abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57920461
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 21:50 schreef Fugie het volgende:
zeeland is wel saai
Ja, we hebben meer zee dan land.
Life is Music
pi_57921227
Waarom is het Zeeuwse nieuws nu tegelijkertijd met het NOS nieuws, daar gaan ze kijkers mee verliezen. Verder was Omroep Zeeland al eeuwen toe aan een nieuw jasje, maar hebben ze naar mijn mening de plank volkomen mis geslagen. Het decor, tune etc. ziet er nog steeds ouderwets uit. Al is dat Zeeuws eigen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57922772
Ach, ik heb geen Omroep Zeeland op de tv, ik woon dan ook in een buitengebied.
Ik mis het ook absoluut niet, de site ziet er wel veel beter uit.
Het oude jasje was echt niets meer.
Life is Music
pi_57934317
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is het Zeeuwse nieuws nu tegelijkertijd met het NOS nieuws, daar gaan ze kijkers mee verliezen. Verder was Omroep Zeeland al eeuwen toe aan een nieuw jasje, maar hebben ze naar mijn mening de plank volkomen mis geslagen. Het decor, tune etc. ziet er nog steeds ouderwets uit. Al is dat Zeeuws eigen.
Hoezo gaan ze (we) daar kijkers mee verliezen? De nieuwe huisstijl is verre van ouderwets, maar goed, dat ongefundeerde geklaag is Zeeuws eigen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!fotograaf woensdag 9 april 2008 @ 14:23:43 #180
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_57934419
Vind het nieuwe programma FC Zeeland wel interessant op de maandagavond.

http://fczeeland.hyves.nl/ staat ook het filmpje van de eerste aflevering inmiddels al op.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_57935094
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:23 schreef Mascleta het volgende:
Vind het nieuwe programma FC Zeeland wel interessant op de maandagavond.

http://fczeeland.hyves.nl/ staat ook het filmpje van de eerste aflevering inmiddels al op.
.

Ik zit in de zaal bij de persconferentie .
In Southern Sun
  FOK!fotograaf woensdag 9 april 2008 @ 15:13:48 #182
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_57935449
haha, die duitser zeker die vraagt of ze ook spelers uit de bundesliga halen
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_57935930
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:13 schreef Mascleta het volgende:
haha, die duitser zeker die vraagt of ze ook spelers uit de bundesliga halen
, mooi antwoord in prachtig Duits van JJ overigens .
In Southern Sun
pi_57937130
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ja echt belachelijk dat het nieuws tegelijk is. Ze laten mensen kiezen tussen het nieuws uit Zeeland of het nationale nieuws . Ik keek altijd na afloop van het NOS journaal naar het nieuws van Omroep Zeeland, maar nu zie ik het nieuws van OZ dus nooit meer waarschijnlijk.

Overigens slaat het ook nergens meer op. Het is echt gedegradeerd naar een soort Hart van Nederland i.p.v. serieus nieuws.
pi_57940386
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.

Haha ik heb je niet zien zitten, ander maatje van me maakte foto's samen met Ruben
  donderdag 10 april 2008 @ 14:20:29 #186
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57957275
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.

met een wireless verbinding zekers
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_57987736
Ik vind het wel een forse verbetering. Alhoewel ik het nieuws nog maar twee keer heb gezien. Die repo over de Vlissingse begraafplaats maandag was echt hilarisch.

Wie nu? kan denk ik ook nog wel aardig worden, maar afgelopen woensdag was het nog even wennen leek het.

Wel jammer idd. dat het NOS Journaal niet meer om 18.00 uur wordt uitgezonden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toad op 11-04-2008 19:16:37 ]
pi_57996553
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:20 schreef tgs. het volgende:

[..]

met een wireless verbinding zekers
Hihi lol rofl blabla

Lees je in de volgende keer .
In Southern Sun
pi_57996571
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:46 schreef Toad het volgende:
Ik vind het wel een forse verbetering. Alhoewel ik het nieuws nog maar twee keer heb gezien. Die repo over de Vlissingse begraafplaats maandag was echt hilarisch.

Wie nu? kan denk ik ook nog wel aardig worden, maar afgelopen woensdag was het nog even wennen leek het.

Wel jammer idd. dat het NOS Journaal niet meer om 18.00 uur wordt uitgezonden.
Ach, zoals Edwin van de Laar al zei, het NOS journaal heb je om 20.00 uur ook en OZ zendt haar programmering elk uur weer uit. Je kunt dus kiezen wat je kijkt. Gekozen is voor een eigen programma. Wij zijn Omroep Zeeland, niet een 'nakomeling' van het NOS-journaal. Zie ik wel wat in.

Vond het item over de begraafplaats wat te gemaakt, te luchtig misschien ook wel voor dat onderwerp. Wie nu? nog niet gezien, ben daar best benieuwd naar.
In Southern Sun
pi_57996585
Toch hoor ik van veel mensen dat zij dit niet erg op prijsstellen en het NOS journaal boven dat van OZ verkiezen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57996629
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
Toch hoor ik van veel mensen dat zij dit niet erg op prijsstellen en het NOS journaal boven dat van OZ verkiezen.
Kan. Zoals ik al zei is Zeeland Nu echter een op zichzelf staand programma. Dus heeft de kijker de keus. Je kan het juist als service zien dat de nieuwe programmering nog steeds ruimte heeft voor de uurlijkse herhaling. Er zullen ook kijkers zijn die in plaats van het zes uur journaal naar het acht uur journaal gaan kijken.
In Southern Sun
pi_58100237
Echt idioot dat mensen dit doen...
http://www.pzc.nl/regio/z(...)oden-hert-en-ree.ece
pi_58101180
Sandman, vanavond wel wie nu gezien?
pi_58325165
Ze herhalen Muis en Leeuw weer op Omroep Zeeland
pi_58326820
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Ze herhalen Muis en Leeuw weer op Omroep Zeeland
Dat moet ik zien!
Ohnee, we hebben een schotel, dus ook geen Omroep Zeeland omdat ik in een
buitengebied woont.
Dan maar ff naar mn vriendin.
Vroeger had je het programma ''Waar rijd de auto'' met dat irritante muziekje er doorheen.
Life is Music
pi_58326835
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 20:56 schreef Fredo55 het volgende:
Vroeger had je het programma ''Waar rijd de auto'' met dat irritante muziekje er doorheen.
En "Waar rijd de bus"
Kon je een Omroep Zeeland paraplu en 25 gulden winnen
pi_58328319
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:

[..]

En "Waar rijd de bus"
Kon je een Omroep Zeeland paraplu en 25 gulden winnen
Dat was dan voor mijn tijd.
Die auto heb ik weleens door mijn wijk zien rijden, met muis en leeuw in de auto.
Ze waren een paar maanden geleden ook op het werk, toch wel raar om ze in het echt te zien.
Life is Music
pi_58396239
Wat is Zaamslag toch voor een kutpauperdorp, het is daar altijd wel raak met Oud&Nieuw, Koninginnedag:
quote:
HEVIG BLOEDENDE MAN OP STRAAT IN ZAAMSLAG
ZAAMSLAG - Op het plein in Zaamslag is in de nacht van dinsdag op woensdag een hevend bloedende man aangetroffen. De man is er ernstig aan toe, aldus de politie.

De politie kreeg de melding dat de man nabij het gebouw van de Rabobank op straat zou liggen rond 03.35 uur binnen. De man, een 56-jarige uit de gemeente Terneuzen, bleek een open hoofdwond te hebben. Hij is in kritieke toestand met een ambulance naar een ziekenhuis in het Belgische Gent vervoerd.

Hoe de man de wond heeft opgelopen is nog niet bekend. De technische recherche heeft een onderzoek gestart naar het voorval.
bron:hvZeeland
quote:
ARRESTATIE BIJ ONRUSTIGE START KONINGINNEDAG
ZAAMSLAG - Koninginnedag is vannacht in Zaamslag onrustig gestart. De politie moest optreden tegen een groep van 15 tot 20 man. De politie heeft één persoon aangehouden.

De groep had op het dak van een gebouw een knalapparaat geplaatst en in werking gezet. Ook werden er verkeersborden gedemonteerd, werden de ruiten van de muziektent uit de sponning getrapt en werd van houten pallets een vreugdevuur gemaakt. Ook werd een autoband van een politiewagen lekgestoken.

De meeste jeugdigen hadden volgens de politie behoorlijk wat alcohol gedronken en de lege bierblikjes lagen overal in het dorp verspreid. Een 17-jarige Terneuzenaar werd op het Plein aangehouden.

Nadat hij enkele malen gevorderd was weg te gaan, deed hij dit uiteindelijk. De jongeman maakte echter wel beledigende opmerkingen naar de politie. Zodoende werd hij opgepakt. De 17-jarige kreeg uiteindelijk drie bekeuringen: één voor de belediging, één omdat hij niet gelijk wegging toen de politie dat vorderde en nog één omdat hij geen identiteitsbewijs kon tonen.

Hoe groot de ontstane schade precies is, is nog niet bekend.
Life is Music
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:11:11 #200
161207 jakkop
rennen!
pi_58439783
Ik kom in dit topic even mijn roots zoeken

Bakker Bliek in Middelburg, anyone? Niet de bakker die hiervoor op de Seisweg zat (Mostert) maar die dáár voor was mijn opa

Als je het mij vraagt nog altijd de beste bolusbakker.
Eins, zwei, hoeplakai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')