abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53107581
Hypocriet gewoon, veel mensen mogen Amerika niet daarom zeggen ze dat. Maar als het in Nederland zou gebeuren zou de wereld te klein zijn als iemand daarover een topic zou openen.
AFC AJAX
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:30:33 #77
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_53107639
't Wordt eigenlijk wel eens tijd voor een nieuwe aanslag. Dan gebeurt er weer eens wat in de wereld!
Uruzgan en Irak heb ik nu wel gezien

Natuurlijk wel een ver-van-m'n-bed-aanslag
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_53108226
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:30 schreef maartenducrot het volgende:
't Wordt eigenlijk wel eens tijd voor een nieuwe aanslag. Dan gebeurt er weer eens wat in de wereld!
Uruzgan en Irak heb ik nu wel gezien

Natuurlijk wel een ver-van-m'n-bed-aanslag
Wat een grootspraak!

Ik vraag me bij sommige grootsprekers hier wel eens af waar zij zijn als er hier iets gebeurd!
Niet voorop om de mensen te beschermen, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te spreken.
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:51:41 #79
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_53108420
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
FLIKKER OP MONGOLEN!

weetje hoeveel onschuldige mensen daar zijn gestorven! het is echt erg hoe mensen hun kinderen/vaders/moeders enz zijn kwijt geraakt. Dus is het niet zo raar om er bij stil te staan, het zijn GVD onschulldige mensen!

stelletje parasieten!
Indirect zijn ze wel schuldig geweest door willens en wetens het beleid te steunen dat de Amerikaanse regering voert en heeft gevoerd in het Midden-Oosten.
Ze (het volk van Amerika) had zich konden informeren en verweren tegen het beleid. Hebben ze niet gedaan. Althans, niet noemenswaardig.
Zo werkt namelijk een democratie, het volk moet ook zijn verantwoordelijkheid nemen voor het beleid van de haar zelf gekozen regering en vice versa. Dan krijgt het volk namelijk de regering die het verdiend.
Ieder gevolg heeft een oorzaak.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vassili_Z op 11-09-2007 22:59:38 ]
Era Vulgaris
pi_53108612
yeah right alsof jij kan bepalen of Balkenende ofzo wel millitairen naar Uruzgan sturen
AFC AJAX
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:00:16 #81
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53108714
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef BonJovi het volgende:
yeah right alsof jij kan bepalen of Balkenende ofzo wel millitairen naar Uruzgan sturen
Idd, nederlanders die denken dat Nederland een democratisch staatje is
*Hosselcopter*
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:00:39 #82
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_53108727
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef BonJovi het volgende:
Ja, dat kan je inderdaad bepalen.
Era Vulgaris
pi_53108889
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:00 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ja, dat kan je inderdaad bepalen.
Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!
pi_53109038
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!
hulde
AFC AJAX
pi_53109072
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:11 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ik kraak het niet af. Ik kraak alleen het programma af, en dat er zo'n commerciele hype omheen hangt. Iedereen kent het begrip 9/11 wel dankzij dat soort onzin programma's. Er zijn ook nog andere dingen op de wereld die minstens zo erg zijn.
uhm.... besteed jij dan op zijn minst wel aandacht aan die andere dingen die op de wereld gebeuren???
pi_53109205
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef annelies80 het volgende:

[..]

uhm.... besteed jij dan op zijn minst wel aandacht aan die andere dingen die op de wereld gebeuren???
Ehm, ja .

Ik weet niet wat jij allemaal loopt te zeggen over grootsprekers maar je loopt hier zelf ook behoorlijk wat te blaten meid.
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:17:13 #87
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53109242
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef annelies80 het volgende:

[..]
*Hosselcopter*
pi_53109252
belachelijk hoe ze 9/11 nog steeds gebruiken om moslims te bashen.

Ik zeg, het was falseflag operatie van o.a. amerikaanse geheime diensten om de wereld te blitzkriegen & alle individuen te ontdoen van vrijheid en om uiteindelijk elke individu te chippen met een RFiD chip encontant geld te vervangen door interactie met diezelfde chip.

En dan zijn we allemaal Slaaf.
pi_53109355
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ehm, ja .

Ik weet niet wat jij allemaal loopt te zeggen over grootsprekers maar je loopt hier zelf ook behoorlijk wat te blaten meid.
Bitchfight
pi_53109506
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ehm, ja .

Fijn dat je daar tenminste wel mee bezig bent...

Ik heb het over grootsprekers, mensen die zeggen dat het tijd wordt voor een nieuwe aanslag omdat dit saai wordt.... die dingen onder andere... dat hoor je mij niet zeggen, wel?
Ik spreek niet groot, ja mijn angst voor iets nieuws is minder groot, maar ik kleineer het niet wat is gebeurt en wat nog steeds gebeurt.
pi_53109530
Idd, deze zomer in Azië zijn al weet ik veel hoeveel doden gevallen door het slechte weer, hoor je niks over...
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:26:22 #92
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53109542
Het is allemaal een complot van de CIA om ons allemaal te hersenspoelen
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:30:14 #93
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53109672
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef naittun1 het volgende:
Idd, deze zomer in Azië zijn al weet ik veel hoeveel doden gevallen door het slechte weer, hoor je niks over...
Blijkbaar wel, anders weet je het niet..
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_53109707
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Fijn dat je daar tenminste wel mee bezig bent...

Ik heb het over grootsprekers, mensen die zeggen dat het tijd wordt voor een nieuwe aanslag omdat dit saai wordt.... die dingen onder andere... dat hoor je mij niet zeggen, wel?
Klopt, dat is ook een van de domste uitspraken die ik ooit heb gehoord.
quote:
Ik spreek niet groot, ja mijn angst voor iets nieuws is minder groot, maar ik kleineer het niet wat is gebeurt en wat nog steeds gebeurt.
Ik irriteerde me alleen aan deze uitspraak:

"Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!"

NL heeft nog best wat in te brengen, daar heeft de omvang van een land gelukkig niets mee te maken.
pi_53110069
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:31 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Klopt, dat is ook een van de domste uitspraken die ik ooit heb gehoord.
[..]

Ik irriteerde me alleen aan deze uitspraak:

"Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!"

NL heeft nog best wat in te brengen, daar heeft de omvang van een land gelukkig niets mee te maken.
Maar vertel me dan wat Nederland (als Nederland alleen) in te brengen heeft?
Bestaat de EU niet ook (want dat is niet de enige reden) om groot te zijn met z'n allen zodat er tenminste naar ons geluisterd wordt, dat we mee kunnen praten?
Ik snap best dat het je irriteert want ik irriteer me er ook aan, maar ik zie het op dit moment echt ff niet.

Die domme uitspraken, ik weet dat ik ze moet negeren, maar die mensen zie ik zo graag voorop als het wel dichtbij genoeg komt.
pi_61483269
Tijd voor een schopje.

Lees je eerst even in voordat je gaat bashen . Iedereen zit nu vast in de emotionele rollercoaster van dat programma, dus retard opmerkingen worden genegeerd .

Wat vinden we hier anno 2008 van?
pi_61483362
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Tijd voor een schopje.

Lees je eerst even in voordat je gaat bashen . Iedereen zit nu vast in de emotionele rollercoaster van dat programma, dus retard opmerkingen worden genegeerd .

Wat vinden we hier anno 2008 van?
Nog even hard fappen op je foto's als een jaar geleden
pi_61483599
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:01 schreef MASD het volgende:
tijd voor een atoombom op amerika!

Tijd voor een atoombom op Iran

Persoonlijk vind ik dit soort personen gevaarlijker dan bijvoorbeeld een Bush:

En nee, ik ben niet gebrainwashed door Bush en consorten, het is gewoon mijn mening
pi_61483659
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
pi_61483746
Amerika probeert er straks nog geld aan te verdienen ook. Maken ze er weer iets commercieels van. En 9/11 wordt dan een heilige feestdag ofzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')