abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53079885
Hoi,
Sinds kort heb ik een vriendin, en ja ook alles is nieuw voor mij. Nu probeer je ook wat bij elkaar na een gegeven moment uiteraard. Alleen wil het bij mij niet altijd even goed lukken. Vrijwel iedere keer als mijn vriendin mij aftrekt dan wordt het na niet al te lange periode kurkdroog (terwijl het daarvoor net het tegenovergstelde was). Hierdoor lukt het me dus ook niet altijd om echt iets te voelen, ben ook nog niet klaargekomen. Kom nu niet aanzetten met het feit dat het spanning is, want ik denk dat er meer aan de hand is. En het blijven proberen, tja dat doen we ook, maar op een gegeven moment wil je toch wel wat. Het zal uiteindelijk vast wel komen, hoop ik althans. Maar ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft of tips of iets dergelijks.
  maandag 10 september 2007 @ 20:18:11 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53080042
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:12 schreef Cre4tive het volgende:
Hoi,
Sinds kort heb ik een vriendin, en ja ook alles is nieuw voor mij. Nu probeer je ook wat bij elkaar na een gegeven moment uiteraard. Alleen wil het bij mij niet altijd even goed lukken. Vrijwel iedere keer als mijn vriendin mij aftrekt dan wordt het na niet al te lange periode kurkdroog (terwijl het daarvoor net het tegenovergstelde was). Hierdoor lukt het me dus ook niet altijd om echt iets te voelen, ben ook nog niet klaargekomen. Kom nu niet aanzetten met het feit dat het spanning is, want ik denk dat er meer aan de hand is. En het blijven proberen, tja dat doen we ook, maar op een gegeven moment wil je toch wel wat. Het zal uiteindelijk vast wel komen, hoop ik althans. Maar ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft of tips of iets dergelijks.
Wat een grappig idee is om niet te focussen op klaarkomen maar op lekker sex hebben met elkaar. Klaarkomen is bonus en komt vanzelf. Trust me.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53080092
Ze kan er gewoon niks van ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53080151
Als ze nou haar mond gebruikt? Aftrekken kun je zelf ook en waarschijnlijk ook wel beter.
pi_53080311
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat een grappig idee is om niet te focussen op klaarkomen maar op lekker sex hebben met elkaar. Klaarkomen is bonus en komt vanzelf. Trust me.
Daar gaat het niet om? Ik zeg er alleen bij dat dat nog niet gebeurd is. Als je heel goed leest staat er ergens in dat ik er dus niet altijd van kan genieten, en daar draait heel de post om.
Ik zeg ook tegen mijn vriendin dat het voor mij niet uitmaakt, maar voor haar werkt het psychisch ook door als het niet lukt.
Als het droog wordt gaat het op den duur irriteren, snap je nu waar de vraag over gaat?

Antwoorden als "ze kan er niks van" heb ik ook niks aan.
pi_53080386
Heb je al eens geprobeerd een beetje spuug erop te doen!?!?

Ik kan het niet eens zonder...
Fuck you Jane Austen!
pi_53080433
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:31 schreef Boondock_Saint het volgende:
Heb je al eens geprobeerd een beetje spuug erop te doen!?!?

Ik kan het niet eens zonder...
Dat heb ik ook voorgesteld, heb dat ook wel eens bij mezelf geprobeerd (heb dat probleem ook als ik het zelf doe gewoon). Maar dat trekt net zo snel weer in.
  maandag 10 september 2007 @ 20:37:09 #8
pi_53080468
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef Cre4tive het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om? Ik zeg er alleen bij dat dat nog niet gebeurd is. Als je heel goed leest staat er ergens in dat ik er dus niet altijd van kan genieten, en daar draait heel de post om.
Ik zeg ook tegen mijn vriendin dat het voor mij niet uitmaakt, maar voor haar werkt het psychisch ook door als het niet lukt.
Als het droog wordt gaat het op den duur irriteren, snap je nu waar de vraag over gaat?

Antwoorden als "ze kan er niks van" heb ik ook niks aan.
Gebruik glijmiddel?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 10 september 2007 @ 20:38:06 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53080494
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Bedoel je met droog blijven niet klaarkomen, of is het zo droog bij het aftrekken dat je niets voelt?
pi_53080496
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:34 schreef Cre4tive het volgende:

[..]

Dat heb ik ook voorgesteld, heb dat ook wel eens bij mezelf geprobeerd (heb dat probleem ook als ik het zelf doe gewoon). Maar dat trekt net zo snel weer in.
Klopt. En dan doe je er weer spuug op
Fuck you Jane Austen!
pi_53080825
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:38 schreef Aventura het volgende:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Bedoel je met droog blijven niet klaarkomen, of is het zo droog bij het aftrekken dat je niets voelt?
Een droge eikel dus Niet droog van niet klaarkomen.
Glijmiddel zou misschien een idee zijn.
pi_53080988
gewoon nat blijven maken tot het wel nat blijft. het is geen spons die continue maar water blijft opnemen
hardcoholic
pi_53081074
Overigens doe je je nick geen eer aan

Sorry, ik kon het niet laten
Fuck you Jane Austen!
pi_53082186
Het is uiteraard ook een nick die ik snel snel van iemand van IRC heb gepikt Ga hier niet onder mijn eigen account posten aangezien mensen me kennen

Was ook meer opzoek of het oorzaken kon hebben, we gingen sowieso al glijmiddel proberen.
pi_53082368
Ok, maar TE nat is ook niet goed he. Ik ben meer van het spuug dan de glijmiddel, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Fuck you Jane Austen!
pi_53082455
gewoon duidelijk aangeven dat ze je moet pijpen;... als 't droger begint te worden...

gebruik gewoon je bek
I pwn u!
pi_53083400
Ja, dat zal ze vast fijn vinden en aangezien ze al zo goed kan rukken, is het natuurlijk helemaal een ster in pijpen...
Fuck you Jane Austen!
pi_53085299
Hey, weasel85 en Boondock_Saint: doe 's lief.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_53085907
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef Mattiee het volgende:
Als ze nou haar mond gebruikt? Aftrekken kun je zelf ook en waarschijnlijk ook wel beter.
goed punt
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_53086018
Maare als je gewoon vaginale seks hebt kom je dan wel? zoja wat is het probleem dan?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:04:01 #21
pi_53086056
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:53 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ok, maar TE nat is ook niet goed he. Ik ben meer van het spuug dan de glijmiddel, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Oh, het ligt aan de smaak
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:10:14 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_53086196
Is je voorhuid niet wat te krap? Dat geeft vergelijkbare klachten en is te verhelpen.
Life is what you make it.
pi_53091029
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hey, weasel85 en Boondock_Saint: doe 's lief.
Ik wilde meer aangeven dat het niet zo'n goed idee is om je vriendin te commanderen om te gaan pijpen (althans, niet in het begin ).
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh, het ligt aan de smaak
Ik zat er al op te wachten
Fuck you Jane Austen!
pi_53091074
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
Is je voorhuid niet wat te krap? Dat geeft vergelijkbare klachten en is te verhelpen.
Dat zou dan al in mijn jeugd uitgekomen moeten zijn, en dat is niet zo dus lijkt me sterk.
pi_53091153
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:29 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Ik wilde meer aangeven dat het niet zo'n goed idee is om je vriendin te commanderen om te gaan pijpen (althans, niet in het begin ).
Dan had je best het tweede gedeelte van je post achterwege kunnen laten.

Verdere excuses kunnen in de FB, overigens.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')