vavo is zeg maar een middelbare school voor volwassenen, lessen worden gegeven op ROC.quote:Op maandag 10 september 2007 14:20 schreef Nitros het volgende:
wat is dan vavo lid wooz
MBO is toch hetzelfde als een Havo diploma.. aangezien het ook toegang geeft tot het HBO?quote:Op maandag 10 september 2007 14:26 schreef Arjann87 het volgende:
Nee, zelfs met MBO niveau 4 kan je geen HAVO doen.
maar vavo kan dus gewoon altijd:quote:Op maandag 10 september 2007 14:26 schreef Arjann87 het volgende:
Mjah je heb wel gelijk.. maar dan moet ik praktijkgerichte opdrachten gaan uitvoeren en heb de afgelopen jaren.. wel genoeg praktijk gezien..!!quote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef nikkie1985 het volgende:
Waarom zou je dat willen? even hbo P halen en je kunt naar de uni.
natuurlijk wel, met een VMBO diploma kun je ook naar HAVO 4quote:Op maandag 10 september 2007 14:26 schreef Arjann87 het volgende:
Maar onderschat niet dat vavo wel de laatste 2 jaar in 1 zijn, oftewel dubbel zo hard werkenquote:Op maandag 10 september 2007 14:39 schreef R0TTERDAM het volgende:
[..]
Mjah je heb wel gelijk.. maar dan moet ik praktijkgerichte opdrachten gaan uitvoeren en heb de afgelopen jaren.. wel genoeg praktijk gezien..!!
Yep.. weet ik.. en kben bereid om keihard te gaan werken.. als het maar geen praktijk bevat..quote:Op maandag 10 september 2007 14:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
Maar onderschat niet dat vavo wel de laatste 2 jaar in 1 zijn, oftewel dubbel zo hard werken![]()
Ben ik met je eens, echter worden ze vaak helaas gedemotiveerd door hun omgeving wanneer ze met zo'n plan komen.quote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef Lamzak_ het volgende:
En dát zijn nou de werkers waar nederland trots op mag zijn ^^
Dat hoeft niet per se, alleen heb je dan wel kans dat het dan stukken duurder is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:29 schreef Trusten het volgende:
Dat kan niet....inschrijven op een vavo moet via je laatste school en die moeten dan je niveau aangeven enz
dat lijkt me sterk, je betaald maar iets meer schoolgeld op vavo als voor een gewone middelbare school volgens mijquote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, alleen heb je dan wel kans dat het dan stukken duurder is.
Nee tuurlijk niet, zou niet weten waarom. Als je vwo in 1 jaar pakt, ben je nog geen 1000 euro kwijt aan lesgeld.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, alleen heb je dan wel kans dat het dan stukken duurder is.
Nou hier niet in ieder geval.. meer richting de 3000 euro. Maar in grote steden schijnt het beter geregeld te zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef Staafje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, zou niet weten waarom. Als je vwo in 1 jaar pakt, ben je nog geen 1000 euro kwijt aan lesgeld.
HBO is veel minder praktijkgericht dan MBO, geloof me. Je zit de hele dag te luisteren naar kippig gezwam van leraren in een collegezaal.quote:Op maandag 10 september 2007 14:39 schreef R0TTERDAM het volgende:
[..]
Mjah je heb wel gelijk.. maar dan moet ik praktijkgerichte opdrachten gaan uitvoeren en heb de afgelopen jaren.. wel genoeg praktijk gezien..!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |