Op imdb zijn het ook de drie films met de meeste votes. Met Ikiru op de vijfde plek na Yojimbo. Persoonlijk had ik het wel leuk gevonden als ondergewaardeerde meesterwerkjes als Dersu of Red Beard voor een verrassing had gezorgd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:11 schreef Gillingham het volgende:
Het zijn denk ik wel de vier populairste Kurosawa's, hier op fok tenminste.
Ergens zou het ook jammer zijn als één van deze films er vroegtijdig in een nietszeggend duel was uitgeknikkerd door een erg onbekende Kurosawa. Hoewel Dersu dat best had mogen doen van mij...
Nee sorry, dat gaat me niet meer lukken. Gooi maar dicht.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kick. Ziggy ga je vandaag nog Ikiru kijken? Anders gooi ik hem dicht.
Het staat gewoon gelijk, dus ja best spannend.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Spannend........
Ik meende ook wat ik zei. De finale is echt verrassend spannend.quote:Op zondag 2 december 2007 10:46 schreef cwk het volgende:
[..]
Het staat gewoon gelijk, dus ja best spannend.
Zonde hoor, Shubun, Ran en Red Beard waren erg de moeite waard vond ik. Samen met Tarkovsky is Kurosawa mijn favoriete regisseur denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:13 schreef cwk het volgende:
Goed werk Lonewolf. Mooie gelegenheid geweest om weer wat extra Kurosawa's te kijken.
Jammer dat ik dat niet heb gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |