abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53088177
Elke keer lach ik me weer kapot hoe die ( achter hun computer ) rechtse sjappies zo stoer doen op de FP als er een negatief bericht over de Islam ( hoe kan het ook anders ) op de FP verschijnt als volwaardig nieuwsstukje. Ik lees het stukje dus wat misschien nog enigzins objectief naar voren komt maar wanneer ik naar beneden scroll verbaas ik me toch echt wel flink over de reacties
Het lijkt wel alsof de mensen die reageren zich in een hoekje gedrukt voelen en daarbij nog loze kreten loslaten als ''Religie, afschaffen die handen", De Islam is een barbaars geloof" met zo'n irritante " " smiley erbij om hun punt wat door de media eigenlijk tot stand is gebracht duidelijk te maken.
En dan komt er ook nog zo'n sjappie aanzetten met knip en plakwerk uit een één of andere vage site met d regeltjes uit de Koran in het Nederlands vertaald waarin dingen beschreven worden die er helemaal niet instaan.
Vandaag stond er dus een stukje over Islamitisch onderwijs in het vakkenpakket van de basisscholen, ik bedoel: so what?! Er worden zat andere geloven naar voren gehaald maar néé, die sensatiezoekers moeten de Islam weer naar voren halen om zoveel mogelijk media-aandacht te krijgen en dat blijven ze maar herhalen
En dan die lui met hun diep trieste reacties als: Noway dat ik m'n kind dan nog naar school stuur of Wilders reacties. Jesus man wat bezielt jullie, alsof moslims staan te trappelen jullie kindjes de Islam bij de te leren, ze hebben een leven Dat soort mensen noem ik bij voorbaat dan ook niet rationeel denkende mensen öokwel tokkievolk genoemd door de Nederlanders zelf, dus eigenlijk vertokkieliseert Nederland juist mede door onwetendheid en paupermedia wat we te zien krijgen
Dus hierbij oproep aan al die mongolen op de FP die denken dat ze slim zijn, Fok! jullie
*Hosselcopter*
  dinsdag 11 september 2007 @ 03:31:53 #2
75556 erkel
back from Dagestan
pi_53088192
Het is allemaal een beetje onsamenhangend. Ik kan er niet veel wijs uit worden
Weisst
pi_53088202
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 03:31 schreef erkel het volgende:
Het is allemaal een beetje onsamenhangend. Ik kan er niet veel wijs uit worden
Komt omdat het volk in Nederland zo onsamenhangend en geen fatsoenlijk standpunt in kan nemen
*Hosselcopter*
  dinsdag 11 september 2007 @ 03:41:57 #4
75556 erkel
back from Dagestan
pi_53088226
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 03:34 schreef Dibble het volgende:

[..]

Komt omdat het volk in Nederland zo onsamenhangend en geen fatsoenlijk standpunt in kan nemen
Nee, dat ligt toch echt aan jouw gebrek om een fatsoenlijk verhaaltje te typen. Wat goede zinsopbouw, wat interpunctie hier en daar, wat onderverdeling in alinea's zou de tekst goed doen. Dan heb ik het nog niet over de inhoud van de tekst zelf.

Succes ermee, ik ga pitten.
Weisst
  dinsdag 11 september 2007 @ 03:45:05 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53088239
Beetje een wazig kutverhaal.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_53088252
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 03:29 schreef Dibble het volgende:
Elke keer lach ik me weer kapot hoe die ( achter hun computer ) rechtse sjappies zo stoer doen op de FP als er een negatief bericht over de Islam ( hoe kan het ook anders ) op de FP verschijnt als volwaardig nieuwsstukje. Ik lees het stukje dus wat misschien nog enigzins objectief naar voren komt maar wanneer ik naar beneden scroll verbaas ik me toch echt wel flink over de reacties
Het lijkt wel alsof de mensen die reageren zich in een hoekje gedrukt voelen en daarbij nog loze kreten loslaten als ''Religie, afschaffen die handen", De Islam is een barbaars geloof" met zo'n irritante " " smiley erbij om hun punt wat door de media eigenlijk tot stand is gebracht duidelijk te maken.
En dan komt er ook nog zo'n sjappie aanzetten met knip en plakwerk uit een één of andere vage site met d regeltjes uit de Koran in het Nederlands vertaald waarin dingen beschreven worden die er helemaal niet instaan.
Vandaag stond er dus een stukje over Islamitisch onderwijs in het vakkenpakket van de basisscholen, ik bedoel: so what?! Er worden zat andere geloven naar voren gehaald maar néé, die sensatiezoekers moeten de Islam weer naar voren halen om zoveel mogelijk media-aandacht te krijgen en dat blijven ze maar herhalen
En dan die lui met hun diep trieste reacties als: Noway dat ik m'n kind dan nog naar school stuur of Wilders reacties. Jesus man wat bezielt jullie, alsof moslims staan te trappelen jullie kindjes de Islam bij de te leren, ze hebben een leven Dat soort mensen noem ik bij voorbaat dan ook niet rationeel denkende mensen öokwel tokkievolk genoemd door de Nederlanders zelf, dus eigenlijk vertokkieliseert Nederland juist mede door onwetendheid en paupermedia wat we te zien krijgen
Dus hierbij oproep aan al die mongolen op de FP die denken dat ze slim zijn, Fok! jullie
Ze moeten die gore zooi gewoon niet aan onze kinderen voeren dus het is heel normaal dat mensen hier tegen reageren.
Ik begrijp niet hoe iemand zo onwetend kan zijn dat ie juist om die reacties gaat janken, wat bezielt je gast?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_53088355
Helemaal mee eens Dible...

Ook ik zit met verbazing naar die reacties te kijken,die elke moslim bericht oplevert,
ik doe er zelf ook aan mee, alleen om wat tegengas te geven
...aan die rechtse sjappies ...

[ Bericht 37% gewijzigd door max2slow op 11-09-2007 06:35:49 ]
pi_53088364
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 03:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben het met een modje eens
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53088374
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 03:45 schreef Biogarde het volgende:
maar de hoofdpunten zijn wel duidelijk dacht ik zo...
pi_53088375
Goed topic, sterke OP
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53088400
Ja, ja, afschaffen die handen, dat willen de moslims vast ook wel. Dan kunnen ze niet meer jatten, en als ze dan toch nog jatten, dan kunnen ze daaraan geen hand verliezen... nou ja, ze hebben altijd nog benen en een hoofd... too bad...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_53088401
quote:
Dit is al zo facking lang zo... en dan ga je nu pas janken als een baby?
pi_53088493
quote:
En dan die lui met hun diep trieste reacties als: Noway dat ik m'n kind dan nog naar school stuur of Wilders reacties.
Wat is daar mis mee, ik zou ook een andere school zoeken.
pi_53088502
Het komt omdat ze in het echte leven (irl jeweets) helemaal omringt worden door allerlei uitheemse mensen, en daar blijkbaar niet mee om kunnen gaan.
Irl durven ze daar echter in geen miljoenen jaren iets over te zeggen (anders worden ze neer gestoken of geschoten jeweetzelluf) dus komt het op Fok! en Geenstijl allemaal d'r uit.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_53088555
TS doelt waarschijnlijk op deze kansloze reacties en heeft m.i. volkomen gelijk.

Even een leuke quote:
quote:
Ojeeeeee islamitisering!

Wat engggg, mensen geloven in een godje

Misschien gaan ze zelfs nog een maandje vasten tijdens de ramadan, allemaal de schuilkelders in!
pi_53088556
Wat is een sjappie ?
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_53088573
Het is natuurlijk niet zo gek. Veel geloven leveren alleen maar ellende als je niet bereid bent je er volledig aan te onderwerpen. De islam is hier nu het prominentste voorbeeld van.

Het is een religie die precies die vrijheden die wij nu hebben, niet wilt hebben (homohuwelijk, vrouwenrechten etc). Op dat punt is het natuurlijk een gevaar voor de huidige staat. Het is dan wel "gelukt" om die rechten te verwerven in een van oorsprong Christelijk land, maar de Islam is op dat punt een stuk aggresiever.
deal with it
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:05:04 #18
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_53088706
Hoer
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_53088715
als de niet moslim in een moslim land de zelfde vrijheiden krijgen als de moslims hier praten we dan weer verder ok.
do you have the guts to smell my nuts?
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:10:27 #20
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_53088745
Zoals hierboven staat. Daar zijn de mensen juist bang voor; andere religies die hun manier van leven aantast. De vrijheden die ontstaan zijn door 100'en jaren ontwikkeling. Er zijn veel delen van de islam die onze ontwikkelingen een paar eeuwen terugbrengt.

Veel islamieten in Nederland geven geen ruk om hun religie en denken net zoals ons over godsdienst. Ik ben ook een aantal atheisten tegengekomen, maar dat durven ze niet in hun familie kenbaar te maken. Laat staan de aantallen islamitische homo's. Je ziet dat de angst ook bij hun ligt.

Tuurlijk zijn veel van die reacties triest en de meeste van die zijn gemaakt om linkse mensen op de kast te krijgen. Maar totaal ongegrond zijn ze niet.

In veel religies heb je extremisme. Elk vorm van extremisme is gevaarlijk. Enige probleem is, dat extremisme meer grip en effect lijkt te hebben op een te grote deel islamieten. Als mensen denken, dat het ongevaarlijk is, dan hebben ze het goed mis. Als mensen zich er nu niet op een vredige manier er tegen verzetten, dan kan dat in de toekomst problemen opleveren. Lees de geschiedenisboeken er maar op na. Veel grote problemen zijn ontstaan in een vroeg stadium, maar werden te laat aangepakt.

Als je denkt, dat ik islam in het algemeen bash, dan stel ik voor dat je mijn tekst opnieuw leest. Ik heb eerlijk gezegd een probleem met elk godsdienst die mensen beperkt in hun ontwikkeling en denkvermogen.
Horrible Cunt!
pi_53088749
Weer z'n gek die denkt dat geloof niet slecht is
pi_53088960
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 08:05 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
als de niet moslim in een moslim land de zelfde vrijheiden krijgen als de moslims hier praten we dan weer verder ok.
Fijn, in islamitische landen hebben Christelijken meer rechten dan een Islamiet.
Dus laten we maar praten.

De OP heeft gelijk, het irriteert me mateloos dat die mensen niet goed lezen en dan zulke reacties plaatsen. Bovendien was het verhaal wel te lezen.

Die les wordt trouwens dan gegeven door een gewone leraar om inzicht te verschaffen over de Islam.
Hopelijk wordt dit vak verplicht en zal fok.nl er over 20 jaar anders en fatsoenlijker uit zien omdat de mensen dan weten waar ze over praten.

De reacties van jullie in deze thread werkt jullie geloofwaardigheid alleen tegen.
Ik bedoel: Grow up en leer wat over de Islam, en geef anders gewoon toe dat je niks weet van de Islam maar dat je buitenlanders haat!
Want daar draait het eigenlijk om.
pi_53089072
Helemaal waar allemaal, maar je opwinden over kortzichtige reacties is zo nutteloos.

Tegen de xenofobie en drang tot generalisatie die bij sommigen hoogtij viert doe je je niet zo veel. En er tegen in gaan heeft helemaal geen zin, vinden ze alleen maar fijn, kunnen ze nog harder gana schelden

Bange mensen.....
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_53089149
quote:
De reacties van jullie in deze thread werkt jullie geloofwaardigheid alleen tegen.
Ik bedoel: Grow up en leer wat over de Islam, en geef anders gewoon toe dat je niks weet van de Islam maar dat je buitenlanders haat!
Want daar draait het eigenlijk om.
Standaard argument @ buitenlanders haten. Ik heb meer buitenlandse vrienden dan de gemiddelde linkse huilie en van elke afkomst (Molukse, Antilliaanse, Surinaamse en Marokkaanse), ben zelf bovendien deels van buitenlandse afkomst, maar toch heb ik het niet op de islam als politiek systeem. En ik ken wel meer Nederlanders van buitenlandse afkomst die daar niet zo happig op zijn: haten die soms ook allemaal buitenlanders

Met moslims an sich is niks mis, maar de meeste landen waar moslims de baas zijn zijn gewoon één grote chaos, klaar. En het is een lachertje dat je beweert dat Christelijken meer rechten hebben dan een Islamiet. In Saudi-Arabië zijn bijbels notabene verboden . In de meeste van die landen is het ook VERPLICHT een hoofddoek te dragen als vrouw, terwijl als wij de hoofddoek willen afschaffen dat discriminatie is. Ik zeg niet dat de hoofddoek afgeschaft moet worden, maar het is wel een gevalletje van meten met twee maten.
quote:
Helemaal waar allemaal, maar je opwinden over kortzichtige reacties is zo nutteloos.

Tegen de xenofobie en drang tot generalisatie die bij sommigen hoogtij viert doe je je niet zo veel. En er tegen in gaan heeft helemaal geen zin, vinden ze alleen maar fijn, kunnen ze nog harder gana schelden

Bange mensen.....
Hoe weet jij dat zo goed? Kan jij de hele wereld overzien? Heb jij niet die zesdelige reportage op Youtube gezien over mensen van een Arabische afkomst die undercover gingen in een Engelse moskee? Niet gelezen over een journaliste van Marokkaanse afkomst die in Molenbeek (het Marokkanen ghetto van België) undercover ging? Madrid? Londen? Parijs? Heel xenofoob inderdaad om te denken dat alles goed gaat op deze manier
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:51:24 #25
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53089171
Kebabbakkers
Minds are like parachutes. They only function when open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')