weer ff lachen om 'mannen' in strakke broeken , mogen ook wel eens wat meer dames wat postenquote:Op maandag 10 september 2007 22:30 schreef Luie-princes het volgende:
Tvp!
Ik zie vaak iedereen 'Tvp' zeggen, wat betekent het eigenlijk?quote:Op maandag 10 september 2007 22:30 schreef Luie-princes het volgende:
Tvp!
TerugVindPost , dus betekent dat je een topic in de gaten houdt/nog komt checke.quote:Op maandag 10 september 2007 22:37 schreef Je2oeN het volgende:
[..]
Ik zie vaak iedereen 'Tvp' zeggen, wat betekent het eigenlijk?![]()
Maar om ff ontopic te blijven dan,
G-star hemd
scotch & soda vest
G-star Broek
en All stars![]()
![]()
Helaas geen foto![]()
Oh oké, Dankjewel!quote:Op maandag 10 september 2007 22:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
TerugVindPost , dus betekent dat je een topic in de gaten houdt/nog komt checke.
die fiets is echt het uiterste van form over function.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:56 schreef Joran-Joran het volgende:
wat ik vandaag aan heb + tevens m'n nieuwe fiets![]()
[[url=http://fotoboek.fok.nl//userpics/60574/IMG_1798[1].JPG]afbeelding[/url]]
Het is een fiets dus dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef Paran0id het volgende:
Ik snap het idee van die fiets niet helemaal? Je fietst met dat ding door de stad?
Die kat rechtsonder in beeld kijkt ook al zo naar dat ding van "wtf"quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef Paran0id het volgende:
Ik snap het idee van die fiets niet helemaal? Je fietst met dat ding door de stad?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
alles 2de hands
overhemd: polo ralph lauren
broek: levi
hè, mooi?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:56 schreef jovink het volgende:
fiets zelf kon wel mooier maar die velgen zijn vies mooi
kost ook wel wat zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |