De werkzaamheden ja. De overlast duurt nog tot einde dienst in sommige gevallen, of in elk geval tot in de avond.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De werkzaamheden zijn inmiddels toch afgerond![]()
Raar. Je kent Den Haag HS, maar je vindt Hoofddorp blijkbaar nog erger dan..... Rijswijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:00 schreef Fixers het volgende:
Qua mooie stations doet bij mij Hollandsch Spoor het altijd wel goed. Alleen jammer dat het in zo'n klote buurt staat. De manier waarop ze de fietstunnel hebben verwerkt vind ik goed uitgewerkt. Toppunt van tochtigheid is Hoofddorp. Dat is echt een vreselijke plek om op de trein te moeten wachten.
dat ding ruled vast wel 3x harder (mininaal) dan een VIRM + ICM + SGM + PLAN V / T bij elkaar opgetelt!quote:
preciesquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dad denk ik ook. Zeker als je bedenkd dad hij ook kan rijden op stukken wad nied geëlektrificeert is!!!!
He spellingswonderquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dad denk ik ook. Zeker als je bedenkd dad hij ook kan rijden op stukken wad nied geëlektrificeert is!!!!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
doe mij maar een fles bier :y
Rijswijk heeft heel geen station. Rijswijk heeft een gat in de grond.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar. Je kent Den Haag HS, maar je vindt Hoofddorp blijkbaar nog erger dan..... Rijswijk?
En het stinktquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Rijswijk heeft heel geen station. Rijswijk heeft een gat in de grond.
doen we!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort maar even een rondje Noordelijke Nevenlijnen, aangezien ik nog kaartjes voor de Heer Ubels en Mevrouw Koster heb liggen![]()
als ik maar niet om 7u mn bed uit hoef.. waant dan rijd er volgens mij nog geen victoriaans wegdekijzer!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je dan ook naar Leer?
op zaterdag zijn ze niet zo vroeg hoor :pquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
och, dat rijdt er wel
Ja hoiquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
Fles blijft wel angstvallig stil zeg
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ou-Tannu en ik vroegen ons af wanneer jij een rondje Noordelijke Nevenlijnen gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |