In Saudi arabie zou ik ook niet willen wonen en zie jij daar joden/christen relschoppen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
hoe zou dat toch komen, misschien door die joden/christenen ( 1 pot nat die 2 ) daar gaan relschoppen om olie![]()
dan heb jij Dubai nog nie gecheckedquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In Saudi arabie zou ik ook niet willen wonen en zie jij daar joden/christen relschoppen?
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat je nu keihard door de mand valt? Typerend voor veel moslims: Die dubbele moraal van zequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
hoe zou dat toch komen, misschien door die joden/christenen ( 1 pot nat die 2 ) daar gaan relschoppen om olie![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En in irak hadden ze het zó goed he voordat amerika het binnenviel.![]()
beter dan die driedubbele moraal van gristenen/jodenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat je nu keihard door de mand valt? Typerend voor veel moslims: Die dubbele moraal van ze.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
was imo veel beter, de koerden werden mooi onder toom gehouden en die Irak terroristen dictatorland beeld wat je hebt...vriend kijk minder Rambo als je wilwas hardstikke modern dat land, paradijs was door de amerikanen vervuild is
![]()
Dubai is best chillquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
dan heb jij Dubai nog nie gechecked![]()
Waarom ga je dan niet in zo'n paradijsland wonen als je in zo'n kutland als Nederland moet wonen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
was imo veel beter, de koerden werden mooi onder toom gehouden en die Irak terroristen dictatorland beeld wat je hebt...vriend kijk minder Rambo als je wilwas hardstikke modern dat land, paradijs was door de amerikanen vervuild is
![]()
Het valt me nog mee dat je niet met "ongelovige honden" aan ze refereert. Jij bent zeker zo'n 'gematigde' moslim die pretendeert Westers te zijn, maar als puntje bij paaltje komt joden haat en neerkijkt op ongelovigenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
beter dan die driedubbele moraal van gristenen/joden![]()
superidee, dat ik daar zelf nie opgekomen benquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:19 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in zo'n paradijsland wonen als je in zo'n kutland als Nederland moet wonen.
Jullie?? volgens mij woon jij ook in nederland of niet? oftewel jij draagt bij aan de rommel die daar wordt veroorzaakt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef Dibble het volgende:
[..]
superidee, dat ik daar zelf nie opgekomen benruimen jullie dan wel eerst het rommeltje op wat jullie daar veroorzaakt hebben?
is wel zo beschaafd denk ik zo
![]()
Die mentaliteit typeert zijn migrantengroep: Economisch willen ze Nederlander zijn maar voor de rest zijn ze Turks. Dus Nederlandse politieke besluiten vertegenwoordigen hen niet. Alleen willen ze hun stemrecht ook niet verliezen, want de subsidiemolen moet blijven draaienquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jullie?? volgens mij woon jij ook in nederland of niet? oftewel jij draagt bij aan de rommel die daar wordt veroorzaakt.
Dat doe ik niet want in de koran zelf staat ( zelf één van de het strengst in achter te nemen regels ) respecteer je medemens en behandel diegene als je gelijke, want als jij ooit in problemen zult komen zullen zij jou te hulp schieten en andersom.Ja dit staat er letterlijk in maarja mensen luisteren pas echt naar dingen als het hun uitkomtquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je niet met "ongelovige honden" aan ze refereert. Jij bent zeker zo'n 'gematigde' moslim die pretendeert Westers te zijn, maar als puntje bij paaltje komt joden haat en neerkijkt op ongelovigen.
Staat er ook niet in stenigd een man wanneer hij seks heeft gehad met een andere man ?( waarschijnlijk wel op een andere manier,) ... of moet je dat deel dan weer níet letterlijk opvatten? dan kan je dat:quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dat doe ik niet want in de koran zelf staat ( zelf één van de het strengst in achter te nemen regels ) respecteer je medemens en behandel diegene als je gelijke, want als jij ooit in problemen zult komen zullen zij jou te hulp schieten en andersom.Ja dit staat er letterlijk in maarja mensen luisteren pas echt naar dingen als het hun uitkomt![]()
En een gematigde moslim bestaat niet, dat is een term wat jullie nou zelf bedacht hebben net als ex-moslims, wat haast een rage aan het worden istotaal respectloos tegenover een geloof noem ik dat.Je bent een moslim ofniet. Helaas nemen sommige knakkers het te letterlijk wat in de koran staat en krijgen een verkeerd beeld van hun eigen geloof maar dat aantal is echt maar dan ook écht miniem en niet zo groot als de media en de mensen aan de regering dat willen doen geloven.
Nee, ik kijk niet neer op joden en christenen als ik me in een hoekje gedrukt voel, integendeel zelfs. Zij willen dat zo laten blijken doormiddel van een mens zo te vernederen en te verlagen dat geloof bij die moslim niet meer telt en hij gewoon haat krijgt tegenover de andere groep.Dat is puur menselijk maar guess who started it...
Ach, in de bijbel staat dat een dief z'n eigen hand eraf moet hakken, maar dat doen we ook niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Staat er ook niet in stenigd een man wanneer hij seks heeft gehad met een andere man ?( waarschijnlijk wel op een andere manier,) ... of moet je dat deel dan weer níet letterlijk opvatten? dan kan je dat:
"Dat doe ik niet want in de koran zelf staat ( zelf één van de het strengst in achter te nemen regels ) respecteer je medemens en behandel diegene als je gelijke, want als jij ooit in problemen zult komen zullen zij jou te hulp schieten en andersom."
net zo goed ook niet letterlijk opvatten he.
Sowieso een boekje naleven![]()
Leugenaarquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet neer op joden en christenen als ik me in een hoekje gedrukt voel, integendeel zelfs. Zij willen dat zo laten blijken doormiddel van een mens zo te vernederen en te verlagen dat geloof bij die moslim niet meer telt en hij gewoon haat krijgt tegenover de andere groep.Dat is puur menselijk maar guess who started it...
Volgens mij moest je de koran wel letterlijk opvolgen en de bijbel niet oid??quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Ach, in de bijbel staat dat een dief z'n eigen hand eraf moet hakken, maar dat doen we ook niet.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:35 schreef ThaMadEd het volgende:
Waarom wordt er trouwens nooit over Chinezen en überhaupt Oost-Aziaten gekankerd in dit land? Nogal frappant voor zo'n racistische samenleving he? Je zou toch zeggen dat Nederlanders niemand hier mogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |