Zijn niet echt eigen gemaakte maar met hun label erop.quote:Op maandag 10 september 2007 20:57 schreef teh_m0nkey het volgende:
Sinds wanneer maakt Acer eigen moederborden? :S
ik denk dat dat je onboard graphics chip isquote:Op woensdag 12 september 2007 14:54 schreef nigel2 het volgende:
Op mijn moederbord zit een stickertje met Ati radeon Xpress 1100 chipset erop.
Weet iemand hoe ik erachter kom of deze chipset ook C2D ondersteunt?
je kunt er iig vergif op innemen dat je ook een nieuwe voeding nodig gaat hebben. en volgens mij heeft je moederbord onboard graphics. zit er wel een PCIe slot op om een videokaart in te prikken?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:11 schreef nigel2 het volgende:
Bedankt![]()
Ik wil over een tijdje een nieuwe videokaart(8800GTS) maar ik heb dus een pentium D 2.8 processor dus het gaan nooit lukken om alles uit je videokaart te halen en om nou nog eens een nieuw moederbord te gaan kopen vind ik wel ver gaan ( mijn moederbord gelukkig vista capable ).
Ik hoop dan dat de E6600 het goed gaat doen in mijn susteem.
Als ik het goed begrijp is de E6600 het hoogst haalbare C2D met bussnelheid 1066Mhz voor mijn moederbord.
Maar hoe komt het dat het zo lastig is om te kunnen zien wat je moederbord allemaal aankan.![]()
Ik ga nu in ieder geval kijken naar een bios update.![]()
Ik heb een systeem gekocht dat toen in 2002 nog top was, ik speel er nog steeds goed/redelijk nieuwe games mee.. dus..quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef nigel2 het volgende:
Maar als ik nu een 8800GTS en een C2D 6600 in me pc zet.
Kan ik dan over 1 of anderhalf jaar nog steeds nieuwe spellen spelen?
En is die CPU dan nog wel goed.
(goed genoeg voor nieuwe spellen/programma's---zware spellen/programma's)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |