abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:10:48 #181
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53109046
Ik wil dan 3 huisslaven die heerschende gitaren kunnen bouwen. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 12 september 2007 @ 00:29:16 #182
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53111019
Weet iemand of het mogelijk is om een drumpartij die je in Guitar Pro hebt gemaakt, kunt importeren in Fruity Loops en dan met de EZdrummer VST's kan afspelen. Ik krijg dan een soort van Piano Roll waar geen geluid uitkomt
Ik probeer drumtracks te maken, maar het werkt allemaal niet zo... weet iemand hoe dit moet?

sinds vandaag een drumtrack maak n00b

Die WAVE export functie van GP is best wel matig... hij speelt m gewoon af van mijn laptop speakers en neemt het weer op via de mic van mijn ingebouwde webcam
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_53111170
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een drumpartij die je in Guitar Pro hebt gemaakt, kunt importeren in Fruity Loops en dan met de EZdrummer VST's kan afspelen. Ik krijg dan een soort van Piano Roll waar geen geluid uitkomt
Ik probeer drumtracks te maken, maar het werkt allemaal niet zo... weet iemand hoe dit moet?

Die WAVE export functie van GP is best wel matig... hij speelt m gewoon af van mijn laptop speakers en neemt het weer op via de mic van mijn ingebouwde webcam
wtf doe je ook met fruity loops
pak Cubase, of Pro Tools, of zoiets dat VST's ondersteunt. Een écht sequencer programma. en dan werkt het heel goed.
pi_53111987
quote:

Als je dat hebt uitgevonden vertel het mij dan ben steeds weer bezig met programmeren, na een tijdje krijg je er handigheid in zodat het snel gaat, maar omzetten zou wel heeel veel makkelijker zijn
Dribbel undercover
pi_53114038
Wie heeft er een guitar pro bestandje met alleen een drumpartij? Zou je die online willen zetten/delen?
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_53114297
Gast serieus ipv alleen maar hier te vragen en te lui zijn om zelf wat te zoeken
pak gewoon een nummer en laat alleen de drumtrack lopen ofzo en mute de andere dingen
Dribbel undercover
pi_53114965
maar... dat kost moeite!
pi_53116979
Heb sinds gisteren deze man 'ontdekt' Naudo Hij speelt zo casual, en het klinkt allemaal zo easy. Geweldig gewoon Vooral Stand by me vind ik erg mooi....
  woensdag 12 september 2007 @ 12:54:38 #189
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_53119037
quote:
Die pianoroll is goed, maar je moet wel zorgen dat die pianoroll door je VST (in dit geval EZ) verwerkt wordt. Hoe dit in FL gaat weet ik niet, maar ergens meot je bij je track een 'ouput' veld hebben staan. Die staat dan op je geluidskaart of whatever, en die moet je dus op EZdrummer zetten.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  woensdag 12 september 2007 @ 13:21:51 #190
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53119577
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:

[..]

Die pianoroll is goed, maar je moet wel zorgen dat die pianoroll door je VST (in dit geval EZ) verwerkt wordt. Hoe dit in FL gaat weet ik niet, maar ergens meot je bij je track een 'ouput' veld hebben staan. Die staat dan op je geluidskaart of whatever, en die moet je dus op EZdrummer zetten.
Thanks NASDAQ!
Ik heb het eindelijk kunnen vinden... nu nog proberen de VST's aan de praat te krijgen.

EDIT: Yes! Het is volledig gelukt om in Guitar Pro een drumpartij te maken en dat te importeren naar FL! Van daaruit de VST gebruikt en voila... een wav file die je zo in audition kunt gebruiken om je gitaren toe te voegen...

[ Bericht 14% gewijzigd door Doodkapje op 12-09-2007 14:06:32 ]
pi_53121852

Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt

Doodkapje wil je mij toevoegen op msn ofzo dan mag je gaan uitleggen hoe dat moet van GP naar FL want ik MOET het gewoon weten
martijnbosma100 [@] hotmail.com

[ Bericht 11% gewijzigd door Pwny op 12-09-2007 14:54:17 ]
Dribbel undercover
  woensdag 12 september 2007 @ 15:31:17 #192
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53122969
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt

Doodkapje wil je mij toevoegen op msn ofzo dan mag je gaan uitleggen hoe dat moet van GP naar FL want ik MOET het gewoon weten
martijnbosma100 [@] hotmail.com
Jezus! Dat is geen half werk zeg
Ik leg het wel uit via de hotmail
pi_53124001
Waar heb je dat laten doen dan Martijn?
pi_53124603
Bandmerchandise.nl

Ow en weet jij toevallig hoe je bij Fruityloops met EZdrummer als je vanuit GP hebt geëxporteerd hoe je dan de midi geluid uitzet.
Als ik het nu afspeel heb ik ezdrummer en midi geluid door elkaar heen en dat zuigt
Dribbel undercover
pi_53124668
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef Pwny het volgende:
Bandmerchandise.nl

Ow en weet jij toevallig hoe je bij Fruityloops met EZdrummer als je vanuit GP hebt geëxporteerd hoe je dan de midi geluid uitzet.
Als ik het nu afspeel heb ik ezdrummer en midi geluid door elkaar heen en dat zuigt
Fruity Loops dumpen he.
pi_53125023
Was ik weer!
PS4 online: micro_nl
  woensdag 12 september 2007 @ 17:03:53 #197
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53125064
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:47 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

Fruity Loops dumpen he.
Of gewoon Channel 1 selecteren
  FOK!fotograaf woensdag 12 september 2007 @ 17:06:03 #198
159915 -Menn0-
MNO
pi_53125133
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Was ik weer!
Je was even zoek
,,/
pi_53125674
gedaan met de rust
pi_53126348
Toch maar besloten elektrisch gitaar te gaan spelen, na een tijdje bezig geweest te zijn met een akoestisch gitaar.

Hebben jullie misschien tips op een beginners gitaar? Ik zal zelf te denken aan:

Squier Bullet Strat met Tremolo

Ibanez GRX40 JU - BK jumpstart pakket

Het voordeel van de laatste is dat je in een keer klaar bent. Ik moet toegeven dat ik beiden gitaren nog niet heb horen spelen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met of deze gitaren of je eigen eerste gitaar.

Al met al moet het toch niet meer dan 300,- gaan kosten, aangezien ik nog maar net wil gaan beginnen. Mocht het wat worden komt het grote werk later wel
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_53126387
Ik zou sowieso niet voor een beginnerspack gaan dat zuigt bij vorobaat al, vooral die versterker.
Maar ligt er ook aan wat voor muziek je wil spelen
dus als je daar eens mee begint
Dribbel undercover
pi_53126690
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef Cid het volgende:
Toch maar besloten elektrisch gitaar te gaan spelen, na een tijdje bezig geweest te zijn met een akoestisch gitaar.

Hebben jullie misschien tips op een beginners gitaar? Ik zal zelf te denken aan:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het voordeel van de laatste is dat je in een keer klaar bent. Ik moet toegeven dat ik beiden gitaren nog niet heb horen spelen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met of deze gitaren of je eigen eerste gitaar.

Al met al moet het toch niet meer dan 300,- gaan kosten, aangezien ik nog maar net wil gaan beginnen. Mocht het wat worden komt het grote werk later wel
Ik heb voor een zacht prijsje een Marshall MG15CD versterker voor je, heb je nog zeker 250 euro over voro een LC strat!
pi_53126738
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef Pwny het volgende:
Ik zou sowieso niet voor een beginnerspack gaan dat zuigt bij vorobaat al, vooral die versterker.
Maar ligt er ook aan wat voor muziek je wil spelen
dus als je daar eens mee begint
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?

Ik kan altijd erg genieten van dat soort muziek, en dan vooral van de gitaar solo's. Als ik daar iets van mee kan krijgen zou ik erg blij zijn
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_53126761
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Cid het volgende:

[..]

Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?

Ik kan altijd erg genieten van dat soort muziek, en dan vooral van de gitaar solo's. Als ik daar iets van mee kan krijgen zou ik erg blij zijn
Ja, dan moet je voor een dikke marshall transistor 15watter gaan .
  woensdag 12 september 2007 @ 18:28:41 #205
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53127046
Een dikke transistor 15watter? Bestaat dat? .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53127068
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
Een dikke transistor 15watter? Bestaat dat? .
Hehe, blazen met die hap!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 12 september 2007 @ 18:30:18 #207
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53127084
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Onze tshirts hebben we ook daar laten doen. .

Hoe groot is hij? Kosten? Verteeeeeeeel! .
pi_53127199
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Onze tshirts hebben we ook daar laten doen. .

Hoe groot is hij? Kosten? Verteeeeeeeel! .
pics

2,20 bij 95 geloof ik als ik het goed heb, kwam dan voor het drukken alleen in principe op 100 euro uit. Maar we hebben een cheapass paint bestand geleverd die zei voor ons hebben omgezet naar hoge resolutie, verzendkosten en btw erbij dan 140 in totaal.
Dribbel undercover
pi_53127302
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Cid het volgende:

[..]

Idd zoals boven je staat zou ik voor een london city comet gaan dat zal je dan zo'n 250 kosten als ik het goed heb en 2e hands kijken voor een roland cube versterker, die krijg je voor die 50 euro waarschijnlijk wel. En dan heb je een hele degelijke set om te beginnen. In tegenstelling tot die beginnersset die waarschijnlijk evenduur is dan.
Dribbel undercover
pi_53127415
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef Cid het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb een Epiphone Les Paul Special II, die ik niet zo veel meer gebruik/ wel een andere gitaar voor in de plaats zou willen hebben, die ik dus misschien wel wil verkopen

Met een Park by Marshall 10W versterkertje erbij, kabel en strap enzo kun je er ook bij krijgen

dus PM me maar voor meer info enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')