Ik moest de bus halen.quote:Op maandag 10 september 2007 20:13 schreef Thetallguy het volgende:
klacht: ts let niet goed op wat ie als wisselgeld krijgt
Suurreeee, je ziet hopelijk wel 'turk' in de titel staan?quote:Op maandag 10 september 2007 20:15 schreef DeuceFour het volgende:
Oh nee..nu vergaat de wereld! Misschien had hij het zelf niet eens door en is hij zelf dus ook opgelicht door iemand die er een keer mee betaalde?
quote:Op maandag 10 september 2007 20:14 schreef --- het volgende:
en ook heeft hij in je broodje lopen kwakken
Met je stinkende vreten in een bus gaan zittenquote:
Het eten is zo easy, uitschijten iets moeilijker.quote:Op maandag 10 september 2007 20:17 schreef RacerDKB het volgende:
Eet het muntstuk op,en film het, krijg je ¤1,64 van me.
quote:Op maandag 10 september 2007 20:16 schreef --- het volgende:
wist je dat een turk ook een mens is die poepjes laat..
ook op jouw broodje zitten restjes scheet.
de gedachten... en de scheetresten in jouw maag, waarvan jij ook weer scheten laat...... hoe noem je dat ook al weer... recycling?
Republica Italiaquote:Op maandag 10 september 2007 20:19 schreef Maki-maki. het volgende:
Weet je zeker dat het geen 2 Turkse Lira is?
Die lijkt er precies op namelijk...
Dan heeft-ie uiteindelijk nog 36 cent verliesquote:Op maandag 10 september 2007 20:17 schreef RacerDKB het volgende:
Eet het muntstuk op,en film het, krijg je ¤1,64 van me.
ervaring zG?quote:Op maandag 10 september 2007 20:19 schreef Maki-maki. het volgende:
Weet je zeker dat het geen 2 Turkse Lira is?
Die lijkt er precies op namelijk...
Mja, de muntautomaten in Nederland zijn een tijdje geleden aangepast, omdat de Turkse Lira en de Thaise Baht een muntstuk hadden waarbij de gelijkenis op het eerste gezicht zo hoog was, dat de automaten het gewoon slikten als een 2 euromunt.quote:
Wordt je na je eten nog in je kont geneukt door Ali ofzo, wat een prijzenquote:Op maandag 10 september 2007 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Een durum voor 3 euro ?
Hier betaal je 5 knappers daarvoorwel stampevol vlees.
Maarja daarna hebje nog honger dus kun je net zogoed een groot broodje kabab voor 6.50 pakken
Zoeen lekker broodje! Boh gek!quote:Op maandag 10 september 2007 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Een durum voor 3 euro ?
Maarja daarna hebje nog honger dus kun je net zogoed een groot broodje kabab voor 6.50 pakken
Moetje zeggen: "Ik wil een durum kopen, niet je hele zaak!"quote:Op maandag 10 september 2007 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Een durum voor 3 euro ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |