Wat een grappig idee is om niet te focussen op klaarkomen maar op lekker sex hebben met elkaar. Klaarkomen is bonus en komt vanzelf. Trust me.quote:Op maandag 10 september 2007 20:12 schreef Cre4tive het volgende:
Hoi,
Sinds kort heb ik een vriendin, en ja ook alles is nieuw voor mij. Nu probeer je ook wat bij elkaar na een gegeven moment uiteraard. Alleen wil het bij mij niet altijd even goed lukken. Vrijwel iedere keer als mijn vriendin mij aftrekt dan wordt het na niet al te lange periode kurkdroog (terwijl het daarvoor net het tegenovergstelde was). Hierdoor lukt het me dus ook niet altijd om echt iets te voelen, ben ook nog niet klaargekomen. Kom nu niet aanzetten met het feit dat het spanning is, want ik denk dat er meer aan de hand is. En het blijven proberen, tja dat doen we ook, maar op een gegeven moment wil je toch wel wat. Het zal uiteindelijk vast wel komen, hoop ik althans. Maar ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft of tips of iets dergelijks.
Daar gaat het niet om? Ik zeg er alleen bij dat dat nog niet gebeurd is. Als je heel goed leest staat er ergens in dat ik er dus niet altijd van kan genieten, en daar draait heel de post om.quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een grappig idee is om niet te focussen op klaarkomen maar op lekker sex hebben met elkaar. Klaarkomen is bonus en komt vanzelf. Trust me.
Dat heb ik ook voorgesteld, heb dat ook wel eens bij mezelf geprobeerd (heb dat probleem ook als ik het zelf doe gewoon). Maar dat trekt net zo snel weer in.quote:Op maandag 10 september 2007 20:31 schreef Boondock_Saint het volgende:
Heb je al eens geprobeerd een beetje spuug erop te doen!?!?
Ik kan het niet eens zonder...
Gebruik glijmiddel?quote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef Cre4tive het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om? Ik zeg er alleen bij dat dat nog niet gebeurd is. Als je heel goed leest staat er ergens in dat ik er dus niet altijd van kan genieten, en daar draait heel de post om.
Ik zeg ook tegen mijn vriendin dat het voor mij niet uitmaakt, maar voor haar werkt het psychisch ook door als het niet lukt.
Als het droog wordt gaat het op den duur irriteren, snap je nu waar de vraag over gaat?
Antwoorden als "ze kan er niks van" heb ik ook niks aan.
Klopt. En dan doe je er weer spuug opquote:Op maandag 10 september 2007 20:34 schreef Cre4tive het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorgesteld, heb dat ook wel eens bij mezelf geprobeerd (heb dat probleem ook als ik het zelf doe gewoon). Maar dat trekt net zo snel weer in.
Een droge eikel dusquote:Op maandag 10 september 2007 20:38 schreef Aventura het volgende:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Bedoel je met droog blijven niet klaarkomen, of is het zo droog bij het aftrekken dat je niets voelt?
goed puntquote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef Mattiee het volgende:
Als ze nou haar mond gebruikt? Aftrekken kun je zelf ook en waarschijnlijk ook wel beter.
Oh, het ligt aan de smaakquote:Op maandag 10 september 2007 21:53 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ok, maar TE nat is ook niet goed he. Ik ben meer van het spuug dan de glijmiddel, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik wilde meer aangeven dat het niet zo'n goed idee is om je vriendin te commanderen om te gaan pijpen (althans, niet in het beginquote:Op maandag 10 september 2007 23:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hey, weasel85 en Boondock_Saint: doe 's lief.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, het ligt aan de smaak![]()
Dat zou dan al in mijn jeugd uitgekomen moeten zijn, en dat is niet zo dus lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
Is je voorhuid niet wat te krap? Dat geeft vergelijkbare klachten en is te verhelpen.
Dan had je best het tweede gedeelte van je post achterwege kunnen laten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:29 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ik wilde meer aangeven dat het niet zo'n goed idee is om je vriendin te commanderen om te gaan pijpen (althans, niet in het begin).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |