Hebben ze daar ook Coca Cola dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:27 schreef anisubs het volgende:
gewoon ALDI!
Is dat een beetje te drinken dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:39 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben sinds die boycot overgestapt op AH-cola, scheelt wel
Het is in ieder geval zo goedkoop dat weggooien niet zonde is, dus probeer het !quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat een beetje te drinken dan?
haha, dat is dan ook precies wat AH graag ziet. Op dergelijke producten zijn de marges namelijk hoger.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:39 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben sinds die boycot overgestapt op AH-cola, scheelt wel [afbeelding]
Ja, dat boeit mij toch niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, dat is dan ook precies wat AH graag ziet. Op dergelijke producten zijn de marges namelijk hoger.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, dat is dan ook precies wat AH graag ziet. Op dergelijke producten zijn de marges namelijk hoger.
Huismerkproductenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:13 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met 'dergelijke'?
Huismerken in het algemeen denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:13 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met 'dergelijke'?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Huismerkproducten.
Die leveren een hogere marge op. Daarom 'kopieert' AH ook de layout van A-merken zodat consumenten zich 'vergissen' als ze een potje of fles uit het schap pakken...
Achteraf gezien zal de centenmarge bij veel huismerken niet veel schelen van a-merken. Het doel van het huismerk is het binden aan een supermarkt, als jij altijd AH-merk koopt wordt het lastig naar een andere supermarkt te gaan omdat het huismerk daar niet te vinden is (en het a-merk wel).quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |