Die heb ik ookquote:Op maandag 10 september 2007 22:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding]
mensen met deze schoenen dus... lekker gewoon![]()
Cliché.quote:Op maandag 10 september 2007 23:15 schreef Mojave het volgende:
goed topic
Ik heb op vakantie iemand gesproken, die had van een ambtenaar in China een visum kunnen kopen om Noord-Korea te kunnen bezoeken! Jezus, wat heeft die knakker geluk gehadquote:Op maandag 10 september 2007 22:27 schreef pberends het volgende:
Zelfs Kim Jung Il van Noord-Korea zou zich schamen voor deze kapitalistische eenheidsworst.
Ja lekkerquote:Op maandag 10 september 2007 22:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Biertje?
En dat inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:54 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die expres bepaalde, vaak ook goede, boeken niet lezen of films niet kijken, omdat veel andere mensen dit al gedaan hebben zijn ook zielig.
Van die kuthippies die zich overal tegen afzetten. Ga maar lekker in kleermakerszit op de grond zitten ipv op een stoel, iedereen doet het.
Die zijn nog zieliger imo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:54 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die expres bepaalde, vaak ook goede, boeken niet lezen of films niet kijken, omdat veel andere mensen dit al gedaan hebben zijn ook zielig.
Van die kuthippies die zich overal tegen afzetten. Ga maar lekker in kleermakerszit op de grond zitten ipv op een stoel, iedereen doet het.
Ah kut die heb ik dus welquote:Op maandag 10 september 2007 22:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding]
mensen met deze schoenen dus... lekker gewoon![]()
Euh, je kunt er gewoon heen hoor met een georganiseerde toer. Beijing, daar boek je die toer bij Koryo tours ( www.koryogroup.com) en tadaa! Je bent in het achterlijkste land ter wereld..... Kost niet eens zo heel veel, 650 euro voor 7 dagen. Het staat in ieder geval nog op mn lijstje!quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie iemand gesproken, die had van een ambtenaar in China een visum kunnen kopen om Noord-Korea te kunnen bezoeken! Jezus, wat heeft die knakker geluk gehad
En dat zijn dan vaak juist de meest saaie mensen die je je maar kan bedenkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef apestaartje het volgende:
Ook weer iets wat mensen (vooral vrouwen) net iets te vaak zeggen:
'Ik ben prettig gestoord.'
Blijkbaar moet je dat zeggen om leuk gevonden te worden. Dat zinnetje komt niet voor niets zo vaak terug in datingprogramma's en dergelijke.
...met kort rood haar, een vormeloos windjack aan en 'stevige stappers'. Thuis gaat er Sky Radio aan, terwijl buiten een tuinlaaf naar binnen loert. Zo'n beeld heb ik bij zogenaamde 'prettig gestoorde' mensen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En dat zijn dan vaak juist de meest saaie mensen die je je maar kan bedenken![]()
![]()
Mensen die dat zeggen kan ik wel in elkaar rammenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef apestaartje het volgende:
Ook weer iets wat mensen (vooral vrouwen) net iets te vaak zeggen:
'Ik ben prettig gestoord.'
Blijkbaar moet je dat zeggen om leuk gevonden te worden. Dat zinnetje komt niet voor niets zo vaak terug in datingprogramma's en dergelijke.
quote:Op maandag 10 september 2007 22:12 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met die cliché-mensen tegenwoordig.
"Ik hou van een terrasje pakkennnnnnnnn, goeie boeken vind ik Komt een vrouw bij de dokter van Kluun en natuurlijk alles van Nicci French en Heleen van Rooyennnnnnnnnn, Maroonnnnnnnnn 5 vind ik goeie muziek en ik kijk CSI, ik doe aan fitnessssssss, mijn favoriete film allertijden is <insert recente kraker van Brad Pitt of Johnny Depp>
De originaliteit is weer ver te zoeken anno 2007.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:58 schreef apestaartje het volgende:
[..]
...met kort rood haar, een vormeloos windjack aan en 'stevige stappers'. Thuis gaat er Sky Radio aan, terwijl buiten een tuinlaaf naar binnen loert. Zo'n beeld heb ik bij zogenaamde 'prettig gestoorde' mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |