Pink Floydquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:16 schreef Maidenfan het volgende:
Terugvindclip
Verbazend hoe snel de feel voor bends van 1/2e en 3/2e toon er soms uitgaan![]()
Ah ok. Wij spelen zaterdag met oa Elexorien in Veenendaal. Hun bassist wilde graag over mijn cabinet. Ik reageerde met "welke cabinet?"quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:54 schreef Aresdreams het volgende:
zanger kent Janneke iig wel ja haha, via haar hebben wij toen voor exlorien (oid) de speakercabinet geregeld voor het optreden in dynamo (ehv)
Geen idee. Omdat fok fokked is?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef Aresdreams het volgende:
waarom doet je PM het niet?
maar goed, is er wel ergens, heel oud en slecht...
maar er zijn nieuwe op komst!
Edit: zoek op you tube op wake up bleeding
Ik ga hem eens aansluiten op mijn Marshall 9100 via m'n ME-X om te kijken of het een beetje klinktquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb bijna zin om zo'n ding te kopen om te zien hoe gaar ze wel niet zijn![]()
Kost dat?
niet slecht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
okay, zo klinkt een MT2 dus rechtstreeks in een Marshall eindtrap
http://www.youtube.com/watch?v=dbz4un7aH9o
salaris checktquote:Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef Svyatagor het volgende:
Een heel Telecaster topic, en niemand die mijn Squier Telecaster wil overnemen?
Toch wel cool opzichquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
okay, zo klinkt een MT2 dus rechtstreeks in een Marshall eindtrap
http://www.youtube.com/watch?v=dbz4un7aH9o
wat moet je met zo'n pedaal als je een fatsoenlijke amp hebt eigenlijk.. niks toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef Deansensitized het volgende:
25 euro?
Ik moet zeggen dat hij over een fatsoenlijke amp ook beter klinkt, over mijn buizeneindtrap klinkt hij best gaaf eigenlijk, met een beetje tweaken enzo. Dit geluid had ik in 2 minuten erin gedraaid. Over een goedkoop transistorversterkertje is het inderdaad minderquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat moet je met zo'n pedaal als je een fatsoenlijke amp hebt eigenlijk.. niks toch?![]()
Alles is over een goedkoop transistorversterkertje minder als je ee dikke buizenbak gewend bentquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:11 schreef Cynic het volgende:
Over een goedkoop transistorversterkertje is het inderdaad minder![]()
de hernia is ook minder, da's dan wel weer fijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alles is over een goedkoop transistorversterkertje minder als je ee dikke buizenbak gewend bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |