Stel je niet aan...Het is niet alsof ze de rook geforceerd je longen in geramd hebben...quote:Op maandag 10 september 2007 18:38 schreef lennart12 het volgende:
Hè, dan gaan je vrienden opeens zo'n dikke joint halen, en die gaan ze dan met z'n drieën oproken, hè, en dan loop ik dus weg omdat ik daar geen zin in heb, en dan krijg je volgende dag gezeik omdat je asociaal was door niet mee te gaan.alsof 't niet asociaal is om te roken bij mensen die daar niet van houden
![]()
![]()
Mehh, klacht: rokers die zich niet kunnen inhouden.
Wat een kutvergelijkingquote:Op maandag 10 september 2007 18:43 schreef lennart12 het volgende:
Oke, dus als een vriend van me wil gaan rukken, moet ik ook gewoon meegaan, omdat het toch een vriend is? Goede reden joh, LostFormat...
Dan is het gelijk duidelijk dat het eigenlijk geen vrienden zijn.quote:Op maandag 10 september 2007 18:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
binnen afzienbare tijd zal TS'er toch een stuk minder vrienden hebben.
Je vrienden denken daar blijkbaar anders over. Vind je het nu echt zo vreemd dat je gezeik krijgt omdat je zo gefrustreerd op hun rookgedrag reageert?quote:Op maandag 10 september 2007 18:47 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Waarom? Het is allebei een smerige, vreemde gewoonte...![]()
Rukken een smerige gewoonte.....woonplaats Staphorst toevallig?quote:Op maandag 10 september 2007 18:47 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Wat nou mocht je van mama buiten spelen en deden je vriendjes rare dingenquote:Op maandag 10 september 2007 18:47 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Hij niet van hen nee, dat klopt.quote:Op maandag 10 september 2007 18:48 schreef GioStyle het volgende:
Dan is het gelijk duidelijk dat het eigenlijk geen vrienden zijn.![]()
Ik bedoel natuurlijk op openbare plaatsen...quote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Wat nou mocht je van mama buiten spelen en deden je vriendjes rare dingen![]()
Het is allebij een smerige en vreemde gewoonte![]()
![]()
![]()
JA AFTREKKEN IS VIES DAT HOORT NIET HOOR, VAN MASTRUBEREN WORDT JE DOOF EN GA JE NAAR DE HEL!!!!
EDIT: ik voorspel een stormlooptopic
en jij zeikt nu niet?quote:Op maandag 10 september 2007 18:38 schreef lennart12 het volgende:
Hè, dan gaan je vrienden opeens zo'n dikke joint halen, en die gaan ze dan met z'n drieën oproken, hè, en dan loop ik dus weg omdat ik daar geen zin in heb, en dan krijg je volgende dag gezeik omdat ik asociaal was door niet mee te gaan.alsof 't niet asociaal is om te roken bij mensen die daar niet van houden
![]()
![]()
Mehh, klacht: rokers die zich niet kunnen inhouden.
Andere vrienden houden er wel rekening mee...quote:Op maandag 10 september 2007 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je niet tegen rook kan moet je andere vrienden zoeken, huilie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |