abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53102381
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De werkzaamheden zijn inmiddels toch afgerond
De werkzaamheden ja. De overlast duurt nog tot einde dienst in sommige gevallen, of in elk geval tot in de avond.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53102447
TEE aka DE-4
pi_53102479
Qua mooie stations doet bij mij Hollandsch Spoor het altijd wel goed. Alleen jammer dat het in zo'n klote buurt staat. De manier waarop ze de fietstunnel hebben verwerkt vind ik goed uitgewerkt. Toppunt van tochtigheid is Hoofddorp. Dat is echt een vreselijke plek om op de trein te moeten wachten.
pi_53102488
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
TEE aka DE-4
NOU EN
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53102517
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:00 schreef Fixers het volgende:
Qua mooie stations doet bij mij Hollandsch Spoor het altijd wel goed. Alleen jammer dat het in zo'n klote buurt staat. De manier waarop ze de fietstunnel hebben verwerkt vind ik goed uitgewerkt. Toppunt van tochtigheid is Hoofddorp. Dat is echt een vreselijke plek om op de trein te moeten wachten.
Raar. Je kent Den Haag HS, maar je vindt Hoofddorp blijkbaar nog erger dan..... Rijswijk?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53102652
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

NOU EN
dat ding ruled vast wel 3x harder (mininaal) dan een VIRM + ICM + SGM + PLAN V / T bij elkaar opgetelt!
pi_53102721
ja, dad denk ik ook. Zeker als je bedenkd dad hij ook kan rijden op stukken wad nied geëlektrificeert is!!!!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53102746
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dad denk ik ook. Zeker als je bedenkd dad hij ook kan rijden op stukken wad nied geëlektrificeert is!!!!
precies
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 19:20:50 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53102798
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dad denk ik ook. Zeker als je bedenkd dad hij ook kan rijden op stukken wad nied geëlektrificeert is!!!!
He spellingswonder
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53102850
He Peterselieman
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53102866
doe mij maar een fles bier :y
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 19:27:23 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53102926
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
doe mij maar een fles bier :y


Binnenkort maar even een rondje Noordelijke Nevenlijnen, aangezien ik nog kaartjes voor de Heer Ubels en Mevrouw Koster heb liggen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53103023
Ik ben al heel lang niet meer op de noordelijke nevenlijnen geweest trouwens Al zeker sinds mei niet meer geloof ik. Binnenkort maar weer eens even gaan spieken daar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53103062
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Raar. Je kent Den Haag HS, maar je vindt Hoofddorp blijkbaar nog erger dan..... Rijswijk?
Rijswijk heeft heel geen station. Rijswijk heeft een gat in de grond.
pi_53103153
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef Fixers het volgende:

[..]

Rijswijk heeft heel geen station. Rijswijk heeft een gat in de grond.
En het stinkt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53103163
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]



Binnenkort maar even een rondje Noordelijke Nevenlijnen, aangezien ik nog kaartjes voor de Heer Ubels en Mevrouw Koster heb liggen
doen we!

gaat flesje dan ook mee? :p
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 19:38:46 #117
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53103207
Ga je dan ook naar Leer?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53103253
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je dan ook naar Leer?
als ik maar niet om 7u mn bed uit hoef.. waant dan rijd er volgens mij nog geen victoriaans wegdekijzer!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 19:53:23 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53103484
och, dat rijdt er wel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53103537
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
och, dat rijdt er wel
op zaterdag zijn ze niet zo vroeg hoor :p
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 20:15:39 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53103911
Fles blijft wel angstvallig stil zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53103958
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
Fles blijft wel angstvallig stil zeg
Ja hoi

is er wat?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 20:19:03 #123
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53103996
Ou-Tannu en ik vroegen ons af wanneer jij een rondje Noordelijke Nevenlijnen gaat doen?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53104082
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ou-Tannu en ik vroegen ons af wanneer jij een rondje Noordelijke Nevenlijnen gaat doen?


Je bedoelt Groningen-Roodeschool Groningen-Delfzijl en Groningen-Leer?
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 20:23:45 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53104131
Dat is een wel heel beperkte blik op de Noordelijke Nevenlijnen, want Leeuwarden-Groningen, Leeuwarden-Stavoren en Leeuwarden-Harlingen Haven horen daar ook bij

ik weet niet wie jou wijs heeft gemaakt dat het alleen de Groninger gaten betreft en niet ook de lijnen naar de Friese dorpen/steden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53104161
Nee, Leeuwarden - Stavoren en Leeuwarden - Harlingen Haven.
pi_53104397
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ou-Tannu en ik vroegen ons af wanneer jij een rondje Noordelijke Nevenlijnen gaat doen?
Ik wil eigenlijk wel een keer die Leer - Harlingen-expres in 1 keer doen. Maar dat zit er dit seizoen niet meer in geloof ik, en volgend jaar is het stukje naar Harns Haven 9 maanden dicht of zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 20:40:24 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53104543
Klopt helemaal. Die trein van en naar Leer sluit momenteel helemaal nergens op aan, wat betreft de Noordelijke Nevenlijnen.

Iets zegt mij dat de eerstvolgende Inselzug pas weer in 2009 rijdt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53104565
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is een wel heel beperkte blik op de Noordelijke Nevenlijnen, want Leeuwarden-Groningen, Leeuwarden-Stavoren en Leeuwarden-Harlingen Haven horen daar ook bij

ik weet niet wie jou wijs heeft gemaakt dat het alleen de Groninger gaten betreft en niet ook de lijnen naar de Friese dorpen/steden


Groningen ligt noordelijker
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 20:43:05 #130
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53104614
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:41 schreef Robin2130 het volgende:

[..]



Groningen ligt noordelijker
Qua permanent bewoonde gebieden binnen Nederland niet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53104704
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Iets zegt mij dat de eerstvolgende Inselzug pas weer in 2009 rijdt.
Oh nou, dan is dat dus vroeg genoeg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53104870
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
Qua permanent bewoonde gebieden binnen Nederland niet
Grappig, ik was net vanmiddag wat aan het uitpluizen over de noordelijkste trein ter wereld. Na ja goed, die staat nog "on static display"

De noordelijkste plaats waar je nog met de trein kan komen, dat moet nog even uitgezocht worden. Zal iets in Rusland worden lijkt me.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53105697
INSELZUG
Tevens heeft de Inselzug deze zomer vaak niet gereden. Soms waren er werkzaamheden op het traject. Een andere keer weer een festival op Terschelling (Ook dan dien je juist de toeristen te laten genieten van zo´n doorgaande trein). Vaak reed ´ie ook wel, nochtans stond die trein nergens aangeven op de vertrekstaten, in het spoorboekje of op de CTA-bakken. Niet zelden zag ik dat zelfs Arriva op station Leeuwarden niet doorhad dat de trein naar Harlingen Haven van spoor 5 vertrok i.p.v. het gebruikelijke spoor 2. Reizigers die al in de trein in spoor 2 waren gestapt werden dan halsoverkop toch nog naar de gereedstaande Inselzug op spoor 5 geloosd.

Al met al dient de trein, wat zeker een goed initiatief was, in de toekomst beter ´georganiseerd´ te worden. Bovendien opteer ik voor een snellere variant die minder vaak stopt en niet de bestaande stoptreinen ´vervangt´. Verder moet ´ie ook beter aansluiten op vertrekkende veerboten. De belangrijkste middagboot naar Terschelling vertrekt om 15.00uur. Men laat de Inselzug om 14.58uur in Harlingen aankomen ( ) en verwijst naar een boot van 17.30u ( ). Ik stel onderstaande voor:

Groningen V 13.22u
Buitenpost V 13.42u
Leeuwarden A 13.58u
Leeuwarden V 14.10u
Harlingen Haven A 14.33

De extra trein tussen Leeuwarden en Harlingen Haven is diensregelingtechnisch mogelijk. (Op deze manier zou doordeweeks ook een ´spitssneltrein om 17.10u´ ingezet kunnen worden, maar dat terzijde. ). Indien men dit te avontuurlijk acht, ga dan maar als stoptrein verder om 13.59u uit Leeuwarden.

Voor Groningen kan de Inselzug rijden zoals vroeger de internationale trein tussen Leer en Groningen deed. Dus alleen stoppen te Hoogezand - Sappemeer, Winschoten en Nieuweschans.

Hierdoor kan de reistijd aanzienlijk verkort worden, is er meer comfort voor de reizigers gezien het kleine aantal stops en is er een veel betere aansluiting op de drukste middagboot in Harlingen.

Nogmaals, echt super dat men de Inselzug weer terug heeft laten komen, maar het siert Arriva als het één en ander verbeterd wordt. Men hoeft niet meteen een getrokken trein met rijtuigen in te zetten waarin zelfs omkleedhokjes aanwezig zijn of door de rijden naar Emmerich zoals vroeger. De Spurt en bestemming Leer voldoen verder prima, maar verbeteringen t.o.v. afgelopen zomer zijn zeker mogelijk!
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:25:20 #134
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53105703
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

De noordelijkste plaats waar je nog met de trein kan komen, dat moet nog even uitgezocht worden. Zal iets in Rusland worden lijkt me.
Of Scandinavië? Kiruna en zo?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53105816
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Grappig, ik was net vanmiddag wat aan het uitpluizen over de noordelijkste trein ter wereld. Na ja goed, die staat nog "on static display"

De noordelijkste plaats waar je nog met de trein kan komen, dat moet nog even uitgezocht worden. Zal iets in Rusland worden lijkt me.


Ik heb nog een boekje, waar allerlei feitjes over treinen en andere dingen rondom het spoor staan. Ik zal het even napluizen
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_53106020
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
De noordelijkste plaats waar je nog met de trein kan komen, dat moet nog even uitgezocht worden. Zal iets in Rusland worden lijkt me.
Google komt met de suggesties:

Labytnangi (RU): 66º39'09" N (en 66º24'21" E)
Kolari (SF): 67º20'49" N (en 23º50'09" E)
Riksgränsen Station (SE): 68º25'33" N (en 18º07'39" E)
Narvik (NO): 68º26'29" N (en 17º25'52" E)

Waarvan het Noorse Narvik duidelijk het meest noordelijke is. Bepaald niet duidelijk eigenlijk, het verschil tussen Narvik en Riksgränsen is op de grond ongeveer 1500 meter. Dan gaat het dus uitmaken waar op het perron je dat meet

Overigens zijn er ook zat pagina's te vinden die het Russische Pechenga het noordelijkste station ter wereld vinden. Als dat inderdaad een station heeft, zou dat wel op iets meer dan 69º30' N liggen..

Canada is kansloos: Churchill ligt op 58º46'04" N, Nog een heel stuk zuidelijker dan bijvoorbeeld Stockholm op 59º20' N

Narvik maar dan? Of toch Pechenga nog uitzoeken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 21:38:26 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53106103
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Socios het volgende:
INSELZUG
Tevens heeft de Inselzug deze zomer vaak niet gereden. Soms waren er werkzaamheden op het traject. Een andere keer weer een festival op Terschelling (Ook dan dien je juist de toeristen te laten genieten van zo´n doorgaande trein). Vaak reed ´ie ook wel, nochtans stond die trein nergens aangeven op de vertrekstaten, in het spoorboekje of op de CTA-bakken. Niet zelden zag ik dat zelfs Arriva op station Leeuwarden niet doorhad dat de trein naar Harlingen Haven van spoor 5 vertrok i.p.v. het gebruikelijke spoor 2. Reizigers die al in de trein in spoor 2 waren gestapt werden dan halsoverkop toch nog naar de gereedstaande Inselzug op spoor 5 geloosd.

Al met al dient de trein, wat zeker een goed initiatief was, in de toekomst beter ´georganiseerd´ te worden. Bovendien opteer ik voor een snellere variant die minder vaak stopt en niet de bestaande stoptreinen ´vervangt´. Verder moet ´ie ook beter aansluiten op vertrekkende veerboten. De belangrijkste middagboot naar Terschelling vertrekt om 15.00uur. Men laat de Inselzug om 14.58uur in Harlingen aankomen ( ) en verwijst naar een boot van 17.30u ( ). Ik stel onderstaande voor:

Groningen V 13.22u
Buitenpost V 13.42u
Leeuwarden A 13.58u
Leeuwarden V 14.10u
Harlingen Haven A 14.33

De extra trein tussen Leeuwarden en Harlingen Haven is diensregelingtechnisch mogelijk. (Op deze manier zou doordeweeks ook een ´spitssneltrein om 17.10u´ ingezet kunnen worden, maar dat terzijde. ). Indien men dit te avontuurlijk acht, ga dan maar als stoptrein verder om 13.59u uit Leeuwarden.

Voor Groningen kan de Inselzug rijden zoals vroeger de internationale trein tussen Leer en Groningen deed. Dus alleen stoppen te Hoogezand - Sappemeer, Winschoten en Nieuweschans.

Hierdoor kan de reistijd aanzienlijk verkort worden, is er meer comfort voor de reizigers gezien het kleine aantal stops en is er een veel betere aansluiting op de drukste middagboot in Harlingen.

Nogmaals, echt super dat men de Inselzug weer terug heeft laten komen, maar het siert Arriva als het één en ander verbeterd wordt. Men hoeft niet meteen een getrokken trein met rijtuigen in te zetten waarin zelfs omkleedhokjes aanwezig zijn of door de rijden naar Emmerich zoals vroeger. De Spurt en bestemming Leer voldoen verder prima, maar verbeteringen t.o.v. afgelopen zomer zijn zeker mogelijk!
Goed idee, want zo als het nu is, is het echt waardeloos. Ze hebben in ieder geval nog tot 2009 om verbeteringen door te voeren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53106392
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Goed idee, want zo als het nu is, is het echt waardeloos. Ze hebben in ieder geval nog tot 2009 om verbeteringen door te voeren
ja, en Leer - Gn - Lw - Hlgh is dus 155 km, zonder overstappen, op diesel, in Nederland

Dat is dus behoorlijk bijzonder De langste dieseldienst is momenteel de stopper Gn - Zl voor 106 km, de langste gedwongen dieselrit Nm - Vl - Rm voor 84 km.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 21:54:24 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53106572
Moet je een keer een dieseltripje maken, waarbij je alleen met dieseltreinen mag reizen binnen Nederland en waarbij je geen trajecten met de bus mag of dubbel mag doen. Dan kom je uit op het ritje:

Stavoren - Leeuwarden - Groningen - Zwolle - Hengelo - Zutphen - Winterswijk - Arnhem - Tiel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53106618
als dat tijd overhoudt wil ik ook wel even slagjes Aml - Mrb en Hgl - Odz doen

die "mag niet dubbel" en "mag niet bussen" condities vind ik maar onzin eigenlijk. Okee, buskilometers tellen dan niet als spoorkilometers. Maar verder ben ik voor een opzet van "Doe wat je niet laten kan, maar zonder elektrische trein". Je zou op die manier ook nog in Zp kunnen onderbreken voor een tikje Apd en met de VSM naar Dieren etc. Dat zou mogen wmb

[ Bericht 60% gewijzigd door Dr_Flash op 11-09-2007 22:06:15 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53107169
Jammer dat er geen treinen tussen Tiel en Nijmegen meer rijden, anders had je voortbordurend op het ritje van Peterselieman vanaf Arnhem nog via Zetten - Andelst(!) en Nijmegen naar Roermond gekund.

[ Bericht 4% gewijzigd door Socios op 11-09-2007 22:19:44 ]
pi_53107406
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:13 schreef Socios het volgende:
Jammer dat er geen treinen tussen Tiel en Nijmegen meer rijden, anders had je voortbordurend op het ritje van Peterselieman vanaf Arnhem nog via Zetten - Andelst(!) en Nijmegen naar Roermond gekund.
Ja, zonder die "niks dubbel" conditie te schenden

Netjes wel. Alleen jammer dat dat boogje in 1992 of 1993 buiten dienst gegaan en kort later opgebroken is. Overigens ging er destijds ook nog maar 1 trein per dag in de vroege ochtendspits overheen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 22:25:50 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53107483
Doe gewoon wat je niet laten kunt en verzin een leuk ritje
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53107566
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
Doe gewoon wat je niet laten kunt en verzin een leuk ritje
Dat doe ik al vaak zat

Ik wil weleens proberen of het mogelijk is (op een betaalbare manier uiteraard) om in 1 dag naar Denemarken te komen en weer terug. En het liefst nog een paar haltes verder dan Padborg. Dat zou tof zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 22:36:05 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53107831
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, zonder die "niks dubbel" conditie te schenden

Netjes wel. Alleen jammer dat dat boogje in 1992 of 1993 buiten dienst gegaan en kort later opgebroken is. Overigens ging er destijds ook nog maar 1 trein per dag in de vroege ochtendspits overheen.
Het boogje is opgebroken vanwege de aanleg van de betuweroute. Wel jammer trouwens
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 22:41:35 #146
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53108021
Ik vind het nog steeds vreemd dat er nog heel wat mensen pleiten voor de aanleg van de Zuiderzeelijn met snelle treinen. Mocht de lijn toch aangelegd worden, dan is de intercity+ variant veruit de beste, aangezien deze de beste kosten baten analyse heeft en ook het meest realistisch is in mijn optiek.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53108040
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het boogje is opgebroken vanwege de aanleg van de betuweroute. Wel jammer trouwens
Ja, die ligt er redelijk definitief overheen inmiddels. Dat is eigenlijk nog wel de enige reden dat de oude (pre-1940) route Amsterdam - Köln nooit meer bereden zal worden, ook.

Ponlijn doortrekken naar De Haar Aansluiting
Rijnbrug bij Rhenen
(dat domme boogje dus)
Heyendaal - Kranenburg - Kleve

Alle andere hiaten zijn in principe oplosbaar...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53108099
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat er nog heel wat mensen pleiten voor de aanleg van de Zuiderzeelijn met snelle treinen. Mocht de lijn toch aangelegd worden, dan is de intercity+ variant veruit de beste, aangezien deze de beste kosten baten analyse heeft en ook het meest realistisch is in mijn optiek.
1. waar zie jij "heel wat mensen" pleiten voor de Zuiderzeelijn?
2. Wat is intercity+ en waarom is dat het beste?
3. kosten-baten? Realistisch? Kom op met die cijfers
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 september 2007 @ 22:43:25 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53108104
Dat boogje is alleen op te lossen via een dure Flyover of een dure tunnel, iets wat ze dus nooit aan zullen leggen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53108135
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Dat boogje is alleen op te lossen via een dure Flyover of een dure tunnel, iets wat ze dus nooit aan zullen leggen.
Welnee man, een iets korter boogje en gewoon tussen Elst en Lent aantappen, vlak voor het viaduct onder de betuweroute

Hmm dat kan echt niet Klootzakken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')