abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55059033
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:27 schreef anisubs het volgende:
gewoon ALDI!
Hebben ze daar ook Coca Cola dan?
pi_55059114
Ik ben sinds die boycot overgestapt op AH-cola, scheelt wel
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55059351
Ik kwam gister avond thuis en toen hadden mijn huisgenoten 6 liter Coca Cola gehaald. Dat deed me best wel goed. Heb meteen maar een Coca Cola Beerenburger voor mezelf klaargemaakt
  woensdag 5 december 2007 @ 16:48:34 #229
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_55060638
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:39 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben sinds die boycot overgestapt op AH-cola, scheelt wel
Is dat een beetje te drinken dan?
pi_55060770
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Is dat een beetje te drinken dan?
Het is in ieder geval zo goedkoop dat weggooien niet zonde is, dus probeer het !
pi_55098620
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:39 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben sinds die boycot overgestapt op AH-cola, scheelt wel [afbeelding]
haha, dat is dan ook precies wat AH graag ziet. Op dergelijke producten zijn de marges namelijk hoger.
pi_55101145
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

haha, dat is dan ook precies wat AH graag ziet. Op dergelijke producten zijn de marges namelijk hoger.
Ja, dat boeit mij toch niet? Ik moest wel omdat ze geen andere cola hadden, dus kocht ik die. mij maakt het niet uit wat voor merk het is, het is prima te drinken.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55101209
quote:

[..]

wat bedoel je precies met 'dergelijke'?
pi_55101703
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:13 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Huismerkproducten .
Die leveren een hogere marge op. Daarom 'kopieert' AH ook de layout van A-merken zodat consumenten zich 'vergissen' als ze een potje of fles uit het schap pakken...
pi_55101709
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:13 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Huismerken in het algemeen denk ik.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_55101988
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Huismerkproducten .
Die leveren een hogere marge op. Daarom 'kopieert' AH ook de layout van A-merken zodat consumenten zich 'vergissen' als ze een potje of fles uit het schap pakken...

ok, want dan gebruik je het woord 'dergelijke' op een verkeerde manier
pi_55102864
quote:

[..]

Achteraf gezien zal de centenmarge bij veel huismerken niet veel schelen van a-merken. Het doel van het huismerk is het binden aan een supermarkt, als jij altijd AH-merk koopt wordt het lastig naar een andere supermarkt te gaan omdat het huismerk daar niet te vinden is (en het a-merk wel).
Huismerkkopers zijn veel makkelijker te binden aan een supermarkt dan a-merkkopers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')