Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:17 schreef Litso het volgende:
Wie bedenkt er even een originele manier om de tijd weer te geven?
Als het idee goed genoeg was zou het misschien zelfs ingevoerd worden in het Open Leer Centrum bij ons op school.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.
Dan heb je nog steeds niet de tijd bij je hoor. Maar ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Want:
[..]
Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.
Oele-boele-piemelklok-om-je-arm-voelequote:Op dinsdag 11 september 2007 00:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kusjekroel !
quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oele-boele-piemelklok-om-je-arm-voele
Je wilt een pik om je arm?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar kan jij nog wat van leren. [afbeelding].
Ik ben vandaag vrij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Mijn woord van de dag is: hahahaQheeftgeeninternetopzijnwerk.
Oh. Hij is slechts een keer of dertig gepost vannacht, zie ik.quote:
Jaloezie.quote:
Het is de enige manier om mijn ondraaglijke lijden enigzins te verzachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |