hij zag ze op regelmatige tijden een kamer in duiken met een tapijt waar zij massaal het hoofd naar het kleed brachten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:47 schreef Frollo het volgende:
Hoe weet je dat het moslims zijn, hebben ze een half maantje op hun kleding genaaid of zo?
Dan moet je maar s met Mutant in discussiequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Whehe, jij bent voor 85% moslim.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:11 schreef Adelante het volgende:
We kunnen ook prima katholieke Polen brood laten bakken, dus wat is je punt.
boeddhist?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:20 schreef Relneger18 het volgende:
Moslims zijn getint en hebben schnor
Boeddas zijn geel en hebben spleetogen
Christenen zijn blank en hebben 1000 moedervlekken
Joden zijn bleek en hebben een grote neus
Dat is denk ik hoe TS denkt over religie
Maar TS zo gaat het helemaal niet:
[zuchtmode]
RELIGIE IS FOKKIN IMMATERIEEL, DUS EEN TURK , MARROKKAAN OF ZIMBABWANEES KAN OOK EEN JOOD. CHRISTEN OF BOEDDA ZIJN[/zuchtmode]
sjeesj
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |