tuurlijk vriendquote:Op maandag 10 september 2007 18:26 schreef Triggershot het volgende:
Mag ik hier een tvp plaatsen ex moslim?
Nee ik ben een atheist.quote:Op maandag 10 september 2007 18:28 schreef Sidekick het volgende:
Geloof je nog steeds in een goddelijk wezen?
Wat denk je zelfquote:Op maandag 10 september 2007 18:28 schreef Xith het volgende:
Kijk je graag naar vrouwelijk schooN
Ik heb 2 moslim vrienden maar die zijn niet zo streng de rest zijn allemaal nederlanders,ik ga soms wel met een paar marokkanen om maar die hebben geen problemen mee.quote:Op maandag 10 september 2007 18:29 schreef Floripas het volgende:
Ben je veel bevriend met moslims? Of juist met ex-moslims? Of helemaal seculieren?
dat zeggen ze ja maar dat is een mythe.quote:Op maandag 10 september 2007 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
iedereen is toch voormalig moslim? iedereen wordt toch als moslim geboren?
Omdat het allemaal halal is...quote:Op maandag 10 september 2007 18:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom hebben jullie zulk verdomd lekker eten?
Allang jaquote:
En debatteren jullie er wel eens over? Of laten jullie dat gewoon rusten?quote:Op maandag 10 september 2007 18:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik heb 2 moslim vrienden maar die zijn niet zo streng de rest zijn allemaal nederlanders,ik ga soms wel met een paar marokkanen om maar die hebben geen problemen mee.
Ik probeer ze meestal aan het praten te krijgen maar dat lukt alleen bij mijn moederquote:Op maandag 10 september 2007 18:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
En debatteren jullie er wel eens over? Of laten jullie dat gewoon rusten?
Marokkaan.quote:
Heb je haar al om?quote:Op maandag 10 september 2007 18:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik probeer ze meestal aan het praten te krijgen maar dat lukt alleen bij mijn moeder![]()
Vooral na dat mijn vader overleden was en ik me ging verdiepen in ''atheisme''.quote:Op maandag 10 september 2007 18:35 schreef Floripas het volgende:
Wat was het moment dat je dacht: "Hm, ik word atheist."? Was er iets in je omgeving?
Nope ze is nog koppiger dan mijquote:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 10 september 2007 18:37 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Vooral na dat mijn vader overleden was en ik me ging verdiepen in ''atheisme''.
Moeilijk uit te leggen,maar op een gegeven moment ging ik overal achter zoeken en vragen stellen over dingen waarop ik geen antwoord kon krijgen en toen begon ik beetje voor beetje mijn geloof te verliezen.quote:Op maandag 10 september 2007 18:39 schreef ondeugend het volgende:
Ja maar waarom geloof je niet meer?
Staan die ántwoorden' dan niet in de Koran?quote:Op maandag 10 september 2007 18:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen,maar op een gegeven moment ging ik overal achter zoeken en vragen stellen over dingen waarop ik geen antwoord kon krijgen en toen begon ik beetje voor beetje mijn geloof te verliezen.
nope niet echt alleen 12 januari vier ik maar dat is geen islamitische feest(12 januari begin van berber kalender)quote:Op maandag 10 september 2007 18:42 schreef Floripas het volgende:
Zijn er wel culturele islamitische dingen die je doet? Suikerfeest, offerfeest? Als je wil trouwen, wil je dat dan taditioneel doen? Een beetje a la ex-christenen die wel in de kerk willen rouwen en kerst vieren?
nee en je krijgt ook geen antwoord van de imam.quote:Op maandag 10 september 2007 18:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Staan die ántwoorden' dan niet in de Koran?
ik wil wel 3erfa op mijn trouwfeest(al is het maar 1 nummerquote:Op maandag 10 september 2007 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Traditioneel trouwen owned zwaar.
Zijn jouw familieleden maraboutthisten?quote:Op maandag 10 september 2007 18:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nope niet echt alleen 12 januari vier ik maar dat is geen islamitische feest(12 januari begin van berber kalender)
Zonder religie ben je er nog nie van afquote:Op maandag 10 september 2007 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Traditioneel trouwen owned zwaar.
Wat is dat?quote:Op maandag 10 september 2007 18:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik wil wel 3erfa op mijn trouwfeest(al is het maar 1 nummer)
Vragen waarop eigenlijk?quote:Op maandag 10 september 2007 18:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee en je krijgt ook geen antwoord van de imam.
Nee meeste van mijn famillie zijn maliki sunieten...quote:Op maandag 10 september 2007 18:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn jouw familieleden maraboutthisten?
Geef me een bewijs waarom ik in allah zou moeten geloven en niet al die 5000 andere goden.quote:
Pff, ga je niet eens groots uitpakken!??!quote:Op maandag 10 september 2007 18:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik wil wel 3erfa op mijn trouwfeest(al is het maar 1 nummer)
Gezondheid. Wie zijn dat?quote:Op maandag 10 september 2007 18:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn jouw familieleden maraboutthisten?
ik moet nu nog niet aan trouwen denken manquote:Op maandag 10 september 2007 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pff, ga je niet eens groots uitpakken!??!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |