Ze moeten niet te veel afkijken van Prorailquote:Op donderdag 13 september 2007 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva heeft bij NSFS een verzoek ingediend om materieel te huren, aangezien Arriva er achter is gekomen dat het te weinig GTW'tjes besteld heeft.
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:06 schreef Socios het volgende:
Tiel - Elst, lekker boemelen door de Betuwe.
Zwolle - Assen, langste intercitystuk zonder stop.
Heerlen - Maastricht, mooi door de heuvels.
Haarlem - Zandvoort aan Zee, stukje door de duinen.
Eindhoven - Weert, met snelle vaart deels door bossen.
Om maar even een paar suggesties te geven.
Dat is juistquote:Op donderdag 13 september 2007 14:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik gok dat Amersfoort - Apeldoorn het langste stuk is zonder andere stations.
En das lekker doorkarren! Moet je nagaan dat ze deze wilde opheffenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist
Maar het langste stuk zonder stop is wel degelijk Zwolle - Assen
Lijstjequote:Op donderdag 13 september 2007 16:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En das lekker doorkarren! Moet je nagaan dat ze deze wilde opheffen![]()
God wat een amateurs.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva heeft bij NSFS een verzoek ingediend om materieel te huren, aangezien Arriva er achter is gekomen dat het te weinig GTW'tjes besteld heeft.
Eensch! Dit soort gedonder heb je nu ook al op het kippenlijntje... 1 Plan V stuk gelijk een gat in de dienstregelingquote:
Tot December kunnen ze denk ik nog wel 2 buffels bijhuren en mocht het nodig zijn dan komen de wadjes weer van stal.quote:
Ik denk dat NSR die buffels graag zelf terug heeft: ze zijn de laatste tijd niet zo happig op dingen verhuren.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tot December kunnen ze denk ik nog wel 2 buffels bijhuren en mocht het nodig zijn dan komen de wadjes weer van stal.
ja, en mocht Arriva wel de buffels mogen huren, dan wil ik Veolia daar wel eens over horenquote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat NSR die buffels graag zelf terug heeft: ze zijn de laatste tijd niet zo happig op dingen verhuren.
Over een tijdje weet je niet beterquote:Op donderdag 13 september 2007 09:38 schreef ghizzer het volgende:
Vandaag wederom de 2 nieuwe koplopers die om 07.08 uur vanuit Deventer vertrekken. nu ook met een ´ouder´ model er achter. Blijf toch zweren bij de klassieke koploper. Die rondingen aan het eind van de horizontale blauwe band over de trein.. ik kan er maar niet aan wennen.
Het is idd een beetje de pest dat als je voor elk kutlijntje een ander laat rijden die exact 'genoeg' stellen heeft, dat het fout gaat zodra ergens iets dood gaat. Maar ergens wat problemen wil niet zeggen dat aanbesteden slecht is. De provincie Groningen geeft vandaag de dag nog de helft van de subsidie voor die boemellijntjes dan voor NoordNed, terwijl de dienstregeling nog nooit zo uitgebreid is geweest. Zonder privatiseren zou er in de hele provincie geen trein meer rijden, op die naar Assen na. En wellicht dat er ook nog 1 keer per uur een Plan U naar Friesland reed.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en mocht Arriva wel de buffels mogen huren, dan wil ik Veolia daar wel eens over horen
Wat een gekloot allemaal zeg. Leve de aanbestedingen
Wat was het ook weer? Het zou allemaal goedkoper worden voor de belastingbetaler, en de dienstregeling zou beter worden voor de reiziger
gewoon al het materiaal maar naar de shredder? en een stapel Dubbeldekker ICMs ontwerpen?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moet eens afgelopen wezen met die kutwadlopers. Dat ze die skelters nog toelaten
Instromen met die protossen, de VEO-bakken, nog wat meer GTW voor daar boven, en dan optiefen met die ouwe zooi
Zo
Mja, weet je? Het verschil tussen de theorie en de praktijk is dat ze in theorie hetzelfde zijn en in de praktijk nietquote:Op donderdag 13 september 2007 19:35 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar ergens wat problemen wil niet zeggen dat aanbesteden slecht is. De provincie Groningen geeft vandaag de dag nog de helft van de subsidie voor die boemellijntjes dan voor NoordNed, terwijl de dienstregeling nog nooit zo uitgebreid is geweest.
Het was vandaag de dag voor Connexxionquote:Op donderdag 13 september 2007 17:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Eensch! Dit soort gedonder heb je nu ook al op het kippenlijntje... 1 Plan V stuk gelijk een gat in de dienstregeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |