wtf doe je ook met fruity loopsquote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een drumpartij die je in Guitar Pro hebt gemaakt, kunt importeren in Fruity Loops en dan met de EZdrummer VST's kan afspelen. Ik krijg dan een soort van Piano Roll waar geen geluid uitkomt
Ik probeer drumtracks te maken, maar het werkt allemaal niet zo... weet iemand hoe dit moet?
sinds vandaag een drumtrack maak n00b
Die WAVE export functie van GP is best wel matig... hij speelt m gewoon af van mijn laptop speakers en neemt het weer op via de mic van mijn ingebouwde webcam![]()
![]()
Als je dat hebt uitgevonden vertel het mij danquote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een drumpartij die je in Guitar Pro hebt gemaakt, kunt importeren in Fruity Loops en dan met de EZdrummer VST's kan afspelen. Ik krijg dan een soort van Piano Roll waar geen geluid uitkomt
Ik probeer drumtracks te maken, maar het werkt allemaal niet zo... weet iemand hoe dit moet?
sinds vandaag een drumtrack maak n00b
Die WAVE export functie van GP is best wel matig... hij speelt m gewoon af van mijn laptop speakers en neemt het weer op via de mic van mijn ingebouwde webcam![]()
![]()
Die pianoroll is goed, maar je moet wel zorgen dat die pianoroll door je VST (in dit geval EZ) verwerkt wordt. Hoe dit in FL gaat weet ik niet, maar ergens meot je bij je track een 'ouput' veld hebben staan. Die staat dan op je geluidskaart of whatever, en die moet je dus op EZdrummer zetten.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Thanks NASDAQ!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Die pianoroll is goed, maar je moet wel zorgen dat die pianoroll door je VST (in dit geval EZ) verwerkt wordt. Hoe dit in FL gaat weet ik niet, maar ergens meot je bij je track een 'ouput' veld hebben staan. Die staat dan op je geluidskaart of whatever, en die moet je dus op EZdrummer zetten.
Jezus! Dat is geen half werk zegquote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt![]()
![]()
Doodkapje wil je mij toevoegen op msn ofzo dan mag je gaan uitleggen hoe dat moet van GP naar FL want ik MOET het gewoon weten
martijnbosma100 [@] hotmail.com
Fruity Loops dumpen he.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef Pwny het volgende:
Bandmerchandise.nl
Ow en weet jij toevallig hoe je bij Fruityloops met EZdrummer als je vanuit GP hebt geëxporteerd hoe je dan de midi geluid uitzet.
Als ik het nu afspeel heb ik ezdrummer en midi geluid door elkaar heen en dat zuigt
Of gewoon Channel 1 selecterenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Fruity Loops dumpen he.
Ik heb voor een zacht prijsje een Marshall MG15CD versterker voor je, heb je nog zeker 250 euro over voro een LC strat!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef Cid het volgende:
Toch maar besloten elektrisch gitaar te gaan spelen, na een tijdje bezig geweest te zijn met een akoestisch gitaar.
Hebben jullie misschien tips op een beginners gitaar? Ik zal zelf te denken aan:
Squier Bullet Strat met Tremolo
[afbeelding]
Ibanez GRX40 JU - BK jumpstart pakket
[afbeelding]
Het voordeel van de laatste is dat je in een keer klaar bent. Ik moet toegeven dat ik beiden gitaren nog niet heb horen spelen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met of deze gitaren of je eigen eerste gitaar.
Al met al moet het toch niet meer dan 300,- gaan kosten, aangezien ik nog maar net wil gaan beginnen. Mocht het wat worden komt het grote werk later wel![]()
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef Pwny het volgende:
Ik zou sowieso niet voor een beginnerspack gaan dat zuigt bij vorobaat al, vooral die versterker.
Maar ligt er ook aan wat voor muziek je wil spelen
dus als je daar eens mee begint
Ja, dan moet je voor een dikke marshall transistor 15watter gaanquote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?
Ik kan altijd erg genieten van dat soort muziek, en dan vooral van de gitaar solo's. Als ik daar iets van mee kan krijgen zou ik erg blij zijn![]()
Hehe, blazen met die hap!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
Een dikke transistor 15watter? Bestaat dat?.
Onze tshirts hebben we ook daar laten doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt![]()
![]()
picsquote:Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onze tshirts hebben we ook daar laten doen..
Hoe groot is hij? Kosten? Verteeeeeeeel!.
Idd zoals boven je staat zou ik voor een london city comet gaan dat zal je dan zo'n 250 kosten als ik het goed heb en 2e hands kijken voor een roland cube versterker, die krijg je voor die 50 euro waarschijnlijk wel. En dan heb je een hele degelijke set om te beginnen. In tegenstelling tot die beginnersset die waarschijnlijk evenduur is dan.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?
Ik kan altijd erg genieten van dat soort muziek, en dan vooral van de gitaar solo's. Als ik daar iets van mee kan krijgen zou ik erg blij zijn![]()
Ik heb een Epiphone Les Paul Special II, die ik niet zo veel meer gebruik/ wel een andere gitaar voor in de plaats zou willen hebben, die ik dus misschien wel wil verkopenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef Cid het volgende:
Toch maar besloten elektrisch gitaar te gaan spelen, na een tijdje bezig geweest te zijn met een akoestisch gitaar.
Hebben jullie misschien tips op een beginners gitaar? Ik zal zelf te denken aan:
Squier Bullet Strat met Tremolo
[afbeelding]
Ibanez GRX40 JU - BK jumpstart pakket
[afbeelding]
Het voordeel van de laatste is dat je in een keer klaar bent. Ik moet toegeven dat ik beiden gitaren nog niet heb horen spelen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met of deze gitaren of je eigen eerste gitaar.
Al met al moet het toch niet meer dan 300,- gaan kosten, aangezien ik nog maar net wil gaan beginnen. Mocht het wat worden komt het grote werk later wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |