Mijn oplossing staat hierboven.quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Oneens![]()
Ik heb weleens nachtdiensten en dan heb ik geen zin in regen of hagel. Dat valt dan maar lekker overdag als ik lig te slapen![]()
Goed ideequote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef ondeugend het volgende:
Even nog een opmerking bij probleem 6....
Je had de nacht al bewolking toebedacht omdat er immers alleen regen kan vallen uit de bewolking...
Derhalve pleit ik dan voor een om en om systeem... oneven nachten de regen en de even nachten de sterren en de maan.
Draaien ze nou om de zon heen ipv om de aarde of bedoel je dat ze niet meer over nederland heen gaan zodat er geen schaduw valt op nederland?quote:Op maandag 10 september 2007 17:24 schreef TNA het volgende:
De herindeling van het Nederlandse weer
Probleem 1: Wolken
Wolken laten zich vaak zien in Nederland en zijn problematisch omdat ze de zon verhinderen te schijnen. Daarom krijgen wolken een nieuwe taak: ze draaien voortaan om de zon heen, zodat de zon zelf altijd zichtbaar blijft. Dit echter alleen op oneven dagen: op even dagen zal er een strakblauwe lucht zijn.
Probleem 7: De wind
De wind kan worden opgedeeld in twee categorieën: wind mee en wind tegen. Laatstgenoemde is hinderlijk op de fiets en wordt derhalve afgeschaft. Voortaan mag de wind alleen nog meewaaien. Hierdoor zullen meer mensen op de fiets naar hun werk gaan waardoor files en CO2-uitstoot worden verminderd.
Nee uiteenlopende richtingen.quote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef MouzurX het volgende:
En wat als 1 fietser richting het zuiden fietst en de ander richting het noorden?
Plaatselijke wind?
De wolken zijn dusdanig geplaatst dat de zon constant schijnt en de wind gaat altijd mee!quote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Draaien ze nou om de zon heen ipv om de aarde of bedoel je dat ze niet meer over nederland heen gaan zodat er geen schaduw valt op nederland?
En wat als 1 fietser richting het zuiden fietst en de ander richting het noorden?
Plaatselijke wind?
Precies! Ik vind het een top idee en je moet niet kijken naar de beperkingen, maar naar de mogelijkheden!quote:Op maandag 10 september 2007 18:05 schreef TNA het volgende:
[..]
De wolken zijn dusdanig geplaatst dat de zon constant schijnt en de wind gaat altijd mee!
En nou niet aankomen met van die ingewikkelde, overbodig meteorologische kwesties!
Oftewel geen wolken want anders is er toch nog schaduw tenzij je de wolken heel ver van de aarde zou plaatsen want dan schijnen de zonnestralen gewoon om de wolk heen.quote:Op maandag 10 september 2007 18:05 schreef TNA het volgende:
[..]
De wolken zijn dusdanig geplaatst dat de zon constant schijnt en de wind gaat altijd mee!
En nou niet aankomen met van die ingewikkelde, overbodig meteorologische kwesties!
Volgens mij schijnt de zon gewoon altijd hoorquote:Op maandag 10 september 2007 17:24 schreef TNA het volgende:
De herindeling van het Nederlandse weer
Zoals iedereen bekend is deugt het weer in Nederland niet. Probleem: de verschillende weersfactoren lopen elkaar in de weg of zitten verkeerd in elkaar. Daarom wordt in dit topic een nieuwe indeling van het weer gepresenteerd.
Probleem 1: Wolken
Wolken laten zich vaak zien in Nederland en zijn problematisch omdat ze de zon verhinderen te schijnen.
Amendement geaccepteerd!quote:Op maandag 10 september 2007 21:59 schreef mr.happy het volgende:
Verzoek tot amendement op punt 7:
als enthousiast zeiler stel ik voor om wind te beperken tot de watergebieden als rivieren en plassen en het verder te verbieden.
Daar heeft ondeugend al een oplossing voor bedachtquote:
Ik ben het niet eens met het amendement. De originele tekst was prima: alleen nog maar wind-mee voor de fietsers. Tevens moeten er op hele warme dagen verkoelende briesjes waaien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Amendement geaccepteerd!
[..]
Daar heeft ondeugend al een oplossing voor bedacht
Je hebt gelijk, ik las eroverheen, de zeilers mogen de wind op het water zelf indelen, verder is er voor de fietsers uitsluitend wind mee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het amendement. De originele tekst was prima: alleen nog maar wind-mee voor de fietsers. Tevens moeten er op hele warme dagen verkoelende briesjes waaien.
Dit is KLB niet, dit is een topic om de zaken te verbeterenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:57 schreef amvrosios het volgende:
klote land met een kut klimaat.. doe je niks aan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |