Wat een grootspraak!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:30 schreef maartenducrot het volgende:
't Wordt eigenlijk wel eens tijd voor een nieuwe aanslag. Dan gebeurt er weer eens wat in de wereld!
Uruzgan en Irak heb ik nu wel gezien![]()
Natuurlijk wel een ver-van-m'n-bed-aanslag![]()
Indirect zijn ze wel schuldig geweest door willens en wetens het beleid te steunen dat de Amerikaanse regering voert en heeft gevoerd in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
FLIKKER OP MONGOLEN!
weetje hoeveel onschuldige mensen daar zijn gestorven! het is echt erg hoe mensen hun kinderen/vaders/moeders enz zijn kwijt geraakt. Dus is het niet zo raar om er bij stil te staan, het zijn GVD onschulldige mensen!
stelletje parasieten!
Idd, nederlanders die denken dat Nederland een democratisch staatje isquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef BonJovi het volgende:
yeah right alsof jij kan bepalen of Balkenende ofzo wel millitairen naar Uruzgan sturen
Ja, dat kan je inderdaad bepalen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef BonJovi het volgende:
yeah right alsof jij kan bepalen of Balkenende ofzo wel millitairen naar Uruzgan sturen
Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:00 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ja, dat kan je inderdaad bepalen.
huldequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!
uhm.... besteed jij dan op zijn minst wel aandacht aan die andere dingen die op de wereld gebeuren???quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kraak het niet af. Ik kraak alleen het programma af, en dat er zo'n commerciele hype omheen hangt. Iedereen kent het begrip 9/11 wel dankzij dat soort onzin programma's. Er zijn ook nog andere dingen op de wereld die minstens zo erg zijn.
Ehm, jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef annelies80 het volgende:
[..]
uhm.... besteed jij dan op zijn minst wel aandacht aan die andere dingen die op de wereld gebeuren???![]()
Bitchfightquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Ik weet niet wat jij allemaal loopt te zeggen over grootsprekers maar je loopt hier zelf ook behoorlijk wat te blaten meid.
Fijn dat je daar tenminste wel mee bezig bent...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Ik weet niet wat jij allemaal loopt te zeggen over grootsprekers maar je loopt hier zelf ook behoorlijk wat te blaten meid.
Blijkbaar wel, anders weet je het niet..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef naittun1 het volgende:
Idd, deze zomer in Azië zijn al weet ik veel hoeveel doden gevallen door het slechte weer, hoor je niks over...
Klopt, dat is ook een van de domste uitspraken die ik ooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Fijn dat je daar tenminste wel mee bezig bent...
Ik heb het over grootsprekers, mensen die zeggen dat het tijd wordt voor een nieuwe aanslag omdat dit saai wordt.... die dingen onder andere... dat hoor je mij niet zeggen, wel?
Ik irriteerde me alleen aan deze uitspraak:quote:Ik spreek niet groot, ja mijn angst voor iets nieuws is minder groot, maar ik kleineer het niet wat is gebeurt en wat nog steeds gebeurt.
Maar vertel me dan wat Nederland (als Nederland alleen) in te brengen heeft?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook een van de domste uitspraken die ik ooit heb gehoord.
[..]
Ik irriteerde me alleen aan deze uitspraak:
"Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!"
NL heeft nog best wat in te brengen, daar heeft de omvang van een land gelukkig niets mee te maken.
Nog even hard fappen op je foto's als een jaar geledenquote:Op maandag 8 september 2008 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Tijd voor een schopje.
Lees je eerst even in voordat je gaat bashen. Iedereen zit nu vast in de emotionele rollercoaster van dat programma, dus retard opmerkingen worden genegeerd
.
Wat vinden we hier anno 2008 van?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |